Blijkbaar kan ie van het lijstje af: vaderdag!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
seven wonders zie ik hier eigenlijk ook nooit nana
Done.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ie van het lijstje af: vaderdag!
Best goed zo'n plan te hebben en ik denk ook dat heel veel mensen hier goeie tips voor anderen zullen hebben door hun eigen ervaringen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:44 schreef owlet het volgende:
Hier staat het nu dus op papier, in de bevallingstas en het is doorgesproken met de verloskundige. Tenzij er sprake is van gevaar voor meoder of kind (uiteraard), en tenzij het écht niet anders mogelijk is wil ik mijn kindje meteen bij me hebben. Liefst nog voor de placenta er uit is.
Baby heeft nog twee weken, die doet aan een zomerritmequote:Op zondag 18 juni 2006 13:19 schreef CrazyMoon het volgende:
*meldt zich even snel*
nog geen baby hier!!! wordt er zelf een beetje gek van!! morgen weer naar de verloskundige, voor de laatste keer. Ik geloof dat ze zei dat, als de baby er donderdag nog niet is, ik donderdag naar de gyn moet voor een hartfilmpje van de baby. Paar dagen daarna weer en pas dan word ik ingeleid.
En ik denk dat het wel zover komt!! Volgens mij komt beebje niet uit zichzelf
dat mag gewoon niet!! oe, daar moet ik ook nog even aan denken idd, omdat die ks kans er nog in zit. (morgen weet ik meer na de echo)quote:Op zondag 18 juni 2006 14:02 schreef snoopy het volgende:
Of dat je ineens een spoedkeizersnee moet en als je wakker wordt je ouders het kind al vast hebben gehad voor jij het zelf hebt aangeraaktNiet dat dat mij overkomen is, maar ik meen het wel eens gehoord te hebben en heb toen tegen mijn vriend gezegd dat zoiets never nooit mocht gebeuren!
Je darmen zitten ter hoogte van je maag, helemaal omhoog gedrukt dus. Is de baby al ingedaald? Al vind ik die indalingsweeën toch wel echt een wee-achtig karakter hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:45 schreef LadyS het volgende:
Heeft iemand enig idee waar mijn buikpijn nog meer vandaan kan komen? Het is er nog steedsIk denk niet dat het mijn darmen zijn (waar zitten die eigenlijk als je hoogzwanger bent
) want ben als een paar keer zonder problemen naar de wc geweest.
En op gerommel lijkt het eigenlijk ook niet (alleen vanmorgen, toen kwam en ging het)
Mmmm, LadyS kan toch echt wel rommels voor de bevalling zijn? voorwerk?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:45 schreef LadyS het volgende:
Heeft iemand enig idee waar mijn buikpijn nog meer vandaan kan komen? Het is er nog steedsIk denk niet dat het mijn darmen zijn (waar zitten die eigenlijk als je hoogzwanger bent
) want ben als een paar keer zonder problemen naar de wc geweest.
En op gerommel lijkt het eigenlijk ook niet (alleen vanmorgen, toen kwam en ging het)
hehehe, gezond wantrouwen is niet verkeerd in dit geval denk ikquote:Op zondag 18 juni 2006 16:14 schreef nanalune het volgende:
heb net mijn 'wensen op papier 'klaar, het ziet eruit alsof ik een ongezond groot wantrouwen tegen 'het systeem 'heb, maar ik voel me er wel prettig bij.
Heb ook bepaald dat na mijn man, mijn schoonouders betrokken moet zijn bij alles als hij het niet opt tijd kan redden. ( als ik in het ziekenhuis moet bevallen)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |