Goedemorgen vroege vogels
![]()
LadyS succes met de CTG. Ik ben heel benieuwd of ze nog kunnen zeggen waar die specifieke pijn vandaan komt. Wel heel naar dat je er zo'n last van hebt.
Catootje welkom in dit topique
![]()
Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat jullie er niet op zaten te wachten om precies op Danielles verjaardag uitgerekend te zijn. Aan de andere kant, who cares, want je bent zwanger
![]()
en maar 4% bevalt op de uitgerekende datum dus dat komt helemaal goed.
Dutchie
![]()
Ik hoop dat je heel snel je dutchmannetje kan bellen. Jullie hebben al veel te lang gewacht hoor. Kleine kabouter, kom er maar uit. Vandaag is een prachtige dag om geboren te worden
![]()
Wij zijn vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een controle. Het gaat de goede kant op met de overstimulatie. Ik begin zelfs alweer wat af te vallen en dat is een heel goed teken! Het allerbelangrijkste nieuws is natuurlijk dat ons bompie het geweldig doet. Vandaag alweer 21,5 mm groot en ook het hartje was weer keurig aan het knipperen. We hadden dit keer een andere gyn met een nieuwerwetser echoapparaat en na wat gedraai aan de knoppen hoorden we ineens een klein "boemeltreintje". Oooooh ik kon mijn oren niet geloven, het was het mooiste geluid van de hele wereld en ik ben dan ook tot over mijn oren voor altijd verliefd
[ Bericht 1% gewijzigd door Slaapmeisje op 19-06-2006 09:37:22 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.