quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem vandaag nog niet gefeliciteerd en heb ook niks voor hem gekocht. Ik vind het maar onzin.
Vaderdag
nee hoor, moeders verdienen het meerquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
toch raar dat vaderdag zo veel minder populair is dan moederdag...
stop een pen in zijn handje en zet er een stukje papier voor. eerste tekening! op vaderdag nog wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:36 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders is zelf net papa, maar een mooie tekening heeft zijn zoontje van 1 week nog niet gemaakt :-)
da vink hendig sjiekquote:
Duur?quote:
100 euro, is wel dun maar wel massiefquote:Op zondag 18 juni 2006 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duur?
Voor dit soort dagen/dingen gaan wij zelden boven het buget van 25 euro. Onzin allemaal...
ik zie het dan ook helemaal niet als commercieel. al bak je een asbak terwijl hij niet rookt, het gaat om het idee. heel anders dan valentijnsdag oid.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef nanalune het volgende:
Belde net even naar mijn vader.. zegt íe: Huh is het vaderdag?... Wat een schatje he?Heb zelf een hekel aan dat commerciele gedoe..
Vader/moederdag was voor mij vroeger érg belangrijk, kadootje maken op school en dan verstoppen.. de plek overleg je natuurlijk wel met je oudersquote:Op zondag 18 juni 2006 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie het dan ook helemaal niet als commercieel. al bak je een asbak terwijl hij niet rookt, het gaat om het idee. heel anders dan valentijnsdag oid.
ja hoor prima. ik zie het zelf gewoon nog steeds als dag waarbij je je vader bedankt, kan ook gewoon een leuk tekstje op internet zijn, een leuk e-cardje of telefoontje zijn hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:47 schreef nanalune het volgende:
[..]
Vader/moederdag was voor mij vroeger érg belangrijk, kadootje maken op school en dan verstoppen.. de plek overleg je natuurlijk wel met je oudersdát was leuk én uit het hart!
Nu zijn het elk jaar enkel de folders in de bus die mij herinneren aan mijn rol als consument om eens in de buidel te tasten.
Naja, iedereen heeft zijn eigen gevoel hierbij, is altijd goed toch?
In mijn geval ligt dat toch anders, tis toch een dag van herdenking voor m,n vader.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:23 schreef LoggedIn het volgende:
moederdag![]()
vaderdag
ik heb een schijthekel aan die dagen, nog erger dan valentijn
ja, dat kan ik me wel voorstellen.. maar de mijne leeft nog.. en het is een geweldige vent hoor, hartstikke goeie vader, en hij vindt vader/moederdag net zulke irritante bullshit als ik.. maar mn moeder pusht natuurlijk weer dat het allemaal moet enzow.. maar het is nooit goed geregeld hier, het is nu bijna 6 uur savonds en moeten nogsteeds dat cadeautje gevenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
In mijn geval ligt dat toch anders, tis toch een dag van herdenking voor m,n vader.
Vanuit het commerciele oogpunt word het idd zeer sterk overdreven, ben ,t daar wel met je eens.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me wel voorstellen.. maar de mijne leeft nog.. en het is een geweldige vent hoor, hartstikke goeie vader, en hij vindt vader/moederdag net zulke irritante bullshit als ik.. maar mn moeder pusht natuurlijk weer dat het allemaal moet enzow.. maar het is nooit goed geregeld hier, het is nu bijna 6 uur savonds en moeten nogsteeds dat cadeautje gevenmeer als dat is het ook niet
nog tijd genoeg dus.quote:
Zit ie op Fok?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:05 schreef Natalie het volgende:
Morgen krijg je je cadeautje, pap! En nu niet zeuren 'dat het niet hoeft' terwijl ik dondersgoed weet dat je het toch best wel erg leuk vindt om cadeaus te krijgen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem vandaag nog niet gefeliciteerd en heb ook niks voor hem gekocht. Ik vind het maar onzin.
Vaderdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |