Jep, het is nu het tijdperk van de sensatie-media blijkt voor de zoveelste keer.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:37 schreef Ringo het volgende:
Oooooooooooo. Zit het zo.
Journalisten? Hyena's!
![]()
Typo. (modje ergens?)quote:Op zondag 18 juni 2006 13:38 schreef Sjohnnie het volgende:
Knorretje is de naam.
Zelfmoord plegen hoop ikquote:Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef IHVK het volgende:
En waar is iedereen die gisteren moord en brand schreeuwde nu?
Beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2006 @ 14:00 schreef Pineut het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht op Fok! niet eens gelezen. Vermoedelijk omdat ik dacht dat het ging over iets onzinnigs showbizzerigs.
Maar nou ik hier nu zie dat dat nonsenbericht bij velen in vruchtbare aarde is gevallen, kan ik alleen maar constateren dat een hoop mensen de stront toch wel erg dicht bij het hart hebben zitten.
Die komen niet, sterker nog ik denk dat dit topic maar bij 1 pagina zal blijven.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef IHVK het volgende:
tuurlijk .. als we geen moslims kunnen bashen is er ook geen f*ck aan tochquote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef MrSASO het volgende:
Die komen niet, sterker nog ik denk dat dit topic maar bij 1 pagina zal blijven.
De media is ook een bedrijf, dus vertellen ze gewoon wat mensen willen horen zodat iedereen met z`n allen lekker boos over iets kunnen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef moussie het volgende:
maar het begint wel beangstigende proporties aan te nemen, dit soort berichtgeving in alle mogelijke media .. lijkt soms alsof we klaar worden gestoomd voor de zoveelste kruistocht
toch heb ik het idee dat het steeds erger wordt .. een soort algmene tendens in berichtgeving ..quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef MrSASO het volgende:
De media is ook een bedrijf, dus vertellen ze gewoon wat mensen willen horen zodat iedereen met z`n allen lekker boos over iets kunnen zijn.
Woede en onvrede verkoopt kranten, geen goed nieuws over de goede dingen in het leven.
De illuminati.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vraag mij af wie de TRT betaald om deze leugens te verkondigen.
Ik vraag me af wie verantwoordelijk is voor jouw kennis over het vervoegen van werkwoorden.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
TRTquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie verantwoordelijk is voor jouw kennis over het vervoegen van werkwoorden.
welke leugens?quote:Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Extreem weinig, ik heb nog steeds geen behoofddoekde vrouwen gezien op TRT. (ervaan uitgaanda dat hij een fundi is, wat hij dus helemaal niet is)quote:Op zondag 18 juni 2006 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je moet nogal wat aannames maken voordat je tot de conclusie komt dat dit waar is.
1) De religieuze partij van Erdogan heeft niets met de publieke zenders van doen en heeft ook geen informele invloed.
Hij heeft gezegd dat hij veranderd is, het volk vertrouwt hem. Het is gewoon een conservatieve partij nu. Ze hebben nog weinig islamitische wetten ingevoerd eigenlijk.quote:2) Erdogan's uitspraken over democratie zoals "je stapt in en later ook weer uit" zijn verkeerd vertaald en rechtse leugens.
Niet om er naar te kijken. Het is gewoon verboden varkens te eten omdat volgens de islam het niet gezond is. Dat betekent niet dat je niet naar varkens mag kijken of met ze mag spel o.i.d.quote:3) Een varken is geen "onrein" dier.
Jawel, maar die gingen niet over een lief klein varkentje (eigenlijk een gordeldier maar goed) de ophef in Turkije bestond overigens vooral uit eiren gooien naar ambassdes.quote:4) Er is nooit en ten nimmer eerder ophef geweest over getekende plaatjes.
Waar zie jij een excuus staan dat. Het is gewoon overduidelijk dat een anti-Erdogan krant (Cumhuriyet dus) een leugen de wijde wereld in heeft gestuurd.quote:5) Slappe excuses bestaan niet.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:37 schreef Ringo het volgende:
Finder_elf_towns is [..] intellectueel
Die hadden gister met de informatie die toen voor handen was gewoon gelijk... vandaag echter met deze nieuwe informatie hebben ze geen gelijk meer. Er valt die mensen niks te verwijten.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:46 schreef IHVK het volgende:
nou .. stupiditeit ?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef Refragmental het volgende:
Er valt die mensen niks te verwijten.
dus Miss Piggy verbieden maar Babe wel uitzenden ..quote:Op zondag 18 juni 2006 21:30 schreef Dogbreath het volgende:
De Turkse omroep heeft wel degelijk geprobeerd om knorretje druit te editen. Is ze niet gelukt. Varkens mogen geen hoofdrol spelen in (teken)films. Onder andere Miss Piggy is verboden.
Tenminste, dat vertelt mijn vriendin, en die is Turks.
Dus wel degelijk een ban op varkens!!!
Ik ben turks. Ik zeg je dat het bullshit is.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:30 schreef Dogbreath het volgende:
De Turkse omroep heeft wel degelijk geprobeerd om knorretje druit te editen. Is ze niet gelukt. Varkens mogen geen hoofdrol spelen in (teken)films. Onder andere Miss Piggy is verboden.
Tenminste, dat vertelt mijn vriendin, en die is Turks.
Dus wel degelijk een ban op varkens!!!
Tweede checkup bij mn vriendin: bij de publieke omroep is het verboden, bij de commercielen niet. Dat is volgens haar een essentieel verschil in Turkije.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:49 schreef moussie het volgende:
[..]
zou het kunnen dat je turkse vriendin jou/de nederlandse vooroordelen in de maling neemt ?
Ja, dat is dus de verantwoordelijkheid van de nieuwsmakers. Er zijn weblogs die hier prima mee omgaan en alles even zelf controleren. De FP-crew vertaalt wat er in hun mailbox komt en plaatst het op een van de drukst bezochte nieuwssites van Nederlandquote:Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef moussie het volgende:
maar dat is hem nu juist vandaag de dag .. dan staat er een bericht over op de training geweigerde vrouwen .. of een kledingvoorschrift .. nu weer dit ..
en keer op keer is het gewoon een uit de duim gezogen verhaal, maar het kwaad is wel (weer) geschiedt ..
karaktermoord is de term geloof ik ?
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Tweede checkup bij mn vriendin: bij de publieke omroep is het verboden, bij de commercielen niet. Dat is volgens haar een essentieel verschil in Turkije.
Ach ja, met alle respect voor je vriendin enzo, ik denk niet dat ze het helemaal begrepen heeft.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Tweede checkup bij mn vriendin: bij de publieke omroep is het verboden, bij de commercielen niet. Dat is volgens haar een essentieel verschil in Turkije.
Kan jij Turks?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:55 schreef ACT-F het volgende:
Heb je links naar online Turkse kranten over dit bericht?
Yep. Maar wat een riooljounalistiek, want de Hürriyet refereert weer naar de Sabah. Een goede journalist trekt zijn bronnen na en belt de TRT even op om het verhaal te controleren.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:04 schreef IHVK het volgende:
Kan jij Turks?
Tja, FOK! nam het over ANP wat het weer van Reuters overnam en die hadden het van Cumhuriyet en zij schijnen degenen te zijn die het verhaal uit hun duim gezogen hebben/ een onzin verhaal voorgeschoteld hebben gekregen. ..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yep. Maar wat een riooljounalistiek, want de Hürriyet refereert weer naar de Sabah. Een goede journalist trekt zijn bronnen na en belt de TRT even op om het verhaal te controleren.
Jezus ja?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
eda doksöz 17/06/2006 - 15:29
Jezus, alsof er geen andere problemen in dit land zijn..
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:04 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat hier al genoeg over is gepraat nu.
O jee, ik ben ontmaskerd. Nu moet ik mijn username laten veranderen in Carl_Schmitt.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:37 schreef Ringo het volgende:
Finder_elf_towns is als de dood dat zijn ultra-burgerlijke, verkapt-nazistische fantasietjes geen bewaarheid worden. Een bruinhemd-intellectueel die er alles aan doet om zijn tegenstander zijn eigen vooroordelen te verwijten.
Zo zijn we natuurlijk snel klaar. [afbeelding]
mijn inziens gat het hier helemaal niet om het bedrijven van journalistiek of het informeren van mensen. Dit is gewoon makkelijk scoren van die linkse krant. En het komt opinie hier in europa ook wel ten goede, dus die nemen het overquote:Op zondag 18 juni 2006 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Yep. Maar wat een riooljounalistiek, want de Hürriyet refereert weer naar de Sabah. Een goede journalist trekt zijn bronnen na en belt de TRT even op om het verhaal te controleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |