JUISTquote:Op zondag 18 juni 2006 12:54 schreef Goochie het volgende:
Mensen hebben dat niet van nature. Is gewoon aangeleerd.
Aan het gas...quote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef RipCore het volgende:
Ik voldoe ook niet aan al die sterotypen, maar heb toch echt die 'r'. En nu?
Geef het tijd...quote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef RipCore het volgende:
Ja dus ?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:01 schreef Goochie het volgende:
Maar mijn 'r' is niet irritant. Ook horen bij mijn 'r' geen witte broeken en een kraagje die omhoog moet. Oh ja, en ik hockey ook niet.
Ik denk dat het al te laat is, die 'r' rrrraak ik niet meerrrrr kwijt.quote:
Maar wat wil je daar mee zeggen danquote:Op zondag 18 juni 2006 13:08 schreef Goochie het volgende:
[..]
Mijn 'r' is niet irritant. Moeilijk..lezen..
Wat natuurlijk een mening is.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef Goochie het volgende:
Dat die andere 'r' wel irritant is?
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef RipCore het volgende:
Waar kom je die tegen dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is die trend nu nog steeds niet voorbij ?
Wat is dat voor onzin. Voel je je dan meer, draag je wat extra's uit ?
En dan neerkijken op me omdat ik een trui met capuchon draag, hypocriete prolete kakteef.
Nee jij dan. Je draagt niet eens een string. ROFL !![]()
Bek houden vuile Fifa speler. PES is de shit.quote:
Bij jou kan ik me er nog wat bij voorstellen. Jij bent gewoon jaloers dat je hun niveau nooit halen zultquote:
Dus jij kijkt neer op mensen die geen string dragen? Dat is dan toch ook hypocriet?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan neerkijken op me omdat ik een trui met capuchon draag, hypocriete prolete kakteef.
Ik zal idd nooit neerkijken op anderen en achterlijk pratenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij jou kan ik me er nog wat bij voorstellen. Jij bent gewoon jaloers dat je hun niveau nooit halen zult![]()
Je bent echt een fag, tis een dom zooitje vrouwen op sugababes maar lelijk kan je (een groot deel) niet noemen. Die vrouwen waar je het over hebt vallen vaak onder de 'doelgroep' studenten, en die zal je niet tegenkomen op Sugababes.quote:
Wat doet je vriendin dan met een scapa sports polo?quote:
r.o.t.o.p.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bent echt een fag, tis een dom zooitje vrouwen op sugababes maar lelijk kan je (een groot deel) niet noemen. Die vrouwen waar je het over hebt vallen vaak onder de 'doelgroep' studenten, en die zal je niet tegenkomen op Sugababes.
Trouwens, je klaagt over alles wat los en vast zit. Volgens mij kan je beter bij Osama in zn grot gaan zitten en met hem rummicubben. Hoef je je ook nergens aan te ergeren.
Omdat ze geen kakker is en maar 1 ding daarvan heeft ?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat doet je vriendin dan met een scapa sports polo?
En in Turkije op vakantie is geweestquote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ze geen kakker is en maar 1 ding daarvan heeft ?
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:49 schreef Salsagirl het volgende:
Mag ik wel oppassen ...ikdraag witte broeken(wel met string eronder aan) en nee doe me kraagje niet omhoog .maar praat met een R... en woon ook nog eens in een kakkersbuurt..
Mja dan maar een kakkeRRR
Ben verder echt wel aardig![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:49 schreef Salsagirl het volgende:
Mag ik wel oppassen ...ikdraag witte broeken(wel met string eronder aan) en nee doe me kraagje niet omhoog .maar praat met een R... en woon ook nog eens in een kakkersbuurt..
quote:
Sla hem op z'n lollerbakkes, Maikuuul.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk em stoer doen met zijn flesje bier dat hij vies vind
Bronquote:Eigen zeilboot
Jan Pieter (15 jaar) uit Zeist is misschien wel een van de weinige jongeren die zich kan vinden in het hokje waar andere jongeren hem indelen. “Ze noemen mij een kakker, ik denk vooral vanwege mijn merkkleding en mijn 'r', en eigenlijk zie ik mezelf ook wel zo.” Jan Pieter vertelde aan Young Works over zijn 'kakkerleven' en maakte daarvan een fotodagboek.
“Een kakker herken je volgens mij vooral aan zijn uiterlijk. Merkkleding en lang haar horen echt bij een kakker-look. Zelf draag ik graag kleding van merken als Scapa, Tommy Hillfiger, Polo Ralph Lauren, Gant en McGregor. Van jongs af aan krijg je die kleedstijl van je ouders mee en dat neem je toch automatisch over. Zij en mijn vrienden beïnvloeden me het meest in hoe ik me kleed. Ik draag die merken niet puur omdat het merken zijn, maar dat soort kleren kun je gewoon nergens anders krijgen. Als dat jouw kledingstijl is kom je vanzelf in die merkkleding terecht.
Verder moet je natuurlijk als kakker ook wel een echte kakker-sport doen, zoals golf of hockey. Zelf zit ik op tennis. Dat werd vroeger ook wel echt als kakker-sport gezien, maar tegenwoordig doen steeds meer mensen dat. Zeilen doe ik ook veel. Vroeger heb ik les gehad in een beginnersbootje en daarna heb ik zelf een bootje gekocht. We hebben een tweede huisje in Friesland, waar mijn boot nu ligt.
Mijn vrienden zijn eigenlijk ook allemaal kakker. Daar heb ik niet heel bewust voor gekozen. Dat gaat gewoon vanzelf. Het is niet zo dat ik geen andere mensen als vrienden wil. Volgens mij is het vooral afhankelijk van je ouders of je kakker bent of niet. Je groeit ermee op. Er zijn denk ik bijvoorbeeld minder kakkers op het vmbo. Ouders van vmbo-leerlingen zullen toch minder vaak rijk zijn of een universitaire opleiding hebben.”
Wil je weten hoe Jan Pieters leven eruit ziet? Bekijk dan hier in pdf de leukste foto's uit het fotodagboek dat hij voor Young Works maakte.
Heineken is ook vies. Bier is per definitie synoniem voor bocht.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk em stoer doen met zijn flesje bier dat hij vies vind
Heineken is lekkerquote:Op zondag 18 juni 2006 16:15 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Heineken is ook vies. Bier is per definitie synoniem voor bocht.![]()
Idd Jupiler for t3h pwn !quote:Op zondag 18 juni 2006 16:15 schreef Cupra_Inside het volgende:
[..]
Heineken is ook vies. Bier is per definitie synoniem voor bocht.![]()
Ga Amstel drinken. Of nog erger: Grolschquote:
Wandelen?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:49 schreef Salsagirl het volgende:
Die kamper namen altijdquote:Op zondag 18 juni 2006 22:03 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Kampong![]()
Kakmeisjes
![]()
TS gaat liever voor een "priscilla" of een " romy " ????
Die meiden kijken zo: Wtf doen we hier? En wie is die gast?quote:
Zie hier een voorbeeld.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die heb je van mij!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Asics het volgende:
Tering Vette Post
nope, ik zoog 'm uit me duimquote:
sterke opmerking!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut "r" maar die gaat niet meer weg en dat is me niet aangeleerd.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:51 schreef Goochie het volgende:
...en dan ook nog eens met de welbekende bekakte 'r' praten...echt de tyfus wil ik die wijven dan schoppen.
Terug naar school om eens normaal te leren praten.
Ach 't heeft nog wel enige vorm van klasse. Die p.i.m.p-straat-taal van de niet geslaagde jeugd van tegenwoordig is veel erger. Die mensen zijn wel heel laag geplaatst in rangorde.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:54 schreef Goochie het volgende:
Mensen hebben dat niet van nature. Is gewoon aangeleerd.
Dat is het enige truitje wat ze daarvan heeftquote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat noemt men: Proleet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:29 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu ook het kraagje van m'n polo omhoog
Maar ik heb geen 'r' en ik zit niet op hockey. En ik ben ook niet rijk
Zegt iemand met de naam Pumping SOAquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:32 schreef PumpingsoaB het volgende:
TS ---> triestig figuur
Sukkelquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat noemt men: Proleet.
Zelfde als arme kampers die Mercedes rijden. Dat klopt ook niet.
Zegt veel over jou als jij meteen aan een soa denkt. Last van een druiper?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam Pumping SOA![]()
![]()
![]()
Vieze knker breezer.quote:
quote:
Gelukkig zit ik niet voor mn webcam mn 5 Euro breezer-zonnebril te "blingen" zoals dit:quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:44 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja man![]()
Edit: Wat ben jij voor een mongool met nagellak op![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is Goth en nee, dat ben ik niet, jij bent een sjonnie die aan vrouwen en homos moet vragen welk shirt nou eigenlijk mooi is omdat je geen eigen smaak hebt.
Achterlijke kut gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet voor mn webcam mn 5 Euro breezer-zonnebril te "blingen" zoals dit:
[afbeelding]
met een avatar van Snoop Dogg terwijl ik mn kraag omhoog doe alsof het een of ander iets is waarmee je "respect" en "street-credit" mee krijgt.
gelukkig heb ik smaak genoeg om te weten dat gothickleding een no-no is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is Goth en nee, dat ben ik niet, jij bent een sjonnie die aan vrouwen en homos moet vragen welk shirt nou eigenlijk mooi is omdat je geen eigen smaak hebt.
Die mensen hebben iig wel smaak en ik draag geen Gothic kleding.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
gelukkig heb ik smaak genoeg om te weten dat gothickleding een no-no is.
bandshirts dragen = gothic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die mensen hebben iig wel smaak en ik draag geen Gothic kleding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |