watquote:Op maandag 19 juni 2006 15:57 schreef KingSjra het volgende:
Zou technisch vrijwel onmogelijk zijn!
Kut hé?! En nu gaan ze ook nog onderhandelen met Iranquote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ach man er gebeurd toch niks, geen ene hol, er gebeurt nooit een hol nergens... bah
ik zou graag willen dat hij helemaal niet knalt?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op wie wil jij dat die raket knalt
dat houdtie tien minuten vol en daarna staat hij in brand maar satteliet zou misschien een optie zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien hangt er wel een UAV boven zodat we live kunnen kijken via de schotel![]()
Ze gaan toch niet nuken ofzo, alleen maar een "lege" raket testen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat houdtie tien minuten vol en daarna staat hij in brand maar satteliet zou misschien een optie zijn
Moeten ze 'm wel zien natuurlijk...quote:Op maandag 19 juni 2006 16:14 schreef sp3c het volgende:
nee er zal uberhaupt geen explosieve lading meegaan voor een test neem ik aan maar als er een vliegtuigje boven hun top secret lanceerinstallatie hangt zullen ze er op gaan schieten denk ik
je hebt nog teveel laten staanquote:Op maandag 19 juni 2006 15:41 schreef sp3c het volgende:
wat onzin verwijderd
dat klopt verder wordt je ook niet met eten geconfronteerd od TV of internet want dat is er allemaal nietquote:Op maandag 19 juni 2006 15:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom zou ik met hangende pootjes terugkomen? Het is er lekker warm en je wordt niet geconfronteerd met onnodig naakt.
de brandstof tast de raket aan en met het leeg pompen zal de raket wel beschadigd rakenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef MouseOver het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen... maar wat is nu precies het punt waarom die raket niet weer leeggepompt kan worden
Goed gelukte foto's, die zie je niet vaak. Van dat land.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef Dementor het volgende:
Noord Korea is een pauperland.
http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?s=19143927f4ef9c7ba21d361dcd8ef40d&t=82755&page=1
Vijf minuten? Er zit iets meer dan 3 uur tussenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef sp3c het volgende:
joh als hij afgevuurd is dan wordt dat wel gepost hier, hoef je niet om de vijf minuten naar te vragen
SMS nu NUKE ON naar 0900-KOREA, en je bent direct op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef sp3c het volgende:
joh als hij afgevuurd is dan wordt dat wel gepost hier, hoef je niet om de vijf minuten naar te vragen
Je maakt er een grapje over.. maar met Irak was dat echt zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
SMS nu NUKE ON naar 0900-KOREA, en je bent direct op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!
(¤1,80 p.o.b)
Fuckin' hell, bestond dat?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje over.. maar met Irak was dat echt zo.
Ik was toen nog zo gek om me aan te melden ook.
Kreeg ik midden in de nacht een sms'je.. tv aan.. 2 uur lang cnn zitten kijken.
Ernstig
Maar dat was toen toch dat kleine aanvalletje op die kroeg?? Dan was het wel een miskoop geweest....quote:Op maandag 19 juni 2006 21:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje over.. maar met Irak was dat echt zo.
Ik was toen nog zo gek om me aan te melden ook.
Kreeg ik midden in de nacht een sms'je.. tv aan.. 2 uur lang cnn zitten kijken.
Ernstig
Hij is al lang geland man;quote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
En is dat ding nù dan eindelijk eens afgevuurd? Ik zit al klaar met de popcorn.
Het bestond ja.quote:
quote:Irak SMS
Uitgegeven: 19 maart 2003 14:18
Laatst gewijzigd: 19 maart 2003 14:26
Wil je weten wanneer de aanval op Irak begint? Abonneer je nu op onze Irak SMS service en wij alarmeren je wanneer Irak wordt aangevallen. Stuur 'Irak' naar 2233 en je krijgt direct een SMS als de oorlog begint.
Deze service is eenmalig en kost in totaal ¤ 1,10.
quote:
Voor mij was het vooral interesse in de wereld situatie.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]Echt, waaróm? Dit riekt wel naar oorlogsgeil gedrag...
Dan zou de raket ondertussen volgens onze westers experts toch allang uit elkaar gevallen moeten zjin door de corrosieve werking van de raketbrandstof.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm hij is nog steeds niet gelanceerd ben benieuwd
ik denk niet dat dat met een dag gebeurd isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zou de raket ondertussen volgens onze westers experts toch allang uit elkaar gevallen moeten zjin door de corrosieve werking van de raketbrandstof.
quote:http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C2%2C0&src=redactie&id=2815
Lancering Noord-Koreaanse raket onzeker
Het is niet zeker dat Noord-Korea een intercontinentale raket gaat lanceren.
Dat hebben hoge Zuid-Koreaanse functionarissen dinsdag gezegd.
Woordvoerder Woo Sang-Ho van de Zuid-Koreaanse regeringspartij Uri zei dat hoge veiligheidsfunctionarissen vraagtekens zetten bij mediaberichten dat Noord-Korea op zeer korte termijn een raket wil lanceren.
'Onder de huidige omstandigheden is het moeilijk te voorspellen of Noord-Korea wel of niet een raket zal afvuren', aldus Woo. Hij riep media op zich te onthouden van overdreven berichten
Ik moest lachenquote:Hij riep media op zich te onthouden van overdreven berichten
Ja, op dezelfde zender waar je het verrijken van weapon-graded uranium rechtstreeks kun volgenquote:
Ik heb de video niet gezien, maar deze bewering is echt te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef el_hombre het volgende:
Amerika een erger land om te leven dan Noord-Korea
Gewoon effe klickenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb de video niet gezien, maar deze bewering is echt te dom voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |