oh dat is beroerd want ik kwam er wel isquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
Had ik al gezegd dat de fanshop in het centrum vervangen is door een (matige) nikeshop?
toch wel eens wat gekocht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh dat is beroerd want ik kwam er wel is
als ik in a'dam was sprong ik wel eens naar binnen jaquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb zin in mooie reisjes aankomend seizoen. De zondagmiddagen waarop je met 1-0 wint in de 88e minuut van Heracles kunnen me gestolen worden en de betonnen bende er omheen helemaal![]()
Dan ga je toch naar de sportwinkel (intersport is het geloof ik) in de kolk op de nieuwe dijk. Die is sowieso groter en heeft best een groot deel van de winkel voor Ajax spul.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
Had ik al gezegd dat de fanshop in het centrum vervangen is door een (matige) nikeshop?
Mooi verwoord, wanneer er een SCC was voor alléén uitwedstrijden (zónder combiregeling!) nam ik deze ook véél liever dan de SCC voor thuiswedstrijden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb zin in mooie reisjes aankomend seizoen. De zondagmiddagen waarop je met 1-0 wint in de 88e minuut van Heracles kunnen me gestolen worden en de betonnen bende er omheen helemaal![]()
i know. wilde alleen wat nieuws melden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:59 schreef Biobakker het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de sportwinkel (intersport is het geloof ik) in de kolk op de nieuwe dijk. Die is sowieso groter en heeft best een groot deel van de winkel voor Ajax spul.![]()
Haha Cziommer, 't mannetje heeft het over 'de rol die hij zou vervullen'. Ja vriend, bij Ajax zou dat de bank wezenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whehe. Meneer Cziommer: ik weet niet of je het weet maar jij hebt niet eens mogen kiezen tussen Ajax of az. Ajax wou je niet meer, knaap.
[..]
quote:Paul Stefani (manager van Steven Defour) zou hebben gezegd dat het bod van Ajax op Defour drie miljoen euro bedroeg + 20% van de transfersom bij doorverkoop. (bron: www.krcgenk.be, forum)
kllinkt acceptabel...quote:
met tegenzinquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar thuisduels komend seizoen
![]()
bijvoorbeeld Saprong zou voor dat bedrag weg mogen?quote:
Het is een realistisch bedrag voor iemand als Sarpong. Meer dan dat zelfs. Alleen is er geen interesse in Sarpong voor dat geld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijvoorbeeld Saprong zou voor dat bedrag weg mogen?
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een realistisch bedrag voor iemand als Sarpong. Meer dan dat zelfs. Alleen is er geen interesse in Sarpong voor dat geld.
Die zijn volgens mij wel wat bekender dan Defour. Natuurlijk heb je wel een puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |