quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Heb ik gedaan. Ik zou me vrienden lekker laten lopen als ik een Ferrari zou kunnen kopen.
newbiequote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Heb ik gedaan. Ik zou me vrienden lekker laten lopen als ik een Ferrari zou kunnen kopen.
Het vrienden-probleem lost dus zichzelf op. Ze zullen lopen. Wéglopen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een body kit van een 355 erbij kopen, om indruk te maken op je vrienden (hey, waarom ANDERS?)
En vervolgens zeggen dat diezelfde vrienden maar lekker de pest kunnen krijgen omdat het toch jouw auto is
dat is wel een erg vergaande generalisering...quote:
krijg het idee dat ie gewoon aan het dollen isquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:52 schreef Dromer het volgende:
Ander 'briljant' en serieus bedoeld topic van TS: waar koop je een rocket launcher?
Geldt dat ook voor de rocket launcher?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat niemand hier het recht heeft om iemand anders niet serieus te nemen als hij of zij iets op persoonlijke titel graag wil. smaken verschillen immers. ik had never gezien of gehoord of het wel een echte was en ach who cares?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:24 schreef Cyaa het volgende:
wel leuk om af te spreken de bob te zijn en dan op de motor te komen
zie post history van hem... hij heeft nu een roestige witte astra 1.4 die hij wil pimpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:52 schreef Youp het volgende:
toch vraag ik me af hoe het nou met TS en zn dromen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |