Ik ben verveld, en daarna weer verveld. Heb geen huid meer overquote:Op maandag 19 juni 2006 15:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Beetje erg verbrand dit weekend?
Ik zelf heb nog steeds een buikje en een licht cupje.. dus vet genoeg... alleen geeft de elektronische meter op onze sportschool rond de 10% aanquote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef ivosnivo het volgende:
35% geeft mijn duimapparaatje aan. Toen ik 115 was gaf ie 36,5 aan.
Ik weeg nog geen 80kg @ 10-11% en heb 41 cm kuiten, sorry dat het gepeupel daar nu over door zeurt.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
Toch nog 2 kilo zwaarder dan laatst. Weeg 110 kg, me kuitjes zijn 43 (volgens mij) dus dat scheelt nog maar 2 cm. Vet% zit nog rond de 35% (me sportschoolman is zijn gym aan het verbouwen en heeft geen tijd om met klemmetjes in de weer te zijn).
Dat is die eerste foto.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:20 schreef Dacide het volgende:
ivo.. post eens een keer als je tijd hebt... een foto van jou (gewoon van voren) maar dan niks aangespannen ofzo.. dus gewoon puur in rust...
Eej gek, toen ik 115 was had ik 11,5%. Ik neem aan dat ik niet 5 kilo spier ben afgevallen.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:45 schreef LedZep het volgende:
Ivosnivo zit tussen de 13-15% BF. Absoluut niet hoger.
Toen ik begon was ik 75 kilo, dus ik was niet grof. Het enige wat ik gebruikt heb is de afgelopen 4 jaar 1 of 2 potten creatine per jaar. Dus 1 of 2 maanden lang. En sinds 1,5 jaar neem ik eiwitshakes, voor de rest nog nooit iets anders gebruikt.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weeg nog geen 80kg @ 10-11% en heb 41 cm kuiten, sorry dat het gepeupel daar nu over door zeurt.![]()
De rest is natuurlijk erg goed, volgens mij had jij standaard al wat een wat minder verfijnde bouw dan ik. En weer de standaard vraag, is dit nu zonder kuren bereikt?
1.90, ben 110 nu he.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:19 schreef synthesix het volgende:
Trouwens, hoe lang ben jij eigenlijk ivosnivo?
Want 115 kg echt![]()
![]()
9 Jaar, maar heb het idee dat ik nog elke week bij leer. En ben nog lang niet klaar.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Setambre het volgende:
Damn ivosnivo nice
Fucking beast
Hoe lang ben je al aan het trainen?
k, dat werk wel motiverend, en geen AAS, en geen grove bouw toen je startte.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:48 schreef ivosnivo het volgende:
Toen ik begon was ik 75 kilo, dus ik was niet grof. Het enige wat ik gebruikt heb is de afgelopen 4 jaar 1 of 2 potten creatine per jaar. Dus 1 of 2 maanden lang. En sinds 1,5 jaar neem ik eiwitshakes, voor de rest nog nooit iets anders gebruikt.
Dat is ie volgens mij wel, alleen kan ik niet poseren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:39 schreef El-Rico het volgende:
Jammer dat je borst niet symetrisch is..maar massive rug volgens mij ivo
[Centraal] Fitness topic deel 11quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:12 schreef Dacide het volgende:
die eetmeter van jullie? is dat die waar je voor moet betalen?
zoja.. indien het een klein progje is... wie kan hem mij toemailen....
Meestal is de beste genezing toch echt rust. Als het blijft aanhouden: naar de dokter, eventueel naar de fysio.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Fokkedup het volgende:
Hoort hier niet echt thuis maar ok:
Ik train de laatste tijd best wel wat (maar niet meer dan normaal). Laatst heb ik boven mn hoofd moeten werken en echt tering pijn in mn onderrug, aan de linkerkant. Kan amper een trap op lopen, laat staan wat optillen.
Spierpijn zou je denken, maar normaal heb ik daar niet echt last van. Lijkt ook of het erger geworden is sinds gister. Iemand enig idee hoe ik er zo snel mogelijk af kom en of het spierpijn kan zijn of wat anders?Rusten kan niet want er moet gewoon gewerkt worden
Postbode is hier net langsgeweest en GODVERDOMME nog steeds niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef McGilles het volgende:
Iemand btw al zijn grippers binnen?
Ik neem aan dat ze vandaag komen, alleen ben ik jammer genoeg de hele middag weg![]()
Fysiotherapeut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Fokkedup het volgende:
Ik train de laatste tijd best wel wat (maar niet meer dan normaal). Laatst heb ik boven mn hoofd moeten werken en echt tering pijn in mn onderrug, aan de linkerkant. Kan amper een trap op lopen, laat staan wat optillen.
Spierpijn zou je denken, maar normaal heb ik daar niet echt last van. Lijkt ook of het erger geworden is sinds gister. Iemand enig idee hoe ik er zo snel mogelijk af kom en of het spierpijn kan zijn of wat anders?Rusten kan niet want er moet gewoon gewerkt worden
de postbode doet geen pakketjes geloof ik, dus ik denk dat je op de verkeerde man/vouw hebt liggen(?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Postbode is hier net langsgeweest en GODVERDOMME nog steeds niks![]()
. Ik hoop dat het alsnog vandaag komt met TNT Pakketservice oid (aangezien de post nu ook van TNT is...misschien...apart..ofzo
) Maar anders ga ik echt met dingen gooien
Lijkt me niet, het eten blijft toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef Dacide het volgende:
trouwens,.. die updat die er bij zit is voor 2002... is er al een 2006 update? of boeit dat niet?
Huilie, als ze vandaag al komen kan ik pas zaterdag voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef McGilles het volgende:
Iemand btw al zijn grippers binnen?
Ik neem aan dat ze vandaag komen, alleen ben ik jammer genoeg de hele middag weg![]()
Thanks! Volgens een of andere topbodybuilder van vroeger moet je borst'/rug omtrek een keer zo groot zijn als je middeltje.quote:
Enige wat ik weer is dat je moet blijven bewegen, als je last van je rug hebt en je gaat op bed liggen oid wordt het niet beter over het algemeen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Fokkedup het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Postbode is hier net langsgeweest en GODVERDOMME nog steeds niks![]()
. Ik hoop dat het alsnog vandaag komt met TNT Pakketservice oid (aangezien de post nu ook van TNT is...misschien...apart..ofzo
) Maar anders ga ik echt met dingen gooien
ik had dat een paar jaar geleden ook last van gehad, bij 1 pols. Ik deed wat rustiger aan, een weekje niiks en pijn was weg. misschien tijd voor jou om een weekje rust te nemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:05 schreef Life het volgende:
Volgens mij heb ik mn polsen zwaar overbelastGister kreeg ik al grandiose pijn in beide polsen terwijl ik maar 50kg drukte met bankdrukken. Volgens mij kan dit echt niet goed zijn
Ben alleen bang dat als ik naar de fysio ga, deze mij het advies zal geven om 6 maanden (of dergelijke) te stoppen met trainen, en dat zie ik niet zitten
![]()
Tyfuspolsen
Als ik pijntjes heb train ik altijd iets rustiger (80% ofzo) en dan een week later heb ik nergens meer last van!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:16 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik had dat een paar jaar geleden ook last van gehad, bij 1 pols. Ik deed wat rustiger aan, een weekje niiks en pijn was weg. misschien tijd voor jou om een weekje rust te nemen
Vaak kan je last krijgen bij het close-grip bp en oefeningen als upright row ed, geen wonder want je polsen hebben dan een rare houding tov je onderarm!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef LedZep het volgende:
En goed eropletten dat je polsen recht zijn bij het drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |