Die heb je daarna wel nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:13 schreef Syll het volgende:
K heb geen beugel..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “wordt ik dan niet blind aan een oog? en hoe zit t als ik een tweede wil?”
Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Nega het volgende:
Op welke rapper kan je skieenHAHAHAHAHA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Smots het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!
Hey, wat rij jij in een leuk klein autootje..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
ik vind m ook slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:
[..]
ik vind m ook slecht.. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
woordgrapjes zijn de bom
stiekem toch geen koelkastquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
een banaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |