"Hey, naar de kapper geweest?"quote:Op zondag 18 juni 2006 13:50 schreef Frollo het volgende:
Tegen iemand die bij de kapper is geweest:
'Hey, van de trap gevallen?'
"Wanneer gaan ze jou afmaken?"quote:Op zondag 18 juni 2006 13:51 schreef MrKickass het volgende:
[..]
"Hey, naar de kapper geweest?"
"Ja"
"Wanneer laat je het afmaken?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is goedquote:Op zondag 18 juni 2006 13:45 schreef Mastertje het volgende:
2 tieten in een envelop
"Nadat ze met jou klaar zijn"quote:
Hoort die niet andersom?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:02 schreef Furious het volgende:
Komt een slager bij de gabber.
Zegt die slager zo; heb je nog gehakt?
Zegt die gabber zo; NEE!![]()
![]()
:;D
![]()
;D ;DDD1
Slager: "Ik ook"quote:Op zondag 18 juni 2006 14:07 schreef Furious het volgende:
Zegt die slager zo; ey gabber heb je nog gehakt?
Zegt die gabber zo; JA! (die zag je niet aankomen he: D: D:D :d;d ;D ;D)
Die slager zo van; kut, wat moet ik nu zeggen.
In Californië werden vooral aardbeien geteeld met een zeer harde vrucht, vergelijkbaar met een appel. De in Europa geteelde vruchten waren daarentegen zacht. Kruisingen tussen deze twee typen aardbeirassen hebben de tegenwoordige, stevige rassen opgeleverd, die hierdoor goed verhandeld en over grote afstanden getransporteerd kunnen worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
WHJAHAHAAAAWJAHAHAAWH
de wattes ?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef Marty26 het volgende:
Sam en moos lopen door de kalvestraar.
Sam aan moos mag ik in het midden lopen?
Kut ik moest lachenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom kan het schaap moeilijk lopen?
omdat hij vroeger LAM was
Wahahhashashhahsgejheins;D ;D ;D ;D deligengleeleukgrappig Dquote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef MrKickass het volgende:
Een inspecteur komt langs op een boerderij in Marokko.
De inspecteur tegen de Marokkaanse boer: "Zou ik misschien uw dieren mogen ondervragen of ze goed verzorgd worden?"
Boer: "Ja, schgoed!"
Inspecteur tegen konijn: "Konijn, word jij goed verzorgd?"
Konijn: "Ja hoor, ik krijg iedere dag verse groenten, een schoon hok en mag de hele dag in de wei spelen"
De inspecteur noteert het en vraagt hetzelfde aan het paard, waarop het paard antwoord: "Ja hoor, ik krijg iedere dag verse groenten, een schoon hok en mag de hele dag in de wei spelen"
De inspecteur noteert ook het commentaar van het paard en wil zijn vraag ook stellen aan het schaap, maar de boer grijpt in en roept: "Schaap liegt, schaap liegt!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die mop ooit samen met m'n broertje verzonden naar de Donald Duck moppentrommelquote:Op zondag 18 juni 2006 14:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Wahahhashashhahsgejheins;D ;D ;D ;D deligengleeleukgrappig D![]()
;;dd )@(*%U@086: Dd;d ;d d;d;D
D; D; D;d
En dat schaap zo van; BEH zker. E![]()
D:; D ;D
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:24 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ik heb die mop ooit samen met m'n broertje verzonden naar de Donald Duck moppentrommel![]()
Toen kreeg ik een semi-boos e-mailtje terug![]()
Ja, daar wilde ik dus wat aan doen... maar toen werden ze boos en zeiden ze dat discriminatie niet werd getolereerd bij Donald Duck BVquote:Op zondag 18 juni 2006 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de moppen op de donald duck site zijn trouwens écht réteslecht.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:34 schreef Furious het volgende:
Zegt het blondje tegen de winkelier:
"Twee euro vind ik veel te duur voor dat gummetje."
De winkelier zegt: "Okee, ik weet iets. Als jij mij 50 euro geeft, krijg je hem gratis."
Het blondje: "Okee, super!"
WHAHLWHWA:HS:H:s; : S; ;D ;D;d D: D: D:D D:D
:!1eins
.
Als god een neger was geweest. Dan had je 2 werkdagen en 5 dagen weekendquote:Op zondag 18 juni 2006 14:09 schreef MrKickass het volgende:
Als God een vrouw was, dan zou Mozes met meer dan 10 geboden van de berg zijn gekomen
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als god een neger was geweest. Dan had je 2 werkdagen en 5 dagen weekend![]()
Het moet bij jou over eten gaan hè?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit een man in een restaurant boos te kijken achter een bord tomatensoep, komt er een kelner langs en vraagt meneer is alles naar wens?
Zegt de man: Nee
Kelner: Oh, meneer dat spijt me, wat scheelt eraan?
M: Probeert u de soep eens!
K: Oh meneer, is ie te heet, is ie te koud?
M: (bozer kijkend) Probeert u de soep eens!
K: Is ie te zout? Te Zoet? Te Rood?
M: PROEFT U VERDRAAID NOG MAAL DE SOEP!!!
K: Okay Okay, euhhhhhmmm...... waar is de Lepel?
M: AHA!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
HAHAHZEGTDEENEUSERTEGENDEANDERSTERFLOLOLOLOL.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef Kokstra het volgende:
Er staan 2 pinguïns op het dak. Zegt de 1 tegen de ander: "Ik duw je eraf!" Zegt de ander: "Nee."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA DA'S DEZELFDE ALS HIERBOVEN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrommelROFL!@![]()
![]()
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Vraagt ie: ben ik nu live in de uitzending?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"komt een surinamer een uitzendbureau binnen..."
hij is goedquote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef Ruuub het volgende:
Er komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?"
Zegt de vrouw "30 euro"
Zegt de man "niet duur voor dubbelglas!"
!einsenzo
quote:een paars vliegtuig
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:12 schreef timbastiaansen het volgende:
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het roodIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Ik begrijp de grap nietquote:Op zondag 18 juni 2006 17:19 schreef mcDavid het volgende:
Hele Slechte Moppen Die Daardoor Geniaal Zijn-Topic Deel 3
Kan niet!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:40 schreef MrKickass het volgende:
3) Een dove een knal geven en zeggen: "Wie niet luisteren wil, moet maar voelen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:Die was niet slecht, die was gewoon grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik post om het posten.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:23 schreef _mimic het volgende:
vliegt er een duif over het weiland roept de duif: roekoe
zegt de koe: roeduif!
MuUAHAHHA!!!:d:drolddebbqpantoff::Ddeleinszweidriefour!!!!!111111
OMGquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef zarGon het volgende:
Wat zie je als je een blondje diep in haar ogen kijkt?
"De achterkant van haar schedel"
---
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?
-snorfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lig alweer in een deuk![]()
![]()
"If only more people knew!"
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een vis bij de dokter.
Dokter: "ik zie het al, uit de kom".
![]()
Van 't Groenfront ofzeau?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |