en vergeet zuid korea niet wat daar onmogelijk buiten kan blijvenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Monidique het volgende:
Een grootschalige oorlog op het Koreaanse schiereiland valt nog moeilijker uit te leggen. Maar het zou kunnen dat Japan en Amerika in zo'n geval besluiten hoofdkwartieren van de partij aan te vallen. Misschien is dat wel wijs.
hoho dat bedoelde hij nietquote:Op maandag 19 juni 2006 11:42 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat geeft de US teminste een reden om die achterlijke kut landen van de kaart te vegen.
lijkt me nog wijzer om iemand naar Pyongyang te sturen en ze er op wijzen dat dit niet getolereerd kan wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Monidique het volgende:
Een grootschalige oorlog op het Koreaanse schiereiland valt nog moeilijker uit te leggen. Maar het zou kunnen dat Japan en Amerika in zo'n geval besluiten hoofdkwartieren van de partij aan te vallen. Misschien is dat wel wijs.
Ja, maar dat weet Noord-Korea toch al? Hoe vaak wil je ze erop wijzen?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
lijkt me nog wijzer om iemand naar Pyongyang te sturen en ze er op wijzen dat dit niet getolereerd kan worden
De tijd van praten lijkt me voorbij, die debiel daar luisterd toch niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
lijkt me nog wijzer om iemand naar Pyongyang te sturen en ze er op wijzen dat dit niet getolereerd kan worden
De geschiedenis heeft uitgewezen dat praten met Noord-Korea heel goed mogelijk is.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:52 schreef Kadesh het volgende:
[..]
De tijd van praten lijkt me voorbij, die debiel daar luisterd toch niet.
gaat niet werken economische sancties zie ik ook niet zitten het land heeft toch al niets.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
half ze knikken ja krijgen hun olie maar doen nee zie het kernwapen programma van ze.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft uitgewezen dat praten met Noord-Korea heel goed mogelijk is.
Het is geen verschrikkelijk betrouwbaar land, nee, maar het heeft een tijdje aardig gewerkt. Tot, ja, tot Bush, zeg maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
half ze knikken ja krijgen hun olie maar doen nee zie het kernwapen programma van ze.
nou, het is een teken dat het serieus is als je face to face hen op het probleem wijstquote:Op maandag 19 juni 2006 11:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet Noord-Korea toch al? Hoe vaak wil je ze erop wijzen?
Het zou een aardige tussenoplossing zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:40 schreef sp3c het volgende:
mjah je hoort mij ook niet zeggen dat ze Noord Korea binnen gaan vallen, maar ik zou niet verbaasd staan te kijken als er ineens wat oorlogsschepen in een Noord Koreaanse haven werden getorpedeerd als reactie oid
[..]
Vooral om daarna weer toe te geven aan nucleare chantage.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft uitgewezen dat praten met Noord-Korea heel goed mogelijk is.
hoezeer ik bush niet moet liep dit bij clinton ook al op de klippenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is geen verschrikkelijk betrouwbaar land, nee, maar het heeft een tijdje aardig gewerkt. Tot, ja, tot Bush, zeg maar.
Het bleef onbetrouwbaar, maar is geėscaleerd door het diplomatiek talent van het regime in Washington.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoezeer ik bush niet moet liep dit bij clinton ook al op de klippen
dat zullen ze in 1998 ook wel gedaan hebben en zo te zien heeft dat niet geholpenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nou, het is een teken dat het serieus is als je face to face hen op het probleem wijst
Dat talent is non-existent, dat moge duidelijk zijn. Dat geld ook voor de Noord Koreanen, dat moge eveneens duidelijk zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het bleef onbetrouwbaar, maar is geėscaleerd door het diplomatiek talent van het regime in Washington.
1998 is niet de oorzaak van wat Noord-Korea nu van plan is, ze willen garanties vd VS lospeuteren nu deze ivm Irak, Iran, Somalie, etc. in zwaar weer zitquote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zullen ze in 1998 ook wel gedaan hebben en zo te zien heeft dat niet geholpen
Ze mogen toch wel testen . Dat doen de andere landen ook continu of moeten zij daar ook mee stoppen omdat ze daarmee anderen bedreigen. Weer een stukje plaat voor je kop reactie van Japan en de VSquote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Nou dan gebruik ik maar even de vraag uit het artikel:
Spierballentaal of een echte provocatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |