HAHAHZEGTDEENEUSERTEGENDEANDERSTERFLOLOLOLOL.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef Kokstra het volgende:
Er staan 2 pinguïns op het dak. Zegt de 1 tegen de ander: "Ik duw je eraf!" Zegt de ander: "Nee."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA DA'S DEZELFDE ALS HIERBOVEN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrommelROFL!@![]()
![]()
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Vraagt ie: ben ik nu live in de uitzending?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"komt een surinamer een uitzendbureau binnen..."
hij is goedquote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef Ruuub het volgende:
Er komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?"
Zegt de vrouw "30 euro"
Zegt de man "niet duur voor dubbelglas!"
!einsenzo
quote:een paars vliegtuig
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:12 schreef timbastiaansen het volgende:
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het roodIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Ik begrijp de grap nietquote:Op zondag 18 juni 2006 17:19 schreef mcDavid het volgende:
Hele Slechte Moppen Die Daardoor Geniaal Zijn-Topic Deel 3
Kan niet!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:40 schreef MrKickass het volgende:
3) Een dove een knal geven en zeggen: "Wie niet luisteren wil, moet maar voelen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:Die was niet slecht, die was gewoon grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik post om het posten.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:23 schreef _mimic het volgende:
vliegt er een duif over het weiland roept de duif: roekoe
zegt de koe: roeduif!
MuUAHAHHA!!!:d:drolddebbqpantoff::Ddeleinszweidriefour!!!!!111111
OMGquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef zarGon het volgende:
Wat zie je als je een blondje diep in haar ogen kijkt?
"De achterkant van haar schedel"
---
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?
-snorfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lig alweer in een deuk![]()
![]()
"If only more people knew!"
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een vis bij de dokter.
Dokter: "ik zie het al, uit de kom".
![]()
Van 't Groenfront ofzeau?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |