En daar geloof ik dus niet meer in. Heb ik dus ook gelezen (evenals de overige punten die je zei) in een boek over borst voeding en ik was ervan overtuigd dat met een beetje inzet van mijn kant de borstvoeding zeker goed moest gaan komen. Ook in mijn omgeving (incl. kraamzorg en verloskundige) was er alle steun om me te helpen hierbij. Maar toch was Isis nooit verzadigd na de borstvoeding , ze kwam ook niet genoeg aan. Na 5 weken heb ik het (mede door andere omstandigheden) opgegeven en ben ik over gegaan op flesvoeding en pas toen was Isis tevreden en kwam ze weer normaal aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
- IEDERE vrouw kan genoeg bv geven, en dan ook echt iedere vrouw, niemand heeft te weinig of wat dan ook, als het voeden goed gaat, kan iedereen genoeg geven (tenzij je een operatie hebt gehad of HIV besmet bent bijvoorbeeld).
Dit is in mijn ogen dus ook niet waar heb nl geen druppel bv gehad en gelukkig dus ook geen stuwing.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
- IEDERE vrouw kan genoeg bv geven, en dan ook echt iedere vrouw, niemand heeft te weinig of wat dan ook, als het voeden goed gaat, kan iedereen genoeg geven (tenzij je een operatie hebt gehad of HIV besmet bent bijvoorbeeld).
dat is iets waar ik steeds meer aan zit te denken idd. Ik voel het nu op 1 punt bijna de hele tijd. Ik ga morgenvroeg meteen bellen (ik weet niet zo goed of ik nu moet bellenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:01 schreef Ladybos het volgende:
LadyS, kan het misschien je litteken zijn wat pijn gaat doen omdat het zo onder druk staat ?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 19 juni 2006 08:34 schreef Catootje het volgende:
ik ben uitgerekend op de verjaardag van Danielle: 23 februari 2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |