JOECHEI!!!
het is een meisje!!!
Ze is vrijdag op zaterdagnacht geboren om 4 uur, net 4 uurtjes na mijn verjaardag!
Vrijdagmiddag braken de vliezen, de rest van de dag had ik het gevoel alsof ik in mijn broek bleef plassen en had ik om de tien minuten lichte weetjes, om een uur of half twaalf 's avonds werd het echt heftig, tussen half 1 en 1 uur was de VK er (gelukkig niet die ene nee) en toen was het nogmaar 3 cm (balennatuurlijk!!) dus ze ging weer..
Een uur later heb ik mijn man weer laten bellen met de volgende mededeling "ik heb persdrang en het was nogmaar 3 centimeter, dat is niet goed, BELLEN!"
Ze kwam weer, het was nogmaar 4 cm.. het kon nog wel een paar uren duren, maar het was wel heel erg heftig allemaal, 2 minuten wee, 10 seconden ademtijd, weer 2 minuten wee, ze rolden zowat over elkaar heen, dus besloot ze te blijven. Ze zei "Als jij zegt dat je persdrang hebt, dan is dat zo, ik blijf gewoon en we kijken wel wat er gebeurt"
Een uur later dacht ik, misschien moet ik gewoon naar de wc.. maar toen ik dar zat voelde ik opeens het hoofdje naar beneden zakken!
"HET HOOFDJE, IK VOEL HET HOOFDJE!" schreeuwde ik, waarop de VK en mijn man eraan kwamen gerend.. Ik kon nog net op handen en voeten van de WC afkomen en in de gang gaan liggen.. mijn man is achter me gaan zitten en met mijn hoofd in zijn schoot en zijn handen die mijn benen omhoog trokken ben ik met twee keer persen bevallen van onze mooie dochter.
De VK duwde enorm tegen het vel om de vagina (perineum heet dat geloof ik) en buiten dat dat de pijn goed tegenging, heeft dat ervoor gezorgd dat ik niet 1 hechtinkje heb, gewoon niet 1, ik geloofde het helemaal niet omdat het zo ontzettend snel ging.
Ze heet Mila, een naam die haar grote zus voor haar bedacht heeft, ze is 3990 gram en ze is 55 cm lang. Ze slaapt goed (eerste nacht laatste voeding om tien uur, toen snachts pas weer rond een uur of 4) en ik voel me ook goed, stap langzaam al ietsjes meer rond bij beetjes.
Foto's volgen snel!