Dat snap ik ook niet, je merkt toch op een gegeven moment dat er iets niet goed zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef poepeneesje het volgende:
Dat eerste plaatje. Naja ze zijn allemaal om te
, hoe kun je uberhaupt het zo ver laten komen
?
idd, hij zakt meteen een paar verdiepingen naar beneden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef PICHT het volgende:
Als die kerel uit zn bed rolt komt hij nooit meer overeind.
Als je het tweede plaatje goed bekijkt, zul je zien dat dat op de eerste foto niet zijn buik is, maar een dij.quote:
Ik denk dat hij hulp heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
Ik vraag mij eigen af hoe hij naar de WC gaat, of hoe hij zijn kont afveegt.
Met zo`n lichaam zijn de simpelste dingen al onmogelijk.
Voordeel is wel, als ze hem opereren dan heeft het brandwonden centrum een hoop vel erbij.
Wat een hondenwerk is dat dan, een paar kilo vet opzij schuiven zodat je met een keukenrol de boel kan wegvegen. Bah bahquote:
Zijn poep verlaat zijn kont en zit daarna vast in zn bilspleet. Bah.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
Voordeel is wel, als ze hem opereren dan heeft het brandwonden centrum een hoop vel erbij.
Om nog maar niet te spreken over de hoeveelheid vet die ervan af komt, waar ze vervolgens zeep van kunnen makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
fotoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef ondeugend het volgende:
Jeee een borst van hem is groter dan mijn achterste.... en die is al niet smal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |