abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 22:50:01 #151
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38986337
Mila! Van harte met de frisgeborene, MarMar!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_38986904
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
- IEDERE vrouw kan genoeg bv geven, en dan ook echt iedere vrouw, niemand heeft te weinig of wat dan ook, als het voeden goed gaat, kan iedereen genoeg geven (tenzij je een operatie hebt gehad of HIV besmet bent bijvoorbeeld).
En daar geloof ik dus niet meer in. Heb ik dus ook gelezen (evenals de overige punten die je zei) in een boek over borst voeding en ik was ervan overtuigd dat met een beetje inzet van mijn kant de borstvoeding zeker goed moest gaan komen. Ook in mijn omgeving (incl. kraamzorg en verloskundige) was er alle steun om me te helpen hierbij. Maar toch was Isis nooit verzadigd na de borstvoeding , ze kwam ook niet genoeg aan. Na 5 weken heb ik het (mede door andere omstandigheden) opgegeven en ben ik over gegaan op flesvoeding en pas toen was Isis tevreden en kwam ze weer normaal aan.
Er zat volgens zowel het CB als de lactatiekundige die ik later sprak waarschijnlijk te weinig voedingstoffen in mijn melk , iets dat overal als fabeltje bestempeld word , maar in sommige gevallen toch waar blijkt te zijn.
Wat niet inhoud dat ik nu direct begin met flesvoeding omdat het misschien toch weer niet zou lukken... Tenslotte is dit een ander kindje en hopenlijk gaat het dit maal wel lukken.
pi_38986929
Verse baby Van harte MarMar met de geboorte van Mila

LadyS, kan het misschien je litteken zijn wat pijn gaat doen omdat het zo onder druk staat ?
pi_38986986
Marmar gefeliciteerd met jullie dochter!!!
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 23:04:54 #155
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38987040
Mila MarMar gefeliciteerd!

Mooie echo's chacama
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:05:19 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38987060
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:18 schreef PM-girl het volgende:
- IEDERE vrouw kan genoeg bv geven, en dan ook echt iedere vrouw, niemand heeft te weinig of wat dan ook, als het voeden goed gaat, kan iedereen genoeg geven (tenzij je een operatie hebt gehad of HIV besmet bent bijvoorbeeld).
Dit is in mijn ogen dus ook niet waar heb nl geen druppel bv gehad en gelukkig dus ook geen stuwing.
  maandag 19 juni 2006 @ 01:07:50 #157
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38990520
Jaaaaaa, een nieuw kindje erbij!
Van harte gefeliciteerd me Mila! En wow, wat een bevalling!
  maandag 19 juni 2006 @ 01:36:39 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_38991053
klaaguurtje.... last van gassigheid, dus de hele tijd boeren en daar stront misselijk van en daarnaast een lam gevoel in mijn been, er knelt iets af blijkbaar. heel vermoeiend allebei
Ik heb een milkshake gehad vanavond, had ik niet moeten doen dus, ik drink niet voor niks geen melk al maanden.... dom dom dom... dus nu maar afwachten tot het minder wordt.

chacama, mooie echo's
stormy waters...
sailin'
pi_38992053
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:01 schreef Ladybos het volgende:
LadyS, kan het misschien je litteken zijn wat pijn gaat doen omdat het zo onder druk staat ?
dat is iets waar ik steeds meer aan zit te denken idd. Ik voel het nu op 1 punt bijna de hele tijd. Ik ga morgenvroeg meteen bellen (ik weet niet zo goed of ik nu moet bellen Ik heb hier alleen het nr van de verloskamers en ik ben nog niet aan verlossen volgens mij )
  maandag 19 juni 2006 @ 05:19:06 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38992341
MarMar gefeliciteerd met Mila Dat klinkt als een prima bevalling. Snel maar zonder (kleer)scheuren, ik teken ervoor.

LadyS, ik heb ook de hele tijd een zeurende pijn in mijn (hele) buik. Bij mij komt het van die harde buiken. Het voelt allemaal wat beurs aan ofzo. Gewoon bellen morgenochtend, als het niet prettig voelt kun je het inderdaad het best na laten kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjak op 19-06-2006 06:48:47 ]
Lekker douchen!
pi_38992406
Sjak, dat zeurende kun je nu inmiddels wel weg laten. Het is echt net als of het zich op 1 punt geconcentreerd heeft, met af en toe een uitschieter naar de rest van mijn onderbuik. Ook als de baby aan die kant een schop geeft (of met de handjes weet ik het ) dan voelt het aardig beurs aan. Ik loop nu dus als bijna 24 uur krom (letterlijk).
Nog een paar uurtjes en dan kan ik bellen
  maandag 19 juni 2006 @ 06:07:08 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38992450
Oh bah zeg. Als het echt niet gaat zou ik gewoon nu al het ziekenhuis bellen en niet wachten tot 9 uur. Er is een nachtdienst op de verloskamer s hoor
Lekker douchen!
pi_38992515
Ik heb gebeld. Ik mag nu langskomen voor een CTG
  maandag 19 juni 2006 @ 06:48:22 #165
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38992536
Goed dat je gebeld hebt! Sterkte nu met de CTG.
Ik ga kijken of ik toch nog een uurtje kan slapen.
Lekker douchen!
  maandag 19 juni 2006 @ 07:13:14 #166
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38992628
Wat goed MarMar Gefeliciteerd!

Nikky, ik ben 26 en dit is het laatste jaar dat ik onder de jongerenverzekering val. Op zich heel uitgebreid, alleen niet wat betreft zwangerschap. Nou ja, ik heb zitten rekenen en dit is goedkoper dan op een ander uitgebreid pakket overstappen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38992751
LadyS, spannend! Veel succes.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 juni 2006 @ 07:53:14 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38992809
LadyS, ik ben benieuwd!

MarMar, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Mila.
Wat heb je de hectiek in een paar zinnen prachtig beschreven, ik kreeg er helemaal huilerig tranen van in mijn ogen. Echt mooi te lezen hoe plotseling en intens de geboorte voor jullie was. Geniet van jullie meisje en kom op met die foto's!

Over die wensen rondom de bevalling: ik heb heel toevallig afgelopen week op zwangerschapsgym de tip gegeven daar dingen over op papier te zetten! Vorige keer had ik dat gedaan en toen ging het om deze dingen (wie weet hebben anderen er nog wat aan):

• als ik toch een ks moet, wil ik graag dat mijn vriend (toen nog ) zegt of het een meisje of een jongen is (en niet iemand van het personeel)
  • ik wil graag zodra het kan mijn kindje bij me hebben (liefst bloot tegen me aan)
  • ik wil de baby borstvoeding geven en niks anders en dus ook zo snel mogelijk aanleggen
  • ik wil de baby bloot zien (dat had Karin van hier ooit verteld, dat zij Bram pas na een paar dagen voor het eerst bloot zag, hij was steeds netjes aangekleed en verzorgd bij haar gebracht, ook na een ks overigens)
  • er mag geen andere familie bij de baby totdat wij als ouders daarvoor toestemming hebben gegeven (dat was ook iemand van hier idd, bij wie de (schoon)ouders al enthousiast de baby hadden begroet voordat de moeder dat zelf had kunnen doen )
  • ik wil voeden op verzoek en niet op tijd! Grrrr (dat heb ik de eerste dagen nog wel 10 keer gezegd en werd dan steeds wel goed opgepikt)
  • Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_38992829
    Marmar...Gefeliciteerd!!!
    Morgen wil ik een beebje!!
    Maar of beebje dat ook wil??
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
      maandag 19 juni 2006 @ 08:33:20 #170
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_38993038
    Niet gelijk gaan of , want ik denk dat het gewoon weer loos alarm is. Maar wat moet ik hiermee?
    Heb al sinds ongeveer 06.30 last van menstruatie-krampjes. En ben ze een uur later gaan timen:
    07.22, 07.34, 7.43, 7.52/55 (piekje), 8.00, 8.05, 8.10, 8.16, wassen en met Léon bezig 8.27. Niet echt regelmatig dus en als ik iets ga doen is het zo goed als weg. En dat ik nou zeg dat ik ze weg moet puffen nee.
    Maar dit is dus zo'n schemergebied vind ik, waar ik dus ws allang de vk voor gebeld heb, maar ik nu niet het idee heb dat ik het zh moet bellen. Die drempel is hoger.
    Als je niet lacht, ben je dood.
    pi_38993044
    Wat betreft de BV heeft Isis een slechte start gehad , alles wat maar een negatieve invloed kan hebben heeft ze gehad volgens mij.
    Ik heb pijn medicatie gehad , schijnt een negatieve invloed op de zuigkracht te (kunnen?) hebben , dan nog de ruggeprik waar ze toch ook iets van mee zouden krijgen , niet bloot op me neer gelegd na de keizersnede , pas na 2 uur heb ik dr weer gezien en toen hebben we haar wel proberen aan te leggen. Ik had daar hulp bij nodig omdat ik mijn armen nog niet kon bewegen (ruggeprik was te hoog gezet). En ze is bijgevoed in het ziekenhuis , dit ook zonder overleg , ik kwam er thuis pas achter toen de kraamverzorgster het me vertelde (stond in de ontslag papieren).

Dit maal zullen mijn ouders aanwezig zijn in het ziekenhuis met Isis , zeker als het een keizersnede word. Ik wil dus idd. wel kijken of het mogelijk is dat ze na de keizersnede bloot op me gelegd kan worden en ook meteen even aangelegd mag worden. En dat mijn ouders onze kleine naast mijn man als een van de eersten ons kindje vast zouden houden heb ik minder problemen mee. Maar dan ook alleen mijn ouders en niemand anders. En het liefst alleen mijn moeder.
    pi_38993048
    ...en nu is het dan mijn beurt om me te melden...gek gevoel, om hier weer te zijn, heb een hoop te lezen!!

ik ben uitgerekend op de verjaardag van Danielle: 23 februari 2007
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_38993057
    Gefeliciteerd Catootje
      maandag 19 juni 2006 @ 08:47:22 #174
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_38993150
    Dutchie, dat klinkt precies als hoe het bij mij begon! Echt wel te doen, maar wel komend en gaand. Langere tussenpozen soms, dan weer snel. Over een paar uur zit er misschien meer kracht in en regelmaat, ik zou dan bellen. Ik vind het echt, echt, echt klinken als bij mij en toen twijfelde ik ook of het nou begonnen was. Was wel, al duurde het nog wel tot in de middag voordat ik echt weeën had die echt tellen.

Goedzoooooooooooooooooooo! Dutchie! Goedzooooooooooooooo!

Catoot, nogmaals van harte en welcome back!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_38993156
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 08:34 schreef Catootje het volgende:
    ik ben uitgerekend op de verjaardag van Danielle: 23 februari 2007
    Hoe krijg je dat voor elkaar
    Gefeliciteerd

@ Dutchie: dit zal toch wel het begin zijn Dutch. Hopelijk zet het door! Succes.

@ Sjoeg: goed lijstje! Dat ga ik overnemen en aanvullen.

[ Bericht 13% gewijzigd door snoopy op 19-06-2006 08:53:38 ]
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      maandag 19 juni 2006 @ 08:50:45 #176
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993189
    LadyS, wat goed dat je gebeld hebt, ik ben benieuwd naar je CTG zo te zien had je er echt een beroerde nacht van. En sjak was ook al zo vroeg zag ik, vervelend toch allemaal... heb je nog geslapen sjak?
    Dutchie, het rommelt in ieder geval, moeilijk te zeggen altijd zulke dingen, maar je moet gewoon het ziekenhuis bellen hoor als dit langer aanhoudt

Catootje, welkom
    stormy waters...
    sailin'
      maandag 19 juni 2006 @ 09:00:13 #177
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_38993312
    Sjoeg, ik ga jouw lijstje even pikken hoor.

Toot, maak er dan maar 22 februari van. (ben zo blij voor je!)

Ben even gestopt met te noteren. Het komt en gaat idd. En ik ben in de tussentijd ook nog met Léon bezig. Ik merk wel dat als ik iets doe dat het dan korter en feller is. Terwijl in bed duurde het min. 1 minuut en bleef het tussendoor ook 'zeuren'. Ik hoop op een 'Sugar'begin, maar aan de andere kant durf ik helemaal niets te hopen. (komt er weer eentje...)

LadyS, ik zit tussendoor ook duimen te draaien voor jou.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:01:36 #178
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_38993345
    @ catootje...gefeliciteerd!

@ Dutchie, klinkt inderdaad als een voorzichtig begin. Neem een lekkere douche en probeer te ontspannen. Wellicht dat je kindje dan het gevoel krijgt dat ie kan komen.

Ik weet van de bakker hier dat het twee weken geduurd heeft omdat haar lichaam zich aanpaste aan zijn schema. Begonnen de weeen 's avonds dan hielden ze om twaalf uur op omdat de papa dan moest gaan werken. Uiteindelijk heeft de bakker zelf besloten om 1 nacht niet te werken.....jawel hoor dat was wat er nodig was....
    pi_38993354
    Gefeliciteerd Catootje Knap uitgemikt die datum

Spannend Dutchie

LadyS succes met de CTG
      maandag 19 juni 2006 @ 09:03:03 #180
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993368
    dutch, klinkt als een begin toch hoor, eigenlijk zou het goed zijn als je er de tijd voor kan nemen, dus dat je niet achter leon hoeft aan te rennen, aan de andere kant is bezig blijven misschien net zo effectief. ik weet eigenlijk niet zo goed wat de deskundigen daarvan zeggen.
    spannend meid! heeft leon nog een slaapje? wel he? misschien ff als hij slaapt lekker onder een warme douche gaan staan en wel blijven klokken dan. ik denk wel echt dat het begonnen is
    stormy waters...
    sailin'
      maandag 19 juni 2006 @ 09:05:13 #181
    37150 livelink
    keek op mijn week ( © DJ11)
    pi_38993396
    Oeh Dutchie, spannend! Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt toch wel ietsjes begonnen te zijn.

LadyS, hopelijk is het niet het litteken wat je voelde, want dat lijkt me een beetje eng. Hopelijk biedt de CTG wat meer duidelijkheid.
    Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:06:17 #182
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_38993409
    Ja maar hij gaat vanmiddag pas. Straks komt mijn moeder, ms dat dat helpt. Ik wil zóóó graag het mannetje bellen: "Kom maar schat, het is zover!"
    Maar net wat ik zeg, ik durf niet te hopen. Bang voor het bakkersverhaal.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:06:39 #183
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_38993412
    MarMar en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mila

Catootje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
      maandag 19 juni 2006 @ 09:07:50 #184
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_38993426
    klinkt wel goed hoor dutch!
    Ik zet m'n geld op vanavond 23.01 een jongetje
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:07:57 #185
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993429
    als je moeder er is, je ff lekker terugtrekken, lekker gaan douchen en ff doen waar je zin in hebt, misschien dat dat helpt dutch
    stormy waters...
    sailin'
      maandag 19 juni 2006 @ 09:08:35 #186
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_38993438
    Vergeet ik mijn partner in crime helemaal

Toot!!! Welkom weer hier!
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:09:08 #187
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_38993445
    Jullie horen het nog wel, ik ga eerst even wat eten. Als ik me meldt zal het rond lunchtijd zijn en anders via de sms-brigade.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:09:23 #188
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993449
    ja, wat bijzonder ook weer he, ET en Toot samen zwanger
    stormy waters...
    sailin'
      maandag 19 juni 2006 @ 09:09:49 #189
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993454
    succes dutchie
    stormy waters...
    sailin'
    pi_38993477
    MarMar!
    Ik ken nog een Mila die van jou is vast net zo

En Dutch, succes en blijven ontspannen, ik duim dat het doorzet!
    En dus alvast:
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_38993632
    Hebben meer mensen zo'n probleem om een (meisjes)naam te kiezen? We komen er hier dus echt niet uit. Of de naam komt te veel voor , of ik vind de naam niet mooi en dan weer andersom...
    Bepaalde letters waar het niet mee mag beginnen (ivm. de 2e en de achternaam , dat je van die rare woorden krijgt anders). Het is ondertussen al zo erg dat ik al 2 weken geen nieuwe naam meer kan bedenken en ik bang ben dat we straks geen naam hebben voor ons kindje of ik dan maar een naam moet accepteren die mijn man mooi vind en wat voor mij nou niet bepaald een naam is die ik zou willen hebben voor ons kindje
      † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 09:23:01 #192
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_38993671
    Goedemorgen vroege vogels

LadyS succes met de CTG. Ik ben heel benieuwd of ze nog kunnen zeggen waar die specifieke pijn vandaan komt. Wel heel naar dat je er zo'n last van hebt.

Catootje welkom in dit topique Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat jullie er niet op zaten te wachten om precies op Danielles verjaardag uitgerekend te zijn. Aan de andere kant, who cares, want je bent zwanger en maar 4% bevalt op de uitgerekende datum dus dat komt helemaal goed.

Dutchie Ik hoop dat je heel snel je dutchmannetje kan bellen. Jullie hebben al veel te lang gewacht hoor. Kleine kabouter, kom er maar uit. Vandaag is een prachtige dag om geboren te worden

Wij zijn vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een controle. Het gaat de goede kant op met de overstimulatie. Ik begin zelfs alweer wat af te vallen en dat is een heel goed teken! Het allerbelangrijkste nieuws is natuurlijk dat ons bompie het geweldig doet. Vandaag alweer 21,5 mm groot en ook het hartje was weer keurig aan het knipperen. We hadden dit keer een andere gyn met een nieuwerwetser echoapparaat en na wat gedraai aan de knoppen hoorden we ineens een klein "boemeltreintje". Oooooh ik kon mijn oren niet geloven, het was het mooiste geluid van de hele wereld en ik ben dan ook tot over mijn oren voor altijd verliefd

[ Bericht 1% gewijzigd door Slaapmeisje op 19-06-2006 09:37:22 ]
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:25:22 #193
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38993708
    dutch d'r kindje heet leon slaapmeisje

ow slaapmeisje, wat goed zeg dat jullie het hartje gehoord hebben wat een pracht he
    stormy waters...
    sailin'
      maandag 19 juni 2006 @ 09:27:16 #194
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_38993744
    MarMar, gefelicitaaaart met Mila!
    Tjee... ik had al twee weken zo'n gevoel van: 'ik moet huilen en de huil komt maar niet'. En ik lees jouw bevallingsverhaaltje en de tranen schieten meteen in mijn ogen. Vreugdetranen.... het zit me wel erg hoog allemaal de laatste tijd, met al die hormoontjes.

Ennuh, succes Dutch
    Catootje gefeli!
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
    pi_38993753
    gaaf he slaapmeisje!!!! Als ik van tevoren geweten had dat ik alleen maar injuni zwanger kan worden ....

Dutch, joe goo guurrrl, kom ik er net bij, gaat Dutch een kindje krijgen owww, dat is zo leuk aan dit topique!!!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      maandag 19 juni 2006 @ 09:36:04 #196
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_38993923
    Dutch en ladys zet hem op! Spannend hoor!
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
      † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 09:41:27 #197
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_38994067
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 09:25 schreef Belana het volgende:
    dutch d'r kindje heet leon slaapmeisje

ow slaapmeisje, wat goed zeg dat jullie het hartje gehoord hebben wat een pracht he
    Ik dacht al, doet haar man nog een slaapje 's middags?

Het was zo'n heerlijk gehoor dat hartje en vooral omdat we helemaal niet wisten dat we het vandaag al te horen kregen. Nu hoeven we pas over 2 weken weer terug te komen en dan laten we ook meteen een nekplooimeting doen. Ik heb van iemand de tip gekregen om de digicam mee te nemen zodat we de echobeelden en het geluid kunnen opnemen. Als het over 2 weken allemaal in orde is dan worden we overgedragen en komen we in de normale zwangerschapsmolen terecht.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:46:03 #198
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_38994156
    't verschilt toch eigenlijk nog wel wat ze bij je testen he? Mijn vorige VK testte bijvoorbeeld niet standaard de urine. De HA die ik nu heb en die mijn zwangerschap vanaf nu in de smiezen houdt, doet dat wel.
    En zo'n nekplooimeting, is dat routine of wordt dat enkel gedaan als er verhoogd risico is?
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
      maandag 19 juni 2006 @ 09:47:04 #199
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38994176
    het is zo langzamerhand geen droom meer he slaapmeisje
    stormy waters...
    sailin'
      † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 09:51:20 #200
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_38994269
    Paradijsvogeltje ik heb zelf om een nekplooimeting gevraagd. A.s. woensdag word ik 35 jaar en ik wil in ieder geval dit getest krijgen. Ze doen dat tegenwoordig in combinatie met bloedonderzoek. Pas wanneer de uitslagen ertoe leiden zal ik ook verdere onderzoeken laten verrichten. Het is dus, ik geloof onder de 36 jaar, niet routine maar de gyn reageerde er prima op en deed gelukkig niet moeilijk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')