Ik zet hem ff op een Franse zenderquote:Op zondag 25 juni 2006 13:52 schreef IkWilbert het volgende:
Onweer is goed te volgen als je je radio op AM zet, lekker al dat gekraak bij elke ontlading.
kan ook ja.. maar daar gaan we niet vanuitquote:Op zondag 25 juni 2006 13:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kan ook van ons naar Duitsland gaan he
![]()
jaquote:Op zondag 25 juni 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert denkt dat het noodweer over is in MAastrifcht bij het wielrennen![]()
Hmm, die ontvang ik nu dus voor geen meter , hoor nog net een stem en veel gekraakt en een hoog frequente piep. Heeft dat met het weer te maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:52 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik zet hem ff op een Franse zender.
Ik hoor momenteel niks op de AM en al met al zit ik een km of 25 van Drente af Vroomshoop is hier de locatiequote:Op zondag 25 juni 2006 13:52 schreef IkWilbert het volgende:
Onweer is goed te volgen als je je radio op AM zet, lekker al dat gekraak bij elke ontlading.
In het oosten (Zwolle) was het rond 12.00 uur 26,9 graden. Nu daalt de temperatuur en is het 2 graden koeler.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:52 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb zo het idee dat deze voorspelling voor vandaag niet uit gaat komen:
[afbeelding]
De temperatuur blijft gewoon te veel steken om dat te halen.
volgens mij ook ja..quote:Op zondag 25 juni 2006 14:01 schreef MrLunk het volgende:
Waait er vanavond een hele berg oranje vlaggetjes, linten, zeilen, en rood wit blauwe vlaggen naar duitsland .....lol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |