abonnement Unibet Coolblue
pi_38950317
En hier weer verder.

Vorig deel: Londen deel 3


Binnenkort een overstap in Londen.
pi_38950650
Moet je voor een 7 dgn kaart voor de metro nou wel of geen pasfoto hebben? Lees in verschillende gidsen tegenstrijdige informatie. Iemand die hier meer over weet? Ga trouwens over 13 nachtjes 5 dagen naar London. Met een klein wonder speelt Nederland dan tegen Engeland in de kwartfinale. Misschien heeft iemand dus ook nog tips om op een centraal punt voetbal te kijken. Alvast bedankt.
pi_38951678
Je hoeft daar geen foto voor te hebben, don't worry.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:01:33 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_38951799
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef MCH het volgende:
Ga trouwens over 13 nachtjes 5 dagen naar London. Met een klein wonder speelt Nederland dan tegen Engeland in de kwartfinale. Misschien heeft iemand dus ook nog tips om op een centraal punt voetbal te kijken. Alvast bedankt.
De Hems nederlandse pub in SoHo (in chinatown), heb daar verschillende wedstrijden van Euro2000 gezien. Erg gezellig!
  zondag 18 juni 2006 @ 00:08:21 #5
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_38960173
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef MCH het volgende:
Moet je voor een 7 dgn kaart voor de metro nou wel of geen pasfoto hebben? Lees in verschillende gidsen tegenstrijdige informatie. Iemand die hier meer over weet? Ga trouwens over 13 nachtjes 5 dagen naar London. Met een klein wonder speelt Nederland dan tegen Engeland in de kwartfinale. Misschien heeft iemand dus ook nog tips om op een centraal punt voetbal te kijken. Alvast bedankt.
Of ga kijken in Wimbledon, veel mensen in de kroegen in Wimbledon Village aangezien het tournooi nog bezig is dan.
Toen ik nog in London woonde was O'neills Putney Bridge mijn favoriet; grote schermen en stampvol. Heb daar ooit Engeland v Zuid-Afrika gekeken (rugby), je weet niet wat je meemaakt!!
De Montagu Pyke by Leicester Sq. is ook wel een aanrader, het is trouwens een Lloyd's bar.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39021195
Ik ben m'n vriend aan het overhalen in september 4 dagen naar Londen te gaan vlucht kost geen drol, alleen ben ik op zoek naar een leuk bed & breakfast, niet te duur (35/40 pond p.p.p.n. zo'n beetje).

Vaak genoeg in Londen geweest, alleen meestal met een vriendin en dan was het een hostel met 12 stapelbedden.. makkelijk zat! Alleen nu zoek ik dus iets met meer privacy dus als iemand nog tips heeft: thanks!
pi_39029997
Okee, geboekt! 132 euro in totaal voor de heen en terugvlucht met easyjet, en in Londen blijven we in het Royal Hyde Park Hotel, een budget hotel, maar het ziet er netjes uit ik heb er nu al zin in!
pi_39087112
*Meld

Ben begin mei in London geweest, fantastische stad! We zaten in een hotel naast Hyde Park Heb lang niet alles gezien, maar wat ik gezien heb was echt super
Take my hand, follow me and let's go
pi_39089600
Ik ga van 21 tot 25 Augustus naar Londen. Bedoeling is om veel met de metro te reizen, maar welke kaart kan ik hiervoor het beste aanschaffen en kan ik dat beter in Londen of in Nederland doen.
Ja ok die Standsted Express is vrij prijzig maar echt een andere keus is er niet.
pi_39089906
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef FTD80 het volgende:
Ik ga van 21 tot 25 Augustus naar Londen. Bedoeling is om veel met de metro te reizen, maar welke kaart kan ik hiervoor het beste aanschaffen en kan ik dat beter in Londen of in Nederland doen.
Ja ok die Standsted Express is vrij prijzig maar echt een andere keus is er niet.
Gewoon even in de metro kijken, van tevoren regelen is echt overbodig. Het ligt er ook een beetje aan in welke zones je moet reizen, maar een kaartje voor 5 dagen zone 1 is niet echt duur...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_39095040
ik wil ook weer naar londen!
pi_39162161
Ik wil in augustus of september een week naar Londen en wil in zo'n grote stad wel altijd een paar musea bezoeken. Nu heb ik al wat gelezen over de grotere musea en zal daar zeker het natuurhistorisch museum en nog het science museum bezoeken. Ik vraag me echter af wat qua kunst een museum is in Londen wat je absoluut moet hebben gezien, of het maritiem museum leuk is en of iemand nog tips heeft verder op museum-gebied?
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 00:51:06 #13
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_39168417
Ik ben 12, 13, 14 en 15 mei in Londen geweest, en die 4 dagen waren echt te kort .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 24 juni 2006 @ 06:40:34 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39171133
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:01 schreef remlof het volgende:

[..]

De Hems nederlandse pub in SoHo (in chinatown), heb daar verschillende wedstrijden van Euro2000 gezien. Erg gezellig!
hehe daar kwam ik 3 maanden lang elke zondag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:56:24 #15
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39174793
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:54 schreef mbn het volgende:
Ik wil in augustus of september een week naar Londen en wil in zo'n grote stad wel altijd een paar musea bezoeken. Nu heb ik al wat gelezen over de grotere musea en zal daar zeker het natuurhistorisch museum en nog het science museum bezoeken. Ik vraag me echter af wat qua kunst een museum is in Londen wat je absoluut moet hebben gezien, of het maritiem museum leuk is en of iemand nog tips heeft verder op museum-gebied?
Imperial War museum schijnt wel indrukwekkend te zijn. (zelf niet geweest) Zit ergens bij Elephant & Castle volgens mij...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39199602
Joepie van 8 t/m 12 juli naar London!! Effe m'n broer opzoeken.... (heb 'm 1,5 jaar niet gezien )

We verblijven in hotel Best Western Phoenix, vlakbij Metrostation Bayswater.
Dit wordt m'n tweede keer naar London. Zal vast wel weer erg leuk worden.
M'n broer werkt overigens in hotel "The Capital" tegenover Harrods, zei hij.

Zijn er nog culturele tips? Ik heb de eerste keer in London (13 jaar geleden) al best wel wat gezien, maar er zal wel wat veranderd zijn in die tijd....
pi_39756183
Hai! Ik wil in oktober een dag of 4 in mijn eentje naar Londen gaan. Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me een hele leuke stad en heb geen zin om te smeken om iemand mee te krijgen! Dus ga lekker alleen. Zijn er meer mensen die alleen zijn geweest en hier ervaring mee hebben? Ik neem niet aan dat ik veel tijd zal hebben om me alleen te voelen, ben de hele dag alleen maar bezig met sightseeing denk ik... Misschien nog een musical ofzo, heb er zin in!!
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
  Admin donderdag 13 juli 2006 @ 00:27:11 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_39774151
* Breuls is vanaf volgende week vrijdag een paar dagen in London te vinden

Zoals eigenlijk elk jaar verblijf ik in the Generator, een hostel in de omgeving King's Cross/Russen Square. Voor iemand die in London is voor een paar dagen, en niet zoveel waarde hecht aan luxe, is the Generator ideaal. Het is een relaxede tent, erg op jongeren gericht en goed genoeg verzorgd. Zeker als je alleen maar een slaapplek nodig hebt is het ideaal.

Ik ga voor de tweede keer gewoon lekker met het vliegtuig. Aangezien ik in Rotterdam woon en VLM van Rotterdam Airport naar London City Airport (LCY) vliegt, is dat echt de ideale route. LCY is ongeveer drie kwartier DLR en Tube (1x overstappen) van the Generator vandaan. Mijn Oyster card voorzie ik thuis alvast van credit.

Zow, dit waren mijn reistips. Weet iemand iets leuks voor als je London al een paar keer gezien hebt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_39775619
Net terug uit London. Was wel weer geweldig!!! Aangezien ik er al een keer geweest was, heb ik eigenlijk geen nieuwe dingen gezien. De tour met de bus (Original Tour, en dan Tour2) was toch wel grappig en als ik 1 ding mag aanraden, is het bezoeken van de volgende musical: The Producers!!
Het was een zeeeer grappige en leuke musical. Ga op de dag zelf naar Leicester Square en koop daar een ticket. Scheelt al gauw 10 a 20 Pond! Ik zal het verhaal van the producers niet verklappen, maar ik heb werkelijk genoten.

Voor de rest beetje de bekende straatjes van London gezien etc, maar wel weer erg leuk. Ik zou zo weer terug willen!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:45:03 #20
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_39781391
Hallo,

Ik ga half/eind augustus met een vriendin naar londen (no thanks to de transavia 1 euro deal , maar wel thanks to Ryan Air ). DE hamvraag: wat is een leuk hotel in centrum londen? Hebben jullie een idee (liefst iets betaalbaars ook) Hilton / Golden Tulip kan altijd nog hehe. Maar goed, ligging is ook belangrijk, dus voor een centrale ligging, een redelijke prijs....

Alvast bedankt
up for grabs
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 10:52:39 #21
45833 crew  Fogel
pi_39781653
Het Royal National hotel is (voor London) goedkoop en niet te ver van Oxford street. Een leuk hotel is het op zich niet, het is een lomp grote overnachtingsfabriek. Kamers zijn een beetje oud (al schijnen er ook gerenoveerde kamers te bestaan), maar de bedden zijn prima. Je bent toch niet in London om op je hotelkamer te zitten...
Een wat luxer hotel is het Holiday Inn hotel bij Kings Cross. Ze hebben regelmatig gunstige aanbiedingen (meestal alleen via reibureau te boeken).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Admin donderdag 13 juli 2006 @ 11:09:19 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_39782158
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef Fogel het volgende:
Het Royal National hotel is (voor London) goedkoop en niet te ver van Oxford street. Een leuk hotel is het op zich niet, het is een lomp grote overnachtingsfabriek. Kamers zijn een beetje oud (al schijnen er ook gerenoveerde kamers te bestaan), maar de bedden zijn prima. Je bent toch niet in London om op je hotelkamer te zitten...
Het Royal National is een steenworp bij the Generator vandaan. Sterker nog, negen jaar geleden was ik er met school. Wegens ruimtegebrek zat de ene helft van de groep in the Generator, en de andere in het RN. Het RN is ook dichtbij Russel Square en Euston station.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_39798694
London is mijn lievelingsstad. Wordt er bijna emotioneel van als ik terugdenk aan die gezelligheid. London=home.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:24:11 #24
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39831315
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
London is mijn lievelingsstad. Wordt er bijna emotioneel van als ik terugdenk aan die gezelligheid. London=home.
Het is ook mijn stad, ik zou er zo weer willen wonen maar helaas ligt het nu ff iets anders. Maar ik ga er over een paar jaar zeker weer wonen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 23 juli 2006 @ 20:59:38 #25
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_40112741


Een weekje Londen geboekt! Op 21 augustus vertrekken we met de trein, heerlijk We verblijven in hotel Queens Gate Concorde in een gerenoveerde kamer (anders moet je maar afwachten wat je krijgt en aangezien we al 3 jaar niet echt op een grote vakantie zijn geweest, mag het wel iets luxer )

Zoveel te zien, zoveel plannen, ik heb er nu al zin in!
pi_40142666
TVP
Londen staat nog steeds op mijn lijstje
Zit er aan te denken om ergens in September te gaan, Maar niemand wilt mee
pi_40143523
Ook ik MOET nog naar London! Ik hou dit topic dus ook even leuk in de gaten..
pi_40143856
Weet iemand misschien een redelijk goedkoop en goed hotel in Londen voor 50 euro per nacht met ontbijt ofzo?
Of kan ik dan nog lang zoeken naar hotels in Londen?
pi_40144273
ik zat in the blakemore, 50 euro per nacht
pi_40144889
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef chrdek het volgende:
ik zat in the blakemore, 50 euro per nacht
Hoe was je ervaring hiermee?
pi_40145131
top! voor londense begrippen... schoon, netjes en een eigen douche op de kamer
pi_40160999
ik ga 26 augustus in London vrienden opzoeken, en aangezien zij net zoveel ervaring met Londonse hotels hebben als ik, stel ik de vraag hier maar:
Welk hotel kan ik het beste nemen?

Wat zoek ik in een hotel die week:
-schoon
-dicht bij uitgaansgelegenheden (bv Kings Cross), en met dichtbij bedoel ik "met je ogen dicht en 10 liter bier in je nek naar je kamer kunnen strompelen"
-makkelijk te bereiken met OV
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:03:09 #33
45833 crew  Fogel
pi_40162197
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga 26 augustus in London vrienden opzoeken, en aangezien zij net zoveel ervaring met Londonse hotels hebben als ik, stel ik de vraag hier maar:
Welk hotel kan ik het beste nemen?

Wat zoek ik in een hotel die week:
-schoon
-dicht bij uitgaansgelegenheden (bv Kings Cross), en met dichtbij bedoel ik "met je ogen dicht en 10 liter bier in je nek naar je kamer kunnen strompelen"
-makkelijk te bereiken met OV
Holiday Inn King's Cross is zeer schoon, ligt bij Kings Cross en is goed te vinden. Wat betreft OV, geen idee, heb alleen maar taxi genomen, maar aangezien het Kings Cross is zal er meer dan genoeg OV zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40164451
erm, 127 euro per nacht is een beetje buiten m'n budget. Ik zat meer in de richting van 50-80 euro per nacht te denken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40166255
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef chrdek het volgende:
top! voor londense begrippen... schoon, netjes en een eigen douche op de kamer
Maar volgens mij ligt het niet dichtbij het centrum he?
Ik las ergens dat je ogeveer 40 minuten nodig hebt om in het centrum te komen met de metro
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 23:10:48 #36
45833 crew  Fogel
pi_40183605
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
erm, 127 euro per nacht is een beetje buiten m'n budget. Ik zat meer in de richting van 50-80 euro per nacht te denken.
Kijk even of een of andere reisorganisatie een X nachten voor de prijs van Y aanbieding heeft, scheelt vaak aanzienlijk! Ik geloof dat ik het hotel via de OAD gereserveerd had, maar weet het niet zeker.
Mocht het dan nog te duur zijn, kan Royal National nog een optie zijn, stukken goedkoper, er is een metro in de buurt, de kamer is vrij schoon maar oud.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:42:06 #37
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40186725
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga 26 augustus in London vrienden opzoeken, en aangezien zij net zoveel ervaring met Londonse hotels hebben als ik, stel ik de vraag hier maar:
Welk hotel kan ik het beste nemen?

Wat zoek ik in een hotel die week:
-schoon
-dicht bij uitgaansgelegenheden (bv Kings Cross), en met dichtbij bedoel ik "met je ogen dicht en 10 liter bier in je nek naar je kamer kunnen strompelen"
-makkelijk te bereiken met OV
Je kan ook een hostel nemen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40192230
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar volgens mij ligt het niet dichtbij het centrum he?
Ik las ergens dat je ogeveer 40 minuten nodig hebt om in het centrum te komen met de metro
the blakemore ligt vlakbij hydepark bij metrostation bayswater. redelijk vlakbij pickadilly circus.
pi_40192288
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kijk even of een of andere reisorganisatie een X nachten voor de prijs van Y aanbieding heeft, scheelt vaak aanzienlijk! Ik geloof dat ik het hotel via de OAD gereserveerd had, maar weet het niet zeker.
Mocht het dan nog te duur zijn, kan Royal National nog een optie zijn, stukken goedkoper, er is een metro in de buurt, de kamer is vrij schoon maar oud.
een tip: probeer eens hotels.com.
nog een stuk of 15/20 hotels waar je voor rond de 80 euro per nacht zit. en dat in de zomer, na de zomer is het een stuk goedkoper
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 09:11:52 #40
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40192351
hm, beetje rond gekeken.

Maar ik moet toch wel op minimaal 250 euro rekeken voor 2 dagen all in ?
(inclusief vliegticket en trein ticket van groningen naar amsterdam ? of is het ook mogelijk via eelde te gaan ?)
pi_40192599
inclusief vlieg- en treinticket moet je daar zeker op rekenen
pi_40192652
Nog even een vraagje over de prijzen in Londen, hoe zijn die? Als je een avondje gaat stappen, hoeveel geld ben je dan ongeveer kwijt? Ik ben in NL meestal een eurootje of 30 kwijt aan stappen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 09:29:21 #43
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40192698
volgens mij is alles daar vaak minimaal 2 keer zo duur
pi_40193750
minimaal
pi_40193967
Gelukkig had ik wel met een verdubbeling van mijn uitgaansuitgaven rekening gehouden.

800 euro zakgeld zal wel genoeg zijn toch?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:18:59 #46
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40444126
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
volgens mij is alles daar vaak minimaal 2 keer zo duur
Alles is idd duur.De huur is niet te betalen, boodschappen, Oysterkaart en ga zo maar door.
Maar aan de andere kant: de salarissen zijn wel hoger .
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40444176
waarom was dit topique nou uit MyAT verdwernen?

Anyways:
ik ga de 26e daar dus heen, hotelletje in Kings Cross, elke dag beetje zupen, beetje chillen. Maar wat MOET je nou gedaan hebben in Londen?
Ik heb al staan:
-naar het voetbal (jammer dat de Londonse teams allemaal uit spelen als ik er ben)
-Camden op zondag voor markt

toeristische crap ben ik niet zo van. Big Ben ga ik wel zien, maar ik kan er niet een hele dag aan besteden. Ik loop er langs, denk "goh, mooi", en dat is het dan wel weer voor mij.

Daarnaast wil ik graag weten of het mogelijk is om te pinnen in Londen. Pinautomaten of met pin betalen in winkels. Of kan ik beter op een andere manier betalen?

Owh en ik ga met het vliegtuig, dan is m'n euro-ID-kaart voldoende toch?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40444235
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:29 schreef Sebasser het volgende:
volgens mij is alles daar vaak minimaal 2 keer zo duur
Niet helemaal, maar ga maar uit van euro=pond. Dus ongeveer dezelfde prijzen maar dan in ponden. En uitgaan in UK is buiten het pub-gebeuren, meestal erg prijzig
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:26:38 #49
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40444385
Portobello Road, Notting Hill Carnival (27 en 28 aug), London Dungeon, Tower of London zijn misschien leuke dingen voor je om te doen?Er zijn ook veel musea, maar ik weet niet of je daar van houdt.Als het mooi weer is, kan ik je Hyde Park aanraden.
Pinnen kan overal in Londen .
Mag ik vragen in welk hotel je zit, ik woon vlakbij King's Cross .
En met je Euro-ID kaart kom je Londen wel in, hoor .
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40444504
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Suerte het volgende:
Portobello Road,
wasda?
quote:
Notting Hill Carnival (27 en 28 aug),
Klinkt cool
quote:
London Dungeon, Tower of London zijn misschien leuke dingen voor je om te doen?
al geweest met schooluitje
quote:
Er zijn ook veel musea, maar ik weet niet of je daar van houdt.
Niet echt
quote:
Als het mooi weer is, kan ik je Hyde Park aanraden.
Pinnen kan overal in Londen .
chill!
quote:
Mag ik vragen in welk hotel je zit, ik woon vlakbij King's Cross .
Dat mag je vragen Vragen staat immers vrij.

In het Arriva Hotel. Zou eerst naar The Generator gaan, maar toen las ik de verhalen, en laat ik het zo zeggen; ik slaap liever niet tussen andermans haren. Tenzij ze nog aan de dame in kwestie vast zitten.
quote:
En met je Euro-ID kaart kom je Londen wel in, hoor .
cool, eerste keer dat ik binnen EU vlieg, hiervoor altijd met de bus of auto gegaan, vliegen alleen naar de States.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:35:18 #51
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40444615
Portobello Road is ook een markt (voornamelijk antiek), maar misschien dat de Camden markt meer wat voor jou is
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40444727
antiek heeft bij mij vooral de eigenschap kapot te gaan, dus niets voor mij
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40450699
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
-naar het voetbal (jammer dat de Londonse teams allemaal uit spelen als ik er ben)
Dat is knap met een dozijn clubs.
  Admin donderdag 3 augustus 2006 @ 14:40:49 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40450794
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:

In het Arriva Hotel. Zou eerst naar The Generator gaan, maar toen las ik de verhalen, en laat ik het zo zeggen; ik slaap liever niet tussen andermans haren. Tenzij ze nog aan de dame in kwestie vast zitten.
Reissites gelezen met recensies van bezoekers? Allemaal overdreven. Ik kom er al jaren en het is altijd prima verzorgd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_40450930
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Reissites gelezen met recensies van bezoekers? Allemaal overdreven. Ik kom er al jaren en het is altijd prima verzorgd.
Te laat, hotel is al geboekt
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40451891
Ik ga misschien binnenkort een week/weekend naar Londen, we zijn er nog niet uit hoe lang eigenlijk. Bij elkaar mag het niet meer dan 300/400 euro p.p kosten, vliegen is niet zo duur (50E). Het leek mij wel leuk om dan 2 of 3 dagen Londen en vervolgens een paar dagen naar een andere stad of natuurgebied gaan met de bus (megabus.com, erg goedkoop!). Iemand tips?
pi_40452037
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:13 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een week/weekend naar Londen, we zijn er nog niet uit hoe lang eigenlijk. Bij elkaar mag het niet meer dan 300/400 euro p.p kosten, vliegen is niet zo duur (50E). Het leek mij wel leuk om dan 2 of 3 dagen Londen en vervolgens een paar dagen naar een andere stad of natuurgebied gaan met de bus (megabus.com, erg goedkoop!). Iemand tips?
50E? Is dat incl toeslagen & belasting?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:25:30 #58
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40452280
Ik heb op de site van megabus gekeken, en ik ben van al die steden die op die site staan alleen in Oxford geweest.Maar vanuit Londen is het met de trein ook goed te doen naar andere steden hoor!Wij zijn bv naar Bath geweest, en dat is aan te raden.Je kan daar mooi wandelen in de heuvels.
Brighton vond ik ook leuk, maar dat vind ik persoonlijk alleen gezellig als het mooi weer is-->strand, pier, kermis.
Cambridge is ook een aanrader, heel mooi al die oude kerkjes en gebouwen (als je ervan houdt uiteraard) .
In Oxford en Cambridge kun je ook mooie wandelingen maken .
Helaas kan ik je niets vertellen over de andere plaatsen .
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40452720
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

50E? Is dat incl toeslagen & belasting?
Jup . Excl. toeslagen en belasting e.d. kost het 0,99 retour . En aangezien ik 1 weekje Italie en een weekend Den Haag veel te kort vind, wil ik er nog een weekje Engeland bij doen.
pi_40452815
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Suerte het volgende:
Ik heb op de site van megabus gekeken, en ik ben van al die steden die op die site staan alleen in Oxford geweest.Maar vanuit Londen is het met de trein ook goed te doen naar andere steden hoor!Wij zijn bv naar Bath geweest, en dat is aan te raden.Je kan daar mooi wandelen in de heuvels.
Brighton vond ik ook leuk, maar dat vind ik persoonlijk alleen gezellig als het mooi weer is-->strand, pier, kermis.
Cambridge is ook een aanrader, heel mooi al die oude kerkjes en gebouwen (als je ervan houdt uiteraard) .
In Oxford en Cambridge kun je ook mooie wandelingen maken .
Helaas kan ik je niets vertellen over de andere plaatsen .
Het leek mij wel tof om richting Brithton te gaan, om daar een camping te zoeken (of youthostel) en daar wat te vertoeven bij de kust . Vind de zee altijd wel mooi, een week lang in een stad wandelen vind ik niks.

Trein is ook een mogelijkheid, maar ik hoorde dat de trein juist zo duur is? Wat kost retourtje Bath - Londen bijv?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:58:26 #61
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40453413
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef Sport_Life het volgende:


Het leek mij wel tof om richting Brithton te gaan, om daar een camping te zoeken (of youthostel) en daar wat te vertoeven bij de kust . Vind de zee altijd wel mooi, een week lang in een stad wandelen vind ik niks.

Trein is ook een mogelijkheid, maar ik hoorde dat de trein juist zo duur is? Wat kost retourtje Bath - Londen bijv?
Het is duur, dat is waar .Wij betaalden ongeveer 90 Pond voor 2 personen, retourtje.
En het is ongeveer anderhalf uur met de trein vanuit Londen.
Ik persoonlijk vond het de moeite waard !!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40453447
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jup . Excl. toeslagen en belasting e.d. kost het 0,99 retour . En aangezien ik 1 weekje Italie en een weekend Den Haag veel te kort vind, wil ik er nog een weekje Engeland bij doen.
welke maatschappij?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40453770
www.ryanair.com. Soms wel ff zoeken naar 0,50 ct bedragen
pi_40453886
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:58 schreef Suerte het volgende:

[..]

Het is duur, dat is waar .Wij betaalden ongeveer 90 Pond voor 2 personen, retourtje.
En het is ongeveer anderhalf uur met de trein vanuit Londen.
Ik persoonlijk vond het de moeite waard !!
Ja kijk ik zit met een beperkt budget, dus pak liever die megabus voor een tientje . Treinen is vaak wel mooier/leuker maarja dat heb ik in Italie/Frankrijk zat gedaan, bus heeft ook wel wat.


[ Bericht 2% gewijzigd door Sport_Life op 03-08-2006 16:19:49 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:25:55 #65
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40454300
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef Sport_Life het volgende:


Ja kijk ik zit met een beperkt budget, dus pak liever die megabus voor een tientje . Treinen is vaak wel mooier/leuker maarja dat heb ik in Italie/Frankrijk zat gedaan, bus heeft ook wel wat.
Als je een beperkt budget hebt, dan zou ik als ik jou was zeker met Megabus gaan .
Fijne vakantie toegewenst alvast!!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40454398
Ja bedankt. Helemaal zeker is het nog niet trouwens, ik ga morgen op gesprek bij nieuw (vakantie)werk, maar als ik een week/weekend vrij heb gaan we! .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:31:25 #67
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40454519
Ik was laatst weer ff terug in London tijdens Wimbledon, en heb 500 euro in 4 dagen uitgegeven. (accomodatie was gratis) Zo super breed heb ik nou ook weer niet geleefd, gewoon lekker naar de pub en lekker eten.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40454641
ryanair

ik land liever op Heathrow en krijg liever niet de mededeling dat m'n bagage naar de Canarische Eilanden onderweg is.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:47:41 #69
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40455057
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ryanair

ik land liever op Heathrow en krijg liever niet de mededeling dat m'n bagage naar de Canarische Eilanden onderweg is.
Heathrow is ruk! Beter Gatwick met BA of Easyjet, ben je zo in London Victoria of Waterloo...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40456300
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
ryanair

ik land liever op Heathrow en krijg liever niet de mededeling dat m'n bagage naar de Canarische Eilanden onderweg is.
Ach dat risico durf ik wel te lopen.. Ben student hé
pi_40514198
Ik ben van plan in november paar daagjes naar Londen te gaan. Heb zo'n reisgids gekregen van Holland International, dan vlieg je met KLM of euh BMI ofzo (wat is daar t verschil tussen trouwens, BMI is goedkoper zegt die gids). Is dat veel duurder dan wat ik hier lees met bv ryanair ofzo? Maja dat is allemaal niet van Amsterdam geloof ik? En heb ook geen zin om helemaal via Eindhoven te gaan, das zo'n eind weg.
En er staat overal prijs bij voor 3 daagjes, maar 3 dagen lijkt mij wat kort, ik wil er zoiezo 4, of is 5 ook te doen? Ik weet niet wat er allemaal te doen is?

Ik wilde begin november, maar heb je misschien eind november al meer richting de kerst dat t er versierd is? Zou dat dan leuker zijn?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_40514419
BMI, KLM, BA zijn allemaal veel duurder. Je kan ook vanaf Amsterdam met een aantal lowbudget maatschappijen naar de UK vliegen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:19:30 #73
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40514756
Ik vlieg altijd met EasyJet.Nooit problemen!
Is ook goedkoper dan KLM, BA enz., wat Jaguarized al zegt.Ryanair heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik niets over zeggen.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40514918
Gatwick vanaf Amsterdam met Easyjet.
Gatwick vanaf Keulen met Easyjet.
Luton vanaf Amsterdam met Easyjet.
Luton vanaf Dortmund met Easyjet.
Stansted vanaf Amsterdam met Easyjet en Air Berlin.
Stansted vanaf Eindhoven met Ryanair.
Stansted vanaf Keulen met German Wings.
Stansted vanaf Dusseldorf met Air Berlin.
Stansted vanaf Munster met Air Berlin.
Stansted vanaf Niederrhein met Ryanair.

City en Heathrow doen geen lowcost.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:00:17 #75
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40515917
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:25 schreef Jaguarized het volgende:


City en Heathrow doen geen lowcost.

BMI zit er een beetje tussenin, niet echt low-cost maar ook geen dure carrier. Vliegen wel rechtstreeks AMS-LHR meerdere keren per dag en hoeft ook niet duur te zijn
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:14:01 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40516281
Rotterdam - London City is mijn favoriet. Ik vlieg dan met VLM.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_40516558
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:14 schreef Breuls het volgende:
Rotterdam - London City is mijn favoriet. Ik vlieg dan met VLM.
Jammer dat die dan weer 50,00 + ¤ 75,66 = ¤ 125,66 kost voor november.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40521975
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Public_NME het volgende:
Ik was laatst weer ff terug in London tijdens Wimbledon, en heb 500 euro in 4 dagen uitgegeven. (accomodatie was gratis) Zo super breed heb ik nou ook weer niet geleefd, gewoon lekker naar de pub en lekker eten.
Toen was ik er ook. Ik heb samen met mijn vriend 500 Pond in 5 dagen uitgegeven.
Wij hebben ook niet super breed geleefd, maar er was veel kleding in de uitverkoop, dus daar hebben we wel zo'n 100 Pond aan uitgegeven. Ik vond London echt niet zo megaduur, zoals iedereen om me heen zei. Ik vind het echt nog steeds een topstad!

Nog steeds een tip: hou je van musical? Ga dan naar "The Producers"!!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:35:06 #79
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40535770
Ik vertrek morgen voor 5dagen naar Londen

Het is alweer 3,5 jaar geleden dat ik er ben geweest. Heb toen een aantal Musea bezocht, een show van Fame en Jack the Ripper Walk gedaan. Allemaal heel leuk. Maar heeft iemand nog meer tips voor me? Ik denk dat ik sowieso British Museum terug ga bezoeken.

Camden ga ik mss ook weer naartoe, dat marginale volk dat er rond liep was wel tof
Ook wil ik weer een show zien eigenlijk, Fantom of the Opera, maar het kost zo'n £ 80 p.p. ...
Best duur eigenlijk, ik zal dan ter plekke wel kijken.

Ook plaatsen die je kan aanraden waar ik zou moeten eten, goedkoop en toch nog lekker?

Ik blijf overigen in Jurys Inn Islington, lekker dicht bij het centrum heb ik gezien.
En ik zal maar pasjes kopen voor de undrground voor 5 dagen, zal me wel goedkoper uitkomen denk ik.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Admin zondag 6 augustus 2006 @ 12:06:32 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40536510
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Jammer dat die dan weer 50,00 + ¤ 75,66 = ¤ 125,66 kost voor november.
Jah, de luchthavenbelasting is inderdaad vervelend hoog. Maar de prijs zelf is op zich best okay.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_40537025
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vertrek morgen voor 5dagen naar Londen

Het is alweer 3,5 jaar geleden dat ik er ben geweest. Heb toen een aantal Musea bezocht, een show van Fame en Jack the Ripper Walk gedaan. Allemaal heel leuk. Maar heeft iemand nog meer tips voor me? Ik denk dat ik sowieso British Museum terug ga bezoeken.

Camden ga ik mss ook weer naartoe, dat marginale volk dat er rond liep was wel tof
Ook wil ik weer een show zien eigenlijk, Fantom of the Opera, maar het kost zo'n £ 80 p.p. ...
Best duur eigenlijk, ik zal dan ter plekke wel kijken.

Ook plaatsen die je kan aanraden waar ik zou moeten eten, goedkoop en toch nog lekker?

Ik blijf overigen in Jurys Inn Islington, lekker dicht bij het centrum heb ik gezien.
En ik zal maar pasjes kopen voor de undrground voor 5 dagen, zal me wel goedkoper uitkomen denk ik.
Voor mij is het ook alweer lang geleden dat ik in Londen ben geweest. Ik heb toen de Phantom of the Opera gezien, maar ik weet niet meer precies hoeveel dat koste. Jack the Ripper tour was wel grappig. Kan me vaag herrinerren dat we door zo'n overdekte markt (grootste van Engeland?) liepen, die nu waarschijnlijk gesloopt is.
  Admin zondag 6 augustus 2006 @ 12:32:13 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40537090
Niet vergeten om voor musicaltickets naar de half-price zaakjes te gaan he? Misschien zeg ik dit overbodig, maar je weet nooit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_40537889
Dat moet je zeker doen! Het scheelde bij mij 15 pond!
En ja, je hebt dan goeie plaatsen! Wij zaten op de 5e rij...
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:23:29 #84
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40538597
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:35 schreef ASSpirine het volgende:


Ik blijf overigen in Jurys Inn Islington, lekker dicht bij het centrum heb ik gezien.
Daar woon ik zowat naast .Goede keuze trouwens; schoonfamilie verbleef daar ook, en ze waren zeer tevreden over het hotel en de medewerkers
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:43:35 #85
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40539141
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:32 schreef Breuls het volgende:
Niet vergeten om voor musicaltickets naar de half-price zaakjes te gaan he? Misschien zeg ik dit overbodig, maar je weet nooit.
Leg uit
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Admin zondag 6 augustus 2006 @ 13:50:43 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40539324
Niet bekend mee? Er zijn in London veel loketjes waar je musicalkaartjes voor een veel lagere prijs kunt kopen. Vooral rond en op Leicester Square is het goed te vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:54:20 #87
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40539405
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef Suerte het volgende:

[..]

Daar woon ik zowat naast .Goede keuze trouwens; schoonfamilie verbleef daar ook, en ze waren zeer tevreden over het hotel en de medewerkers
Khad eerst een andere hotel uitgekozen, khad dan pas een dagje of 2 later echt geborkt, en waren ze ineens 30 euro duurder. Dan andere hotels gezocht, bij eurostar doe ik het trouwens, en dan op internet een site gevonden voor hotelreviews. Deze kwam er goed van af, en was toch een aanrader. En dicht bij het centrum

Thanks Breuls, ik wil echt een musical zien, maar 85 pond heb ik er niet voor over
EN op de dag zelf kopen zal mss ook goedkoper zijn? Is er ook een dress code?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Admin zondag 6 augustus 2006 @ 14:00:14 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_40539550
Volgens mij is er geen dresscode, maar dat zou eventueel per theater kunnen verschillen. Ik heb in London 4 musicals gezien en me er nog nooit op gekleed.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_40546227
Nog drie weken en ik verhuis naar Londen. Zit nu in New York, maar heb met heel veel mazzel al een apartement kunnen vinden voor een vriend en mijzelf om te delen. Lekker centraal bij New Oxford Street, gunstig voor mijn werk en lekker in de buurt van Soho en Covent Garden... Erg veel zin om er weer heen te gaan, New York is leuk, maar Londen leuker...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:22:42 #90
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40547472
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:33 schreef Drive-r het volgende:
Nog drie weken en ik verhuis naar Londen. Zit nu in New York, maar heb met heel veel mazzel al een apartement kunnen vinden voor een vriend en mijzelf om te delen. Lekker centraal bij New Oxford Street, gunstig voor mijn werk en lekker in de buurt van Soho en Covent Garden... Erg veel zin om er weer heen te gaan, New York is leuk, maar Londen leuker...
Wij gaan verhuizen van Londen naar New York .Heb inderdaad al vaker gehoord dat Londen leuker is.Ik kom er vanzelf binnenkort wel achter .
Veel succes met de verhuizing en veel plezier in good old London
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:40:33 #91
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40552988
Pinnen met Maestro is toch mogelijk hé?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:00:50 #92
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40553692
Ja hoor!!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:06:38 #93
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40556267
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:40 schreef ASSpirine het volgende:
Pinnen met Maestro is toch mogelijk hé?
Tuurlijk! heb het een jaar lang gedaan ;-)

Ik vond trouwens NYC wel aardig, maar het stond in geen contrast met London. Maarja ik hou dan ook van traditie, sport en gezelligheid. NYC is mij veel te gemaakt en pompous.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40563691
vlucht is gebeoekt
hotel is geboekt
creditcardaanvraag is goedgekeurd
26 augustus sta ik in The Cross
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40590383
Ik heb ff wat gekeken, en Easyjet lijkt wel goedkoop, maar euh, dat moet je dus betalen met creditcard of niet? Is het handig om creditcard aan te vragen (want veel vluchten via internet kun je toch alleen maar zo boeken?) Wat kun je eigenlijk gewoon bij een reisbureau zo boeken, zonder credicard en internet gedoe?

Of ik moet mn buurvrouw even lief aankijken, ook altijd nog een optie
People live to learn things, and I learn to live...
pi_40590877
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:38 schreef Piepje het volgende:
Ik heb ff wat gekeken, en Easyjet lijkt wel goedkoop, maar euh, dat moet je dus betalen met creditcard of niet? Is het handig om creditcard aan te vragen (want veel vluchten via internet kun je toch alleen maar zo boeken?) Wat kun je eigenlijk gewoon bij een reisbureau zo boeken, zonder credicard en internet gedoe?

Of ik moet mn buurvrouw even lief aankijken, ook altijd nog een optie
Creditcard is altijd handig als je op reis gaat. Bij d-reizen kun je eventueel je vluchten met Easyjet ook wel kopen zonder creditcard, maar dan betaal je weer extra boekingskosten.

Vergeet ook niet te kijken hoeveel het vervoer vanaf de luchthaven naar de stad kost. City, Luton en Heathrow zijn het goedkoopst. Gatwick en Stansted het duurst.
pi_40594336
Ik ga zaterdag over een week naar Londen. Nou ja, het week doorbrengen bij een vriend in Birmingham en daarna nog een paar daagjes Londen pakken
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:14:29 #98
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_40599733
Over 2 weekjes ben ik in Londen
pi_40599839
nog 3 weekjes

todo list:
Camden Market
Hard Rock Cafe
Tower Records
Arsenal Stadium

Clubbing:
Inferno (Industrial, Punk, Metal, Goth, en meer van zulks teringherrie)
The Cross (Trance, Techno)
The End (Drum 'n Bass)
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40600025
Nu ik dit allemaal lees ziet het er super uit. Ik zou graag een (verlengd) weekendje gaan. Zit nu een beetje te zoeken naar vluchten, en het kan dus al vanaf 140 euro in het kerstweekend. Een jaar of 5 geleden ben ik ook al in Londen geweest, als cadeautje, en toen heeft die stad al zo'n indruk gemaakt.

Ik krijg serieus al zin terwijl ik eraan zit te denken nu..
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:48:28 #101
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40600352
Hm, ik zit er aan te denken om via kilroy travel's te gaan.
Iemand ervaring ?

Ik wil tussen de 3 en 7 dagen weggaan naar londen, budget is ongeveer 450 euro.
Exclusief uitgaan.

Ik ga in mijn eentje, alleen nu zit ik te denken aan wat voor hotel ik zal nemen.

een hotel toch wel vrij centraal maar duur ?
Of een iets wat goedkoper hotel waar je luxer zit maar toch al snel 20 minuten met de metro of zo moet ?
pi_40600490
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik zit er aan te denken om via kilroy travel's te gaan.
Iemand ervaring ?

Ik wil tussen de 3 en 7 dagen weggaan naar londen, budget is ongeveer 450 euro.
Exclusief uitgaan.

Ik ga in mijn eentje, alleen nu zit ik te denken aan wat voor hotel ik zal nemen.

een hotel toch wel vrij centraal maar duur ?
Of een iets wat goedkoper hotel waar je luxer zit maar toch al snel 20 minuten met de metro of zo moet ?
The Generator in King's Cross is centraal & goedkoop. Maar ik hoor veel gemengde verhalen erover, dus ik heb besloten in het Arriva te gaan slapen. Ook King's Cross, 15 minuten lopen naar het station, ben 300 pond kwijt voor 8 nachten. Dat is zo'n 450 euro.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:05:41 #103
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40600744
Hm, ik ben dus ongeveer 450 euro kwijt als ik 5 nachten via het vliegtuig ga en er een hotel bijneem.

ik hoorde net ook dat het veel goedkoper was om het de boot te gaan ?
pi_40600930
als je als voetpassagier gaat ben je zo'n 40-50 euro kwijt per reis, dus totaal 100 euro. Voor 50 euro meer ga je vliegen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:31:08 #105
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40601343
Hm, voor de vliegreis ben ik dan tegen de EUR 214,34 inclusief belasting ect kwijt.
voor een weekje, nu nog een hotel.
Daar heb ik nu dus geen 450 euro meer voor, meer iets in de richting van 300
Iemand een idee?
Misschien is het mogelijk om het budget wat op te rekken, maar dat moet ik nog even bekijken.
pi_40601369
Oh, Londen, daar ga ik ergens deze maand ook heen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:35:50 #107
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40601470
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
The Generator in King's Cross is centraal & goedkoop. Maar ik hoor veel gemengde verhalen erover, dus ik heb besloten in het Arriva te gaan slapen. Ook King's Cross, 15 minuten lopen naar het station, ben 300 pond kwijt voor 8 nachten. Dat is zo'n 450 euro.
15 minuten lopen? Dat is wel erg ver van King's Cross. Maar alle hotels daar zijn slecht, wel goedkoop, maar echt slecht. Ik heb er vaak overnacht en het enige voordeel is eigenlijk dat er een nachtbus rijd en dat je niet veel betaald. Maarja, als je weinig geld hebt moet je wat...
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Hm, voor de vliegreis ben ik dan tegen de EUR 214,34 inclusief belasting ect kwijt.
voor een weekje, nu nog een hotel.
Kan die vliegreis niet veel goedkoper? Je kan nu beter met de trein of boot lijkt mij. 3 maanden geleden ben ik nog gaan naar Londen geweest voor 70 euro all in met 3 man met easy jet (maar wel een jaar van te voren geboekt). 214 euro lijkt me wel erg veel voor 30 minuten vliegen...

Goedkope hotels kan je trouwens het beste boeken via www.bookings.nl , top site met nederlandse helpdesk (echt goede service krijg je daar).
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:30:55 #108
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40612875
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
nog 3 weekjes

todo list:
Camden Market
Hard Rock Cafe
Tower Records
Arsenal Stadium

Clubbing:
Inferno (Industrial, Punk, Metal, Goth, en meer van zulks teringherrie)
The Cross (Trance, Techno)
The End (Drum 'n Bass)
Ik vond zelf Turnmills heel vet, was er op een duistere avond in November met nog duisterdere off-beat techno. Echt pikdonker in die kelder
Fabric schijnt ook erg leuk te zijn. Zelf ben ik een paar keer naar The End geweest, 2x met Laurent Garnier solo van 22-07.00, tering wat is die gozer een held!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:24:58 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_40616240
Heb dit topic even gemist
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_40632586
Tijdje in de buurt van Fabric gewoond, dus ging er vaak naar binnen na een avondje clubben (Fabric begint en eindigt later dan de clubs). Voor het stampwerk wel mijn favoriet, maar je moet niet opkijken van de stroom pillen die je langs ziet komen.

Voor het meer 'poshy' gebeuren moet je in tenten als Aura, Movida of Pangaea zijn. Wel iets duurder, lastig binnenkomen (van tevoren even bellen om op lijst te komen en dames meenemen helpt al behoorlijk). Andere voorbeelden zijn China White, Funky Buddha, Tantra, etc... je kunt de lijstjes wel op internet vinden. Een aparte vond ik altijd Kensington Rooftop Gardens. Deze clubs heeft ook een vrij aardig (vergeleken bij meeste clubs met restaurant) eetgelegenheid. Eerst hier een klein hapje eten en daarna door naar de club is altijd wel een relaxed begin. De clubs zelf heeft een paar hectare tuin als dakterras, dus je kunt zomers tot 's avonds laat lekker relaxed drankjes doen in de tuin met op de achtergrond de muziek van binnen... Niet echt clubben, maar soms wel lekker ontspannen.

Voor de wat apartere feesten zou ik naar Schooldisco gaan. Dat is een feest in een grote, foute discotheek bij Hammersmith waar iedereen verplicht in school uniform heen gaat. Heerlijk foute muziek uit jaren 80 en 90, engelse dames in korte rokjes en geen moeilijk deurbeleid. Geen uniform? Voor een klein bedrag koop je een school dasje en overhemd aan de deur, lol gegarandeerd. Op zondag kun je altijd om een uur of elf in de ochtend richting The Church, maar da's voor de echte die-hards...

Shit, zin om weer in Londen te zijn, nog drie weekjes...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_40633468
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 03:40 schreef Drive-r het volgende:
Tijdje in de buurt van Fabric gewoond, dus ging er vaak naar binnen na een avondje clubben (Fabric begint en eindigt later dan de clubs). Voor het stampwerk wel mijn favoriet, maar je moet niet opkijken van de stroom pillen die je langs ziet komen.

Voor het meer 'poshy' gebeuren moet je in tenten als Aura, Movida of Pangaea zijn. Wel iets duurder, lastig binnenkomen (van tevoren even bellen om op lijst te komen en dames meenemen helpt al behoorlijk). Andere voorbeelden zijn China White, Funky Buddha, Tantra, etc... je kunt de lijstjes wel op internet vinden. Een aparte vond ik altijd Kensington Rooftop Gardens. Deze clubs heeft ook een vrij aardig (vergeleken bij meeste clubs met restaurant) eetgelegenheid. Eerst hier een klein hapje eten en daarna door naar de club is altijd wel een relaxed begin. De clubs zelf heeft een paar hectare tuin als dakterras, dus je kunt zomers tot 's avonds laat lekker relaxed drankjes doen in de tuin met op de achtergrond de muziek van binnen... Niet echt clubben, maar soms wel lekker ontspannen.

Voor de wat apartere feesten zou ik naar Schooldisco gaan. Dat is een feest in een grote, foute discotheek bij Hammersmith waar iedereen verplicht in school uniform heen gaat. Heerlijk foute muziek uit jaren 80 en 90, engelse dames in korte rokjes en geen moeilijk deurbeleid. Geen uniform? Voor een klein bedrag koop je een school dasje en overhemd aan de deur, lol gegarandeerd. Op zondag kun je altijd om een uur of elf in de ochtend richting The Church, maar da's voor de echte die-hards...

Shit, zin om weer in Londen te zijn, nog drie weekjes...
engelse dames in schooluniforms

net even de site bekeken, en die dames zijn idd

[ Bericht 3% gewijzigd door SocialDisorder op 09-08-2006 08:56:58 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40634195
nog even een vraagje over die travelcards, is het verstandig om die nu alvast aan te schaffen, of kan dat ook in Londen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 09:27:47 #113
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40634403
Londonpass bedoel je ?
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 09:30:05 #114
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40634436
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

engelse dames in schooluniforms

net even de site bekeken, en die dames zijn idd
There has been a malfunction
with the School Photographer's camera
Photos will be coming soon.
pi_40634438
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:27 schreef Sebasser het volgende:
Londonpass bedoel je ?
nee, travelcard, 7 dagen lang onbeperkt de Tube surfen in zone 1 & 2 voor 22,20 pondjes.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40634481
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:30 schreef Sebasser het volgende:

[..]

There has been a malfunction
with the School Photographer's camera
Photos will be coming soon.
werkt hier gewoon hoor:


Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40634526
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

15 minuten lopen? Dat is wel erg ver van King's Cross. Maar alle hotels daar zijn slecht, wel goedkoop, maar echt slecht. Ik heb er vaak overnacht en het enige voordeel is eigenlijk dat er een nachtbus rijd en dat je niet veel betaald. Maarja, als je weinig geld hebt moet je wat...
[..]

Kan die vliegreis niet veel goedkoper? Je kan nu beter met de trein of boot lijkt mij. 3 maanden geleden ben ik nog gaan naar Londen geweest voor 70 euro all in met 3 man met easy jet (maar wel een jaar van te voren geboekt). 214 euro lijkt me wel erg veel voor 30 minuten vliegen...

Goedkope hotels kan je trouwens het beste boeken via www.bookings.nl , top site met nederlandse helpdesk (echt goede service krijg je daar).
In december heb ik ¤ 250 betaald voor een vlucht van Schiphol naar Heathrow via de KLM, KLM was zelfs goedkoper dan Easyjet. Maar toen had ik pas 2 weken van te voren geboekt. Dus het kan wel
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:44:57 #118
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40648620
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 03:40 schreef Drive-r het volgende:
p zondag kun je altijd om een uur of elf in de ochtend richting The Church, maar da's voor de echte die-hards...

Shit, zin om weer in Londen te zijn, nog drie weekjes...
The Chuch , dat is echt de meest banale toko die er is. Wilde er altijd naar toe maar trok dat niet meer op de Zondagmorgen na een avond stappen. Voor de anderen; het is een soort van 'kerkmis' die op zondagochtend 10.00 begint tot 15.00u, bier kan je alleen per 4 halve liters kopen geloof ik.
Zijn veel Aussies en Saffa's, en nog meer dronken mensen. Schijnt dat als je daar niet kunt scoren je echt onaantrekkelijk bent voor het mensenlijk ras
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:39:25 #119
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40652230
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
nog even een vraagje over die travelcards, is het verstandig om die nu alvast aan te schaffen, of kan dat ook in Londen?
Zo'n travelcard kun je op elk metrostation kopen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:43:19 #120
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40652355
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:30 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

nee, travelcard, 7 dagen lang onbeperkt de Tube surfen in zone 1 & 2 voor 22,20 pondjes.
En ook geldig is in de bus
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40652370
Jaaa.. rond de carnaval 2007 4-5dagen Londen!!!!!
dacht laat 't even weten :-)
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_40653962
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:43 schreef Suerte het volgende:

[..]

En ook geldig is in de bus
ook de nachtbus?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:50:19 #123
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40654399
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef SocialDisorder het volgende:


ook de nachtbus?
Dat weet ik niet, ik neem nooit de nachtbus .Zou je dan aan de chauffeur moeten vragen.
Als het niet geldt voor de nachtbus, moet je 1.50 Pond betalen voor de bus.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40654532
Hmm, van wat ik van http://www.visitlondon.co.uk/travel/getting_around/bus/ begrijp is de travelcard ook voor nachtbussen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:18:55 #125
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40655590
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ook de nachtbus?
Ja, 24/7... Daarvoor had ik er vaak dubbel plezier van

NB. let op als je een daytravelcard hebt, die lopen af op 03.00am de volgende dag!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40658290
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:35 schreef London_Calling het volgende:

[..]

In december heb ik ¤ 250 betaald voor een vlucht van Schiphol naar Heathrow via de KLM, KLM was zelfs goedkoper dan Easyjet. Maar toen had ik pas 2 weken van te voren geboekt. Dus het kan wel
In het laatste weekend van juli ben ik naar London geweest om een vriendin op te zoeken. Ik had vrijdagavond om 21.00 geboekt en de volgende dag vloog ik om 12.10. De routervlucht op maandag was vertrek om 20.30. Hiervoor heb ik ¤ 150 betaald, dit was 2,5x goedkoper dan Easyjet en wel 3x goedkoper dan BA.
pi_40675721
yay, ik ga eens naar Londen, handbagage verboten...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40680161
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
yay, ik ga eens naar Londen, handbagage verboten...
Meer daarover in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:37:33 #129
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40680948
Ik ga volgende week trouwen.Als deze shit dan nog aan de gang is, komen de gasten of te laat, of ze komen helemaal niet
Maar ik denk dat het tegen die tijd wel allemaal opgelost is.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40719435
geboekt.. ticket (via AirBerlin, vliegen vanaf Dusseldorf) EUR 1,-- echt geen grapje, voor EUR55,-- incl. alles ben ik heen en weer.. en totaalprijs voor 5dagen is EUR 274,--
Ticket is gewoon EUR 1,--!!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_40719484
Je hebt dus gewoon 53 euro aan tax betaalt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40719992
Yep..
maar 't ticket blijft EUR 1,--!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:41:29 #133
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40721317
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:35 schreef Jaguarized het volgende:
Je hebt dus gewoon 53 euro aan tax betaalt.
Niet alleen tax, zal ook wel 'toeslagen zijn'. Ik had laatst een ticket gekocht van Stansted naar Eindhoven voor 1 pence
Totaal kwam het op 30euro voor een enkeltje.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:42:13 #134
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40721348
Beetje duur, die tax
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40722854
ochja.. de tax en toeslagen betaal je toch.. en dat het ticket dan gewoon zo goedkoop is is alleen maar meegenomen.
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_40723163
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Niet alleen tax, zal ook wel 'toeslagen zijn'. Ik had laatst een ticket gekocht van Stansted naar Eindhoven voor 1 pence
Totaal kwam het op 30euro voor een enkeltje.
Tax en toeslagen dan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:49:51 #137
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40723420
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:40 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Tax en toeslagen dan.
Ja, ik bedoel... Ik kijk altijd naar de tax (standaard tarief) en dan als een ticket opeens megagoedkoop is zijn de 'toeslagen' opeens superhoog. (die uit the middle of nowhere vandaan komen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40742974
maar toch.. EUR 55,- voor een retour vind ik niet veel.. of ligt dat aan mij????
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_40743151
Nee dat valt wel mee. Als je dan in de buurt woont en weggebracht wordt is het wel makkelijk om vanuit DE te vertrekken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:36:09 #140
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40745046
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:28 schreef Ice_Cold het volgende:
maar toch.. EUR 55,- voor een retour vind ik niet veel.. of ligt dat aan mij????
ik had laatst 73 euro betaald voor 3 personen retour (inc. tax en dergelijke)

maar dat was een aanbieding omdat easy jet zoveel jaar bestond meen ik.

De bus van het vliegveld (retour) naar het centrum was trouwens 30 euro, dat moet je niet vergeten in de kosten.
pi_40745680
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Nee dat valt wel mee. Als je dan in de buurt woont en weggebracht wordt is het wel makkelijk om vanuit DE te vertrekken.
50minuutjes van hier naar Dusseldorf en we worden weggebracht en gehaald. We landen op Stansted (?) en van hieruit hebben we de Stansted Express naar het metrostation en van daaruit de metro naar Piccadilly Circus en dan zijn we er al... Voor het treinkaartje EUR 20,-- en dan zo'n travelcard voor EUR 8,-- (ongeveer). Valt toch allemaal wel mee...

Maar nu ik toch bezig ben.. wie heeft er beetje ervaring met die travelcards, hoe gaat dit.. welke kunnen we dan het beste nemen en hoelang zijn ze geldig??
TIPS!!!!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:37:28 #142
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40748900
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Ice_Cold het volgende:
Maar nu ik toch bezig ben.. wie heeft er beetje ervaring met die travelcards, hoe gaat dit.. welke kunnen we dan het beste nemen en hoelang zijn ze geldig??
TIPS!!!!!!
Een goede tip (die werkt zeker voor de bus, misschien ook voor de trein): boek via internet de reis van het vliegveld naar het centrum, dan krijg je 25% korting. Je print dan de ticket uit met je printer en die moet je meenemen. Ik weet alleen mijn god niet meer hoe ik aan die website kwam. Volgens mij zat er een link op de site van easyjet?

Volgens mij was ik ook op dat vliegveld. De bus is evensnel (uurtje) en goedkoper (met die bon scheelt het 30 tot 40%). En je ziet een leuk deel van Londen met de bus. Terugreis wel een beetje bij een beginpunt van de bus instappen, anders zit de bus vol en mis je je vliegtuig
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:48:19 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_40749206
Ik vloog altijd voor ¤45,- retour met Easyjet Het is jammer dat ik niet meer durf te vliegen

In oktober weer naar Londen, en dan ga ik ook meteen naar Newcastle. Blijf meteen een paar weekjes denk ik
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:09:38 #144
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_40760593
Nou ben al 4 weken in een plaatsje vlakbij Gatwick, Crawley. Vandaag toch maar even genieten van een vrije dag dus pak over 20 mins de trein naar Victoria.

Ben benieuwd want ben er nog nooit geweest :-)
FCT
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:57:00 #145
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40778003
Vrijdag was ik terug, heerlijk

2 musicals gekeken, Phantom of the opera was voor de komende 3 weken uitverkocht
Dus wou ik Avenue Q zien, een show met muppets achtige poppen, grappig en brutaal. Kortom,geweldig Een aanrader.

En toch een mindere: Sunday in the park with George, was de verkeerde theater binnen gegaan en daar tickets gekocht
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:01:23 #146
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_40828691
Ik heb zojuist de tickets voor de trein en het hotel opgehaald! Gaat nu wel heel snel, volgende week zitten we al in Londen!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:26:12 #147
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40829413
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:57 schreef ASSpirine het volgende:


Dus wou ik Avenue Q zien, een show met muppets achtige poppen, grappig en brutaal. Kortom,geweldig Een aanrader.
Ik denk dat ik die ook maar ga bekijken.Ik wist niet zeker of het wat was
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40837034
Net terug uit Londen

was geweldig. super stad. toffe sfeer en geen moment verveeld.

nog wel even in de stress gezeten of we wel terug konden vandaag :/
you and I ain't done Zeke!
pi_40880585
ola, ik ga over ruim een maandje naar Londen en wilde Travel cards voor 3 of 4 dagen bestellen (voor de metro). Nou deed ik dat eerst altijd via visit britain, maar de site is veranderd en die kaarten die ik anders altijd had zijn niet beschikbaar. eigenlijk heb ik er in london nooit op gelet of ze daar metrokaarten voor 3 of 4 dagen hadden (maar volgens mij niet), maar ik vroeg me af of die travel cards zijn afgeschaft oid, of dat ik ze nog ergens anders kan bestellen?
Tap tap tap
pi_40880797
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:13 schreef CherryLips het volgende:
maar ik vroeg me af of die travel cards zijn afgeschaft oid, of dat ik ze nog ergens anders kan bestellen?
Vroeger kon je ze inderdaad van te voren bestellen of kopen bij het bureau voor toerisme in
Amsterdam.

Er zijn nu wat meer mogelijkheden, zie:
http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)travelcard-day.shtml

Ik weet niet of je ze nog ergens van te voren kan kopen. Aan boord van de Stenaline kun je ze ieder geval nog wel kopen.
pi_40881374
ja, maar ik ga met het vliegtuig. maar die 1 en 3 day tickets kun je gewoon bij het loket kopen? want ik weet nog dat toen ik 5 jaar geleden voor het eerst naar Londen ging, we bij D-reizen de 3-day card moesten bestellen omdat die niet in Londen zelf te krijgen was. Het handige is dat de Peak-cards ook in de bussen te gebruiken zijn. Maar anders zien we het wel als we d'r zijn
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:35:48 #152
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40881542
Tickets, travelcards, enz. zijn te koop bij de metrostations
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_40881620
ok, dank je ik vroeg het me af omdat het 3 jaar geleden nog niet zo was en ik er nooit meer op heb gelet, aangezien ik ze al had
Tap tap tap
pi_40881661
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar ik ga met het vliegtuig. maar die 1 en 3 day tickets kun je gewoon bij het loket kopen? want ik weet nog dat toen ik 5 jaar geleden voor het eerst naar Londen ging, we bij D-reizen de 3-day card moesten bestellen omdat die niet in Londen zelf te krijgen was. Het handige is dat de Peak-cards ook in de bussen te gebruiken zijn. Maar anders zien we het wel als we d'r zijn
Klopt, vroeger was dat inderdaad zo. Toen moest je ook nog een pasfoto hebben als je ze pas in London zou kopen. Als je vaker naar London gaat is het wel handig om een pasfoto mee te nemen en meteen een Oystercard te laten maken.

Kaartje komen uit de automaat of zijn te koop bij het loket.

Veel plezier in London
pi_40882130
Ik ga misschien in december nog naar Londen. Iemand een suggestie voor het makkelijkste/goedkoopste vliegveld qua transport naar de binnenstad?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40882884
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga misschien in december nog naar Londen. Iemand een suggestie voor het makkelijkste/goedkoopste vliegveld qua transport naar de binnenstad?
City en Heathrow, maar vaak niet de goedkoopste bestemmingen.
pi_40882946
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga misschien in december nog naar Londen. Iemand een suggestie voor het makkelijkste/goedkoopste vliegveld qua transport naar de binnenstad?
City - Heathrow - Luton - Gatwick - Stansted zo uit m'n hoofd gezegd.

En vooraf een bus boeken bij Ryanair / Easyjet vanaf Stansted of Luton scheelt ook weer een beetje.

Beste optie blijft www.flyvlm.nl. Is de prijs zeker waard (al is het maar voor een enkeltje).

Vanuit Groningen zou ik overigens gewoon kiezen voor www.londonexpress.nl, goedkoop, snel en comfortabel.
En je laatste kans om met de hogesnelheidsboot te gaan, want die vaart volgend jaar niet meer
pi_40884019
vanaf Luton met www.easybus.co.uk heb in februari nog een retourtje voor 4 pond weten te boeken daar. en vanaf Stansted heb je terravision, maar daar kwam ik uit op 19 pond. Gatwick werkt geloof ik met Speedlink maar die website lag er net uit.
Ik ben ook bezig met van alles nog
Heeft iemand nog een idee voor een betaalbaar hotelletje ergens in het centrum trouwens? Ik ging eerst altijd met een groep in Piccadilly Backpackers maar nu zijn we met z'n 2en en hebben we daar niet zo'n behoefte aan. Ik heb wel het Regent Palace Hotel gevonden, die heeft wel twin beds enzo, maar de website geeft niet aan of de prijs per persoon per nacht is of per kamer per nacht. Zal wel het eerste zijn
Tap tap tap
pi_40884279
Ik ben van plan om te Couchsurfen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40884329
ik ken wel iemand in londen maar die woont ook weer bij andere mensen en hun kids in, dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:58:41 #161
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_40885614
Suerte, laat me maar weten wat je van Avenue Q vond
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:12:50 #162
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40886324
Vlieg gewoon Easyjet naar Gatwick, trust me, het beste vliegveld van London. Je zit zo op Victoria of Waterloo en Easyjet is niet duur. Je moet denk ik wel 12pond betalen voor een ticket naar Victoria met de Express, maarja dat is ook niet zoveel...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40886611
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef Public_NME het volgende:
Vlieg gewoon Easyjet naar Gatwick, trust me, het beste vliegveld van London. Je zit zo op Victoria of Waterloo en Easyjet is niet duur. Je moet denk ik wel 12pond betalen voor een ticket naar Victoria met de Express, maarja dat is ook niet zoveel...
17.7127 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:03:57 #164
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40894224
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef ASSpirine het volgende:
Suerte, laat me maar weten wat je van Avenue Q vond
Zal ik doen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:06:49 #165
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_40894245
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand nog een idee voor een betaalbaar hotelletje ergens in het centrum trouwens? Ik ging eerst altijd met een groep in Piccadilly Backpackers maar nu zijn we met z'n 2en en hebben we daar niet zo'n behoefte aan. Ik heb wel het Regent Palace Hotel gevonden, die heeft wel twin beds enzo, maar de website geeft niet aan of de prijs per persoon per nacht is of per kamer per nacht. Zal wel het eerste zijn
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.discountcityhotels.com/
http://www.cheaphotels.co.uk/
http://www.hoteldirect.co.uk/
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:45:01 #166
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40899030
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

17.7127 euro.
Wat mij betreft wel het snelste en zonder de meeste ergernissen zoals met bijv. Heathrow. Je kan natuurlijk ook de gewone trein nemen ipv van de express.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40899216
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

17.7127 euro.
vind je dat al duur
Tap tap tap
pi_40899967
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

vind je dat al duur
Dat is tot nu toe wel de duurste airporttransfer die ik dan gehad zou hebben.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40900273
ja, maar het is met de bus ruim een uur reizen, dus op zich valt het mee. als je via luton gaat, kun je voor veel minder met www.easybus.co.uk reizen. dan zit je gewoon in een mini van gepropt met je bagage, maar als je op bepaalde tijden reist, heb je voor 2 pond een enkeltje.
Tap tap tap
pi_40900854
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel het snelste en zonder de meeste ergernissen zoals met bijv. Heathrow. Je kan natuurlijk ook de gewone trein nemen ipv van de express.
Gatwick Express is een super relaxte trein, en ik zou m dan ook zeker aanraden.

Kost wat, maar dan ben je ook in 30 minuten op Victoria.
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:49:52 #171
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_40939302
Ik zit hier voor training in Crawley, bij Gatwick.

Die Gatwick Express doet er 35 mins over en een retour kost je 25 pound, de southern express doet er 50 mins over en kost je 16 pond voor een retour!

Ideaal uitstappen in Victoria.
FCT
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:01:13 #172
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40941107
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:49 schreef Mojave het volgende:
Ik zit hier voor training in Crawley, bij Gatwick.


Ideaal uitstappen in Victoria.
Of gewoon overstappen op Clapham Junction (drukste station van Engeland) en dan naar Waterloo. Uiteraard via Southwest Trains
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:02:15 #173
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_40941137
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Of gewoon overstappen op Clapham Junction (drukste station van Engeland) en dan naar Waterloo. Uiteraard via Southwest Trains


Gatver, gister ff met de auto geweest. Niet zo'n heel groot succes! maar toch wel cool ff over Picadilly
FCT
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:24:15 #174
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40943048
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:02 schreef Mojave het volgende:

[..]



Gatver, gister ff met de auto geweest. Niet zo'n heel groot succes! maar toch wel cool ff over Picadilly
Ik ben nooit met de auto in de 'congestion charge' zone geweest, gelukkig woonde ik buiten de zone. bij Wimbledon)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:55:53 #175
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_40966808
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:24 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik ben nooit met de auto in de 'congestion charge' zone geweest, gelukkig woonde ik buiten de zone. bij Wimbledon)
Dan had je dat goed geregeld! ik zit in Crawley, het meest kansloze stadje van Engeland bij Gatwick. Gisteravond 3 vechtpartijen vanaf ons balkon gezien, gezellig he
FCT
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:33:41 #176
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40967825
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:55 schreef Mojave het volgende:

[..]

Dan had je dat goed geregeld! ik zit in Crawley, het meest kansloze stadje van Engeland bij Gatwick. Gisteravond 3 vechtpartijen vanaf ons balkon gezien, gezellig he
Achja, vechtpartijen zijn niet alleen in Crawley hoor. In London heb je ook de meest kansloze buurten (vooral Oosten) met de meest kansloze lui, trust me i know
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40979719
Vandaag bij de 'witte boekhandel' voor 6 euro een kei groot fotoboek van Londen gekocht ik beleef mijn bezoek weer helemaal opnieuw!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:46:51 #178
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_40996410
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag bij de 'witte boekhandel' voor 6 euro een kei groot fotoboek van Londen gekocht ik beleef mijn bezoek weer helemaal opnieuw!
Dat zijn meestal mooie boeken ja!
FCT
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:18:47 #179
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41012758
Okie, tot over een weekje! Morgen zijn we in Londen
pi_41014299
veel plezier ik ga de 24e
Tap tap tap
pi_41015710
Me too! Nog maar 6 dagen en ik ga weer terug, voorgoed. Na alweer 10 weken leven uit een koffer erg veel zin om mijn nieuwe apartement een beetje in te richten, eindelijk weer een thuis...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41015901
oja, 24 september dus.

maar ik ga er niet wonen, helaas
Tap tap tap
pi_41016302
waar kun je zo'n verloopstekker (NL>EN) eigenlijk kopen? Mediamarkt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41016351
onder andere. volgens mij heeft zelfs de drogisterij ze.
Tap tap tap
pi_41016435
Die stekker vind je idd overal, desnoods haal je hem op het laatste moment op schiphol, daar hebben ze alle soorten en maten in de travel-shops. Hoe lang gaan jullie en wat zijn de plannen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 21 augustus 2006 @ 04:26:33 #186
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41020184
In Parijs heb je het Quartier Latin met allemaal de kleine betaalbare restaurantjes , maar is er in Londen een gelijkaardig equivalent te vinden eigenlijk ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41020875
Voor november of december
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41021188
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef Drive-r het volgende:
Die stekker vind je idd overal, desnoods haal je hem op het laatste moment op schiphol, daar hebben ze alle soorten en maten in de travel-shops. Hoe lang gaan jullie en wat zijn de plannen?
ik vertrek aanstaande zaterdag voor een weekje Londen, en de plannen bestaan voornamelijk uit feesten, feesten, zuipen & feesten.

Op het programma staan oa School Disco, The End, Hard Rock Cafe, The Cross en Inferno.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41022592
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik vertrek aanstaande zaterdag voor een weekje Londen, en de plannen bestaan voornamelijk uit feesten, feesten, zuipen & feesten.

Op het programma staan oa School Disco, The End, Hard Rock Cafe, The Cross en Inferno.
je moet ook naar the reflex, daar komen echt de raarste mensen Is een jaren '80 club en al die engelsen zien er niet uit
Er zat ergens bij Piccadilly in de buurt ook een hele toffe alternatieve club met livebandjes enzo, maar daar kan ik me echt de naam niet meer van herinneren. Iedereen was verkleed als Robert Smith
Tap tap tap
pi_41030897
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik vertrek aanstaande zaterdag voor een weekje Londen, en de plannen bestaan voornamelijk uit feesten, feesten, zuipen & feesten.

Op het programma staan oa School Disco, The End, Hard Rock Cafe, The Cross en Inferno.
Ik zou Hard Rock Cafe lekker laten, daar zie ik het nut echt niet van in. In plaats daarvan zou je er nog een dikke club tussen kunnen stoppen, ik zou voor Movida gaan of Pangaea op woensdag (beste feest van de stad). The Cross is leuk, Schooldisco ideaal voor de zaterdag, inferno en the end ken ik niet. Altijd leuk voor de afterparty is The Egg bij Kings Cross... Veel plezier!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41031094
woensdag wilde ik naar The End gaan; dikke Drum n Bass night op woensdag. En aangezien de DnB die we hier krijgen vrij matig is meestal, ben ik benieuwd naar de pompende beats die mijn oren in het DnB-thuisland te verwerken krijgen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:20:14 #192
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41031616
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:01 schreef SocialDisorder het volgende:
waar kun je zo'n verloopstekker (NL>EN) eigenlijk kopen? Mediamarkt?
NL stekkers kan je gewoon in UK stopcontacten stoppen. (andersom niet)

Je kan in het bovenste gaatje (aarde) een pen oid een plastic lipje naar beneden duwen terwijl je je NL stekker erin duwt. Ik doe het constant omdat ik veel Europese apparatuur krijg op 't werk.

Vergeet niet het knopje eerst op uit te zetten en gebruik geen metalen pen. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, maar veligheid voorop.
reset
pi_41032624
Bij de Blokker heb je zo'n verloopstekker voor de hele wereld voor 2,95, dus dat is de moeite van het stopcontact slopen niet

Bij de Mediamarkt kun je die verloopstekkers ook kopen... voor de speciale Mediamarktprijs van ¤ 9,95 ...
pi_41032779
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:57 schreef DutchTrain het volgende:
Bij de Blokker heb je zo'n verloopstekker voor de hele wereld voor 2,95, dus dat is de moeite van het stopcontact slopen niet

Bij de Mediamarkt kun je die verloopstekkers ook kopen... voor de speciale Mediamarktprijs van ¤ 9,95 ...
Mediamarkt, ik ben toch niet gek? Thx for the tip, ik haa ldr van de week ff eentje.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:32:43 #195
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41033842
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:57 schreef DutchTrain het volgende:
Bij de Blokker heb je zo'n verloopstekker voor de hele wereld voor 2,95, dus dat is de moeite van het stopcontact slopen niet

Bij de Mediamarkt kun je die verloopstekkers ook kopen... voor de speciale Mediamarktprijs van ¤ 9,95 ...
Met mijn methode gaat er niets kapot hoor!
reset
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:25:16 #196
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41035397
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Met mijn methode gaat er niets kapot hoor!
maar met jouw methode is een toestel dan toch niet meer geaard ? of snap ik het niet
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41035508
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Met mijn methode gaat er niets kapot hoor!
maar waarom aankutten als je voor een paar euro zo'n stekker kunt kopen?
Tap tap tap
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:31:35 #198
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41044704
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

maar met jouw methode is een toestel dan toch niet meer geaard ? of snap ik het niet
Klopt, maar hoeveel dingen die je op reis meeneemt zijn geaard? Maakt niet uit, zo'n (multi-)stekker is ook wel makkelijk idd.

oh en een Amerikaanse stekker is te verbuigen voor een Argentijns stopcontact. I like living on the edge!
reset
pi_41048283
Voor Drum 'n Bass zou ik zeker Fabric niet overslaan. Een indrukwekkende tent met snoeihard DnB en een paar kwaliteitslasershows erbij...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41052487
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef Drive-r het volgende:
Voor Drum 'n Bass zou ik zeker Fabric niet overslaan. Een indrukwekkende tent met snoeihard DnB en een paar kwaliteitslasershows erbij...
thx for the tip!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:46:20 #201
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_41058467
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef Drive-r het volgende:
Voor Drum 'n Bass zou ik zeker Fabric niet overslaan. Een indrukwekkende tent met snoeihard DnB en een paar kwaliteitslasershows erbij...
Cool! ff aan denken nog!
FCT
pi_41167687
dag london experts,

ik heb in londen een bouwwerk gezien dat op de Brandenburger Tor lijkt, wie weet dit te staan? Het staat op een soort rotonde... wie kan me ermee helpen?
Vrijwilliger
pi_41168306
buckingham palace?
Tap tap tap
pi_41168402
vanmorgen via E-ticket ingecheckt, morgen 40 minuten van te voren bagage afgeven, heerlijk dat internet.

London, get ready, the Dutch are coming.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41168446
he hoe?
Tap tap tap
pi_41168546
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef CherryLips het volgende:
he hoe?
direct bij KLM via m'n ticket besteld. Dan krijg je per email een zgn E-ticket. Vanaf 30 uur voor vertrek kun je dan via internet inchecken. Je moet dan wel 40 minuten voor vertrek je bagage afgeven bij een dropoff-point.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41168732
ah ok, ik reis met easyjet daar was het alleen mogelijk als je alleen handbagage had.
Tap tap tap
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:13:47 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41174359
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef RvdLinden het volgende:
dag london experts,

ik heb in londen een bouwwerk gezien dat op de Brandenburger Tor lijkt, wie weet dit te staan? Het staat op een soort rotonde... wie kan me ermee helpen?
Dat is op Trafalgar Square, op de weg naar het paleis.

However, het kan ook de arch bij Marble Arch zijn. Moet je maar ff googlen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:18:43 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41174565
Deze?

Da's idd de poort tussen Trafalgar Square en the Mall, de lange statige laan waar Buckingham Palace op uitkijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:23:59 #210
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41199232
Het is echt super in Londen, zeker het weer is prima! Ik ben gisteren zelfs verbrand in mn gezicht in de London Zoo. Jammer dat we morgen weer teruggaan naar Nederland maar mijn voeten zijn het meer dan zat na 1 week slenteren hier... auw, auw
pi_41200179
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Beaver het volgende:
Het is echt super in Londen, zeker het weer is prima! Ik ben gisteren zelfs verbrand in mn gezicht in de London Zoo. Jammer dat we morgen weer teruggaan naar Nederland maar mijn voeten zijn het meer dan zat na 1 week slenteren hier... auw, auw
Ik had in Londen vooral veel last van m'n kuiten; vanwege al die trappen en loopgangen in de Undergrond
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:25:35 #212
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_41200847
Moet je eens in Covent Garden maar de trappen nemen omdat de liften vol zaten...
Dan weet je ook hoe vermoeiend dat was...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_41201942
m'n post is weg van vanmiddag is weg

Iig, nog 4 weken en 1 dag
Tap tap tap
pi_41202178
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:09 schreef CherryLips het volgende:
m'n post is weg van vanmiddag is weg
Omdat dit soort topics steeds meer vervuild worden door dergelijke posts, worden die weggehaald.
pi_41202231
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:16 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Omdat dit soort topics steeds meer vervuild worden door dergelijke posts, worden die weggehaald.
ok, sorry
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 09:53:53 #216
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41216744
Vandaag helaas weer naar huis Zometeen in de trein maar niet deze:


pi_41217113
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 09:53 schreef Beaver het volgende:
Vandaag helaas weer naar huis Zometeen in de trein maar niet deze:

[afbeelding]
Op welk station is dat bord nou te vinden? Liverpool Street? Ik heb ernaar gezocht maar kon 't niet vinden
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Admin zondag 27 augustus 2006 @ 10:40:46 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41217307
Volgens het boek is het King's Cross. Ik kom daar wel eens langs, en heb wel eens met het idee gespeeld eens te gaan kijken, maar nooit gedaan. Hangt dat bordje er echt? Leuk gebaar naar de fans imho.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:43:11 #219
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41217346
Yep, het bord hangt er echt op King's Cross tussen perron 9 en 10

En dit is het bewijs want dat ben ik op de foto, genomen afgelopen woensdag
http://en.wikipedia.org/wiki/King's_Cross_railway_station

[ Bericht 30% gewijzigd door Beaver op 27-08-2006 10:51:58 ]
pi_41217941
Yes, ben weer terug in Londen! Ik werd in de trein vanaf het vliegveld alweer helemaal blij. Zeker toen ik de taxi in stapte, een van de meest vertrouwde en fijnste dingen van Londen (in tegenstelling tot de taxi's in New York). Nu nog een week voordat mijn apartement klaar is... Eindelijk weer een thuis na enkele maanden hotels...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:41:24 #221
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218350
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:20 schreef Drive-r het volgende:
Yes, ben weer terug in Londen! Ik werd in de trein vanaf het vliegveld alweer helemaal blij. Zeker toen ik de taxi in stapte, een van de meest vertrouwde en fijnste dingen van Londen (in tegenstelling tot de taxi's in New York). Nu nog een week voordat mijn apartement klaar is... Eindelijk weer een thuis na enkele maanden hotels...
Ja kan je je voorstellen hoe ik me voel, leef nu alweer een jaar buiten London. Naja, nog maar 2 jaar te gaan voordat ik definitief terug ga...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41218390
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja kan je je voorstellen hoe ik me voel, leef nu alweer een jaar buiten London. Naja, nog maar 2 jaar te gaan voordat ik definitief terug ga...
Al zeker dat je terug wilt? Met jouw opleiding natuurlijk altijd leuk om terug te gaan naar de City...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:45:28 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218432
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Al zeker dat je terug wilt? Met jouw opleiding natuurlijk altijd leuk om terug te gaan naar de City...
Ja daarom, maar toch eerst gekozen om Msc te doen. Naja, wat is 2 jaar op een mensenleven als je er straks betere kansen door kan krijgen.

Waar zit je trouwens in een hotel?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41218505
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja daarom, maar toch eerst gekozen om Msc te doen. Naja, wat is 2 jaar op een mensenleven als je er straks betere kansen door kan krijgen.

Waar zit je trouwens in een hotel?
Ik heb nu een hotel bij Harrington Gardens, South Kensington. Deze week is het toch nog rustig op werk, heb ik nog wat tijd om hier te shoppen. Vrijdag mijn apartement in Soho/Bloomsbury opeisen... jippie...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:52:27 #225
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218636
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik heb nu een hotel bij Harrington Gardens, South Kensington. Deze week is het toch nog rustig op werk, heb ik nog wat tijd om hier te shoppen. Vrijdag mijn apartement in Soho/Bloomsbury opeisen... jippie...
Dat is wel een mooie locatie! Zat je daar eerst ook?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41218744
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie locatie! Zat je daar eerst ook?
Ik neem aan dat je de locatie van mijn apartement bedoelt? Ik zat eerst meer naar het oosten, tussen Barbican en Smithfield Market. Ik zocht nu weer iets rond Smithfield Market, Farringdon, Bloomsbury, Soho of Covent Garden. Met veel mazzel nu iets heel erg moois gevonden op randje tussen Bloomsbury en Soho voor een behoorlijk zacht prijsje (iets wat je hier niet vaak tegen komt). Dus een en al geluk eigenlijk, maar ik heb in ieder geval een fijne woning, kan ik rustig aan de slag...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41218821
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:20 schreef Individual het volgende:

[..]

NL stekkers kan je gewoon in UK stopcontacten stoppen. (andersom niet)

Je kan in het bovenste gaatje (aarde) een pen oid een plastic lipje naar beneden duwen terwijl je je NL stekker erin duwt. Ik doe het constant omdat ik veel Europese apparatuur krijg op 't werk.

Vergeet niet het knopje eerst op uit te zetten en gebruik geen metalen pen. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, maar veligheid voorop.
WTF, die twee onderste polen van de Britse standaard zijn toch veeeel te smal?
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:00:33 #228
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218876
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de locatie van mijn apartement bedoelt? Ik zat eerst meer naar het oosten, tussen Barbican en Smithfield Market. Ik zocht nu weer iets rond Smithfield Market, Farringdon, Bloomsbury, Soho of Covent Garden. Met veel mazzel nu iets heel erg moois gevonden op randje tussen Bloomsbury en Soho voor een behoorlijk zacht prijsje (iets wat je hier niet vaak tegen komt). Dus een en al geluk eigenlijk, maar ik heb in ieder geval een fijne woning, kan ik rustig aan de slag...
Bij Farringdon zit Turnmills toch? Als ze daar een techno avond hebben is het daar zeer goed toeven. (duister)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41218915
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:00 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Bij Farringdon zit Turnmills toch? Als ze daar een techno avond hebben is het daar zeer goed toeven. (duister)
Turnmills is al meer richting Angel, volgens mij. Ben er in ieder geval nooit heen geweest. Fabric zat om de hoek, dus als ik even opgeladen moest worden, ging ik daar meestal een potje Drum n Bass pakken...

Ik woon nu om de hoek van Hakkasan, toch een van mijn favoriet restaurants hier... ideaal!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41220218
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:12:01 #231
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41220720
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Er zijn genoeg banen waar ze mensen zoeken die Nederlands en Engels spreken, vergis je daar niet in.

Ik woonde in London voor een jaar vanwege mijn stage, missing it ever since...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:28:33 #232
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41222832
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Een van de leuke dingen is dat diploma's hier vaak niet vereist zijn. Mijn enige afgeronde opleiding is MAVO en werk hier als manager in global marketing management.

In 2000 ben ik hier naartoe gekomen om voor mijn mentor te werken die ik bij m'n baan daarvoor had ontmoet. Vanaf m'n 24e had ik m'n eigen PA en team. Het is zoveel makkelijker om hier cariere te maken.

Netwerken is zoveel belangrijker dan het hebben van een diploma. Tijdens een meeting op vrijdag kreeg ik van zowel een collega (zou mijn baas worden) als van een partner een baan aangeboden omdat ze te horen kregen dat ik weg zou gaan.
reset
pi_41223442
tof!
ik zou dolgraag bij een uitgeverij ofzo willen werken, bij bloomsbury hebben ze van die drie-weken programma's, daar zit ik nog aan te denken. maar ik ben eigenlijk vertaler, dus een indrukwekkende cv heb ik niet
Tap tap tap
pi_41230444
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef Beaver het volgende:
Yep, het bord hangt er echt op King's Cross tussen perron 9 en 10

En dit is het bewijs want dat ben ik op de foto, genomen afgelopen woensdag
http://en.wikipedia.org/wiki/King's_Cross_railway_station
Die mensen op station Liverpool Street zullen dat ook wel gedacht hebben, wat is die nou aan het zoeken?? (toen ik daar rondhobbelde op zoek naar dat bord dus ) Liverpool Street was mijn vertrek- en aankomststation, nog een geluk dat ik niet ben aangehouden wegens 'verdachte gedragingen

mompelt iets met klok en klepel -- ik had het boek niet de hand...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:54:16 #235
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41230983
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

WTF, die twee onderste polen van de Britse standaard zijn toch veeeel te smal?
de Britse zijn breder zelfs... je denkt aan Amerikaanse stopcontacten

Brits
reset
pi_41240519
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Ik werk in de City, bij een investment bank. In Londen maakt het minder uit wat voor diploma je hebt. Mijn collega's zijn slecht voor een klein deel economie studenten. Veel mensen komen vanuit een beta of juist alfa richting. Dus met een studie filosofie kun je hier nog steeds goed terecht, Engels moet ook geen probleem zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:25:50 #237
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41243221
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik werk in de City, bij een investment bank. In Londen maakt het minder uit wat voor diploma je hebt. Mijn collega's zijn slecht voor een klein deel economie studenten. Veel mensen komen vanuit een beta of juist alfa richting. Dus met een studie filosofie kun je hier nog steeds goed terecht, Engels moet ook geen probleem zijn.
True. In Engeland is het echt niet gericht op opleiding maar op ervaring. Dat heb ik zelf meegemaakt tijdens mijn stage. (directors zonder diploma's, in NL is dat bijna onmogelijk als je in loondienst bent)
Ik heb toch nog ff gekozen om het relaxte studenten leven te leven, London is natuurlijk wel erg snel... (tenminste dat vond ik, terwijl ik nog geeneens een yuppenbaan had)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:26:34 #238
269 vats
Live life to the max!
pi_41247266
Ben nu net weer thuis.... zit weer op mijn werk.... Maar wil graag weer terug naar London om er te wonen en werken! Heb het daar super naar mijn zin gehad het jaar dat ik er was! Anyway gisteren nog even genoten van Nothinghill Carnaval! Was weer erg leuk om te zien! London tot snel!
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:37:59 #239
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41247299
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Ik ben kraamverzorgende, en het was absoluut geen probleem voor mij om werk te vinden.
Als het was rustiger is, werk ik als nanny
Mijn man is bankier, die heeft er helemaal geen problemen mee om ergens aan de bak te komen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:40:04 #240
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41247306
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:26 schreef vats het volgende:
Ben nu net weer thuis.... zit weer op mijn werk.... Maar wil graag weer terug naar London om er te wonen en werken! Heb het daar super naar mijn zin gehad het jaar dat ik er was! Anyway gisteren nog even genoten van Nothinghill Carnaval! Was weer erg leuk om te zien! London tot snel!
Was helemaal vergeten dat gisteren het carnaval was
Terwijl ik er al weken naar uit keek
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:27:29 #241
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41247594
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:40 schreef Suerte het volgende:

[..]

Was helemaal vergeten dat gisteren het carnaval was
Terwijl ik er al weken naar uit keek
Vandaag vrij? Bankholidayweekend?! Oftewel zondagavond zuipen/stappen?! Ik weet nog wel 2 jaar geleden, toen was het super lekker weer dit weekend!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:09:30 #242
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41248022
Ben vandaag inderdaad vrij
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:06:21 #243
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41249010
Nou, ik ben ook weer terug in Nederland. Gisteren nog een leuke verrassing toen we vanaf het station naar de auto liepen..... ja, hij staat er nog!..... shit... een lekker band.... we hebben een half uur in de regen op de ANWB gewacht maar toen was het zo geregeld!
pi_41250301
hebben ze in engeland leraren nederlands nodig?
Tap tap tap
pi_41253833
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:40 schreef Suerte het volgende:

[..]

Was helemaal vergeten dat gisteren het carnaval was
Terwijl ik er al weken naar uit keek
Het grootste gedeelte van het programma vind toch vandaag plaats? Dus je kunt er nog makkelijk heen, ik vertrek zometeen, heb wat bekende die meelopen/dansen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:25:02 #246
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41255957
Je hebt gelijk, wat een domme doos ben ik zeg
Ik ga er zo maar even heen dan
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41257007
wie weet t nou? dat gebouw wat ik bedoel?.
Vrijwilliger
pi_41257084
Tap tap tap
pi_41272533
Ik hoorde van een backpacker dat je in Londen drie pond voor een single ride in de tube betaalt...?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Admin maandag 28 augustus 2006 @ 22:19:49 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41272666
Dat is een hoog bedrag klopt (ik keek bij Oyster, maar reizigers oude stijl betalen idd meer). Dit is de lijst met prijzen: http://www.tfl.gov.uk/tfl/fares-tickets/2006/single/tubedlr.shtml
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:30:05 #251
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41273023
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde van een backpacker dat je in Londen drie pond voor een single ride in de tube betaalt...?
Ik heb anderhalve maand terug nog een pond of vijf betaald voor een daycard terwijl ik tot in zone 3 of 4 moest gaan ... (zo'n kaart waarmee je een hele dag onbeperkt de tube kunt gebruiken)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41273732
ja, enkeltjes zijn echt duur. ik schrok me wild de vorige keer toen ik nog een kaartje moest kopen omdat m'n dagkaart niet meer geldig was. voortaan gewoon gelijk na negenen een dagkaart kopen, die heb ik er zo uit maar ik heb toch liever die travel cards, daarmee kun je ook de bus in. altijd leuk om zonder doel en met een ijsje of warme chocomel bovenin en voorin een dubbeldekker te gaan zitten en maar zien waar je eindigt
Tap tap tap
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:48:19 #253
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41273872
Kost zo'n travelcard veel meer eigenlijk ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41274490
http://www.visitbritain.c(...)ort/travelcards.aspx

Ligt eraan welke kaart je neemt. vroeger hadden ze ook driedagenkaarten voor de hele dag (dus tot het eind van de dienst ) voor de zones 1 en 2 maar die ben ik even kwijt.
Tap tap tap
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:28:48 #255
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_41322760
£4.90 voor een day travel voor zones 1-2
Vind ik nog altijd veel...

Op mijn laatste dag moesten we van angel naar Waterloo, kostte het al ong £3.00
Dus als je 2 keer reist met de tube ben je al veel goedkoper uit met een daytravel
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 12:55:54 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41323672
Ik mis Londen Ben er nu alweer ruim een jaar weg en wil er weer wonen! In oktober ga ik vrienden opzoeken en dan blijf ik denk ik wat langer. Zit er aan te denken om er weer te gaan wonen, maar niks concreets nog.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:49:20 #257
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41329889
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef ASSpirine het volgende:
£4.90 voor een day travel voor zones 1-2
Vind ik nog altijd veel...

Op mijn laatste dag moesten we van angel naar Waterloo, kostte het al ong £3.00
Dus als je 2 keer reist met de tube ben je al veel goedkoper uit met een daytravel
Hoe vond je je hotel?Het wijkje op zich is best gezellig, toch?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:17:20 #258
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41330826
Nog eens mijn vraag van een tijdje terug herhalen: Is er in Londen ergens een soort "equivalente" wijk zoals Quartier Latin of Montmartre in Parijs waar je vrij goedkoop vrij goed kunt eten ? (en niet de Engelse keuken)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:22:15 #259
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41330961
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog eens mijn vraag van een tijdje terug herhalen: Is er in Londen ergens een soort "equivalente" wijk zoals Quartier Latin of Montmartre in Parijs waar je vrij goedkoop vrij goed kunt eten ? (en niet de Engelse keuken)
Probeer Camden voor zo ongeveer elke keuken of Brick Lane voor een curry.
reset
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:45:43 #260
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41331632
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Individual het volgende:

[..]

Probeer Camden voor zo ongeveer elke keuken of Brick Lane voor een curry.
Op de Camden market staan idd veel kraampjes met veel eten uit verschillende landen/delen v/d wereld! Daarna altijd ff een biertje doen in een van de vele pubs. (the lock, Llyod's bar aan het water of the elephant)

Engels eten is trouwens niet vies!! Over het algemeen is het eten in de pubs in de UK zwaar goed, veel beter als je hier krijgt bij een eetcafeetje.
Altijd op zondag brunchen/lunchen in Wimbledon Village (the Swan, aanrader!). Wat mis ik die tijden daar op het terras zeg...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:10:50 #261
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41332472
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Engels eten is trouwens niet vies!! Over het algemeen is het eten in de pubs in de UK zwaar goed, veel beter als je hier krijgt bij een eetcafeetje.
Eensch!

Bangers and mash, shepherd's pie, bubble and squeak, traditional breakfast of een Sunday roast gaan er bij mij altijd goed in!

Curry is toch ook een Brits gerecht?
reset
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:07:54 #262
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41334321
Wat is bubble and squeak?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:08:36 #263
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41334353
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Public_NME het volgende:
Op de Camden market staan idd veel kraampjes met veel eten uit verschillende landen/delen v/d wereld! Daarna altijd ff een biertje doen in een van de vele pubs. (the lock, Llyod's bar aan het water of the elephant)

Engels eten is trouwens niet vies!! Over het algemeen is het eten in de pubs in de UK zwaar goed, veel beter als je hier krijgt bij een eetcafeetje.
Altijd op zondag brunchen/lunchen in Wimbledon Village (the Swan, aanrader!). Wat mis ik die tijden daar op het terras zeg...
fish and chips
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41334729
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef Suerte het volgende:

[..]

fish and chips
gvd, alleen daarom wil ik al naar de UK.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:23:10 #265
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41334832
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef Suerte het volgende:

[..]

fish and chips
Ugh..
En daar gooien ze dan een hele berg azijn over... Als je dat niet wil moet je dat nadrukkelijk zeggen... Heel soms haalde ik bij de chippie (niet verwarren met een houtbewerker) wel eens een battered sausage, maar dat is volgens mij ook alweer meer dan een jaar terug.

Not my cuppa tea.

Bubble and Squeak is een soort van gebakken stamppot.
reset
pi_41334947
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Individual het volgende:

[..]

Ugh..
En daar gooien ze dan een hele berg azijn over... Als je dat niet wil moet je dat nadrukkelijk zeggen... Heel soms haalde ik bij de chippie (niet verwarren met een houtbewerker) wel eens een battered sausage, maar dat is volgens mij ook alweer meer dan een jaar terug.
Malt vinegar en veel zout
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:28:31 #267
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41335015
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

gvd, alleen daarom wil ik al naar de UK.
Jullie smaakpapillen zijn echt helemaal verneukt


Laat ik mijn vraag eens anders formuleren, kun je in Londen ergens "goedkoop" continentaal eten ? (Europese frieten, grieks, italiaans, desnoods normale pita, ... )
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41335048
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Jullie smaakpapillen zijn echt helemaal verneukt
fried mars bar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:11:30 #269
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41336402
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Individual het volgende:
Ugh..
En daar gooien ze dan een hele berg azijn over... Als je dat niet wil moet je dat nadrukkelijk zeggen...
Ik heb nooit azijn op mijn fish and chips De fish and chips bar waar ik het haal, vraagt of je azijn erop wilt.
Ik heb wel een keer per ongeluk die salt & vinegar crisps gekocht.Wat een goorheid is dat zeg
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:50:26 #270
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_41337699
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Suerte het volgende:

[..]

Hoe vond je je hotel?Het wijkje op zich is best gezellig, toch?
Heel leuk, hotel is ook mooi. Vele winkeltjes in de buurt. De markt achter de hotel vind ik wel beetje marginaal

Maar voor de rest niks te klagen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_41338024
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef Suerte het volgende:

[..]

Ik heb nooit azijn op mijn fish and chips De fish and chips bar waar ik het haal, vraagt of je azijn erop wilt.
Ik heb wel een keer per ongeluk die salt & vinegar crisps gekocht.Wat een goorheid is dat zeg
salt & vinegar eens kijken hoeveel zakejs chips ik deze keer in m'n koffer kan proppen.
Tap tap tap
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:22:09 #272
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41338231
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:50 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Heel leuk, hotel is ook mooi. Vele winkeltjes in de buurt. De markt achter de hotel vind ik wel beetje marginaal

Maar voor de rest niks te klagen
Ach, dat marktje is wel aardig, alhoewel ik er nooit wat koop
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:49:47 #273
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41341790
Enige wat ik niet te pruimen vind in Engeland is de thee, mijn baas perstte altijd het zakje helemaal uit zodat het nog donkerder dan koffie was... Nam daarom ook altijd mijn eigen (pickwick) thee mee
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41343236
ik doe altijd thee bij de suiker in engeland
Tap tap tap
pi_41345177
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kost zo'n travelcard veel meer eigenlijk ?
ik betaalde 3 weken geleden 22,50 pond voor een 7-day-pass. onbeperkt reizen binnen zone 1/2.
you and I ain't done Zeke!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:20:16 #276
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41357650
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef Public_NME het volgende:
Enige wat ik niet te pruimen vind in Engeland is de thee, mijn baas perstte altijd het zakje helemaal uit zodat het nog donkerder dan koffie was... Nam daarom ook altijd mijn eigen (pickwick) thee mee
De thee heb ik nooit problemen mee gehad. In het begin (bijna 6 jaar geleden) dronk ik nog wel pickwick, maar ik vond een ongeopend doosje in de keuken dat over de datum is gegaan. Ik vind pickwick niet eens zo heel lekker meer merkte ik laatst.

De chippie kan me gestolen worden, Nederlandse snacks en patat zijn veel beter!
reset
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:29:37 #277
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41367791
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Individual het volgende:

[..]
Nederlandse snacks en patat zijn veel beter!
Dat is echt zo! Ik ben in veel landen geweest, maar nergens hebben ze zulke lekkere snacks als in NL
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41418970
Laatste dag hier in London is zojuist aangebroken, en ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de tips waardoor ik een enorm leuke tijd gehad heb hier. Fabric, The End en de pubs zijn de bom. Jammer dat Schooldisco vol zat maar ja, als dat het enige is

Morgen weer terug naar huis, ergens wil ik helemaal niet...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41442069
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Laatste dag hier in London is zojuist aangebroken, en ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de tips waardoor ik een enorm leuke tijd gehad heb hier. Fabric, The End en de pubs zijn de bom. Jammer dat Schooldisco vol zat maar ja, als dat het enige is

Morgen weer terug naar huis, ergens wil ik helemaal niet...
Blij dat mijn tip over de Fabric in de smaak gevallen is, jammer dat Schooldisco vol zat, die is altijd wel leuk voor de verandering... Heb zelf gisteren de sleutels van mijn apartement gekregen. Echt super, woonkamer met keuken is echt heel erg ruim en ik zit midden in New Oxford Street. Ramen lekker open, de stad komt zo je woonkamer in, heerlijk... Slaapkamers zijn ook vrij ruim, alleen wel het eeuwig ellendige Engelse tapijt in de slaapkamer, morgen even de landlord bellen om de hele zooi te laten vervangen, net even te smerig in mijn ogen. Maar goed, met een jaarcontract moet dat wel lukken, anders leg ik het zelf wel, die twee slaapkamers kost je een ochtend en een goedkoop tapijtje kost me de kop niet...
Wel meteen druk op werk, maar goed, dat wisten we van tevoren...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 3 september 2006 @ 09:15:02 #280
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41445308
Van 1 ding in Londen snap ik geen fluit. Je ziet overal mensen staan met borden van de Burger King, Mac Donalds, Subway en theatherkaartjes. Die mensen staan daar gewoon het bord vast te houden en ondertussen staan ze met elkaar te praten of muziek te luisteren. Ik neem aan dat die mensen gewoon in loondienst zijn maar waarom zetten ze dat bord niet gewoon in een standaard!? Hoef je ook niemand in dienst te hebben die dat de hele dag vasthoud... of... snap ik het niet?
pi_41446582
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:15 schreef Beaver het volgende:
Van 1 ding in Londen snap ik geen fluit. Je ziet overal mensen staan met borden van de Burger King, Mac Donalds, Subway en theatherkaartjes. Die mensen staan daar gewoon het bord vast te houden en ondertussen staan ze met elkaar te praten of muziek te luisteren. Ik neem aan dat die mensen gewoon in loondienst zijn maar waarom zetten ze dat bord niet gewoon in een standaard!? Hoef je ook niemand in dienst te hebben die dat de hele dag vasthoud... of... snap ik het niet?
Omdat je die borden niet op een standaard mag zetten. Het is alleen toegestaan als iemand met zo'n bord rondloopt of staat, maar ergens zomaar een paal neerplanten mag natuurlijk niet...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41446611
Waarschijnlijk moet je daar een vergunning voor hebben ofzo?
pi_41447224
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Blij dat mijn tip over de Fabric in de smaak gevallen is, jammer dat Schooldisco vol zat, die is altijd wel leuk voor de verandering... Heb zelf gisteren de sleutels van mijn apartement gekregen. Echt super, woonkamer met keuken is echt heel erg ruim en ik zit midden in New Oxford Street. Ramen lekker open, de stad komt zo je woonkamer in, heerlijk... Slaapkamers zijn ook vrij ruim, alleen wel het eeuwig ellendige Engelse tapijt in de slaapkamer, morgen even de landlord bellen om de hele zooi te laten vervangen, net even te smerig in mijn ogen. Maar goed, met een jaarcontract moet dat wel lukken, anders leg ik het zelf wel, die twee slaapkamers kost je een ochtend en een goedkoop tapijtje kost me de kop niet...
Wel meteen druk op werk, maar goed, dat wisten we van tevoren...
ik ben zo verschrikkelijk jaloers
ik zag mezelf altijd als een bridget jones met een appartementje in Londen i wish
Tap tap tap
  maandag 4 september 2006 @ 00:20:12 #284
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41469464
tvp, ik ga eind november/begin december volgens de planning. Laat de voorpret maar beginnen! Hoe zinnig is het qua prijs trouwens om buiten het centrum een accomodatie te zoeken om te overnachten? Wil best wat verder met de underground als daar een relaxtere kamer tegenover staat...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  maandag 4 september 2006 @ 00:32:50 #285
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41469792
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Adagio het volgende:
tvp, ik ga eind november/begin december volgens de planning. Laat de voorpret maar beginnen! Hoe zinnig is het qua prijs trouwens om buiten het centrum een accomodatie te zoeken om te overnachten? Wil best wat verder met de underground als daar een relaxtere kamer tegenover staat...
Kamer of hotel? Kamers buiten het centrum zijn natuurlijk wat goedkoper, zelf ben ik fervent aanhanger van SW (SouthWest) London. Wimbledon village rules

p.s. kijk ff op gumtree.com, ideaal voor kamers tegen een redelijke prijs!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41470426
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:20 schreef Adagio het volgende:
tvp, ik ga eind november/begin december volgens de planning. Laat de voorpret maar beginnen! Hoe zinnig is het qua prijs trouwens om buiten het centrum een accomodatie te zoeken om te overnachten? Wil best wat verder met de underground als daar een relaxtere kamer tegenover staat...
Hoe lang blijf je?
Wil je met mensen samenwonen of eigen apartement?
Werk je hele aparte uren?
Waar werk je?
Heb je voorkeuren voor het gebied?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41475894
kut, ik wilde hotel betalen met cc van m'n vader, maar dat gat dus niet zo makkelijk ik mag de cc van m'n vader niet meenemen namelijk. even kijken of ik dan met cash kan betalen.
Tap tap tap
  maandag 4 september 2006 @ 11:31:49 #288
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41477175
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:32 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Kamer of hotel? Kamers buiten het centrum zijn natuurlijk wat goedkoper, zelf ben ik fervent aanhanger van SW (SouthWest) London. Wimbledon village rules

p.s. kijk ff op gumtree.com, ideaal voor kamers tegen een redelijke prijs!
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:01 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je?
Wil je met mensen samenwonen of eigen apartement?
Werk je hele aparte uren?
Waar werk je?
Heb je voorkeuren voor het gebied?
Ow, tis voornamelijk m'n vakantie. Daadwerkelijk werken in Londen, daar mag ik nog wel een tijdje van dromen. Ik ga een week of twee, samen met m'n vriendin. Hotel dus

Via expedia.nl zag ik al wat leuke dingen: vliegreis + verblijf voor zo'n 500 euro p/p. Dan verblijf je echter wel in het centrum van Londen, bijvoorbeeld vlakbij Victoria Station. Zou je goedkoper uit zijn als je verder uit het centrum gaat zitten? Enige voorkeur voor het verblijf is dat je er een beetje kunt chillen af en toe (dat er dus een barretje oid is) en een private bathroom zou ook wel relaxed zijn. Verder boeit het niet. Lokatie ook niet, mits op loopafstand van een station Ik heb al wel door dat je via reisbureaus vaak wat goedkoper uit bent. Is het nog zinnig om gewoon eens langs wat reisbureaus als de anwb enzo te gaan om te vragen wat de mogelijkheden zijn? Of kun je toch gewoon beter via internet wat regelen?

Ik heb er zo'n zin in, we gaan weer alles bekijken, een aantal museums doen, een musical of twee meepikken en vooral genieten van de sfeer.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_41483713
ik kon een tijdje terug de 3-day travel cards niet vinden op visitbritain.com. maar die moet je dus blijkbaar bestellen via www.visitbritainshop.nl
ik had eerst een andere link waar die pas er dus niet opstond. handig!
Tap tap tap
pi_41499832
Om er maar even op tijd bij te zijn...
..oud en nieuw in Londen: hoe en waar?
3, 5, 8, the therms of life!
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:41:58 #291
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41512359
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:09 schreef Schum1 het volgende:
Om er maar even op tijd bij te zijn...
..oud en nieuw in Londen: hoe en waar?
Trafalgar Square, megadruk. London-eye is elk jaar het decor van mooi vuurwerk... Maarja ik ga liever niet uit in London met oud en nieuw, echt superdruk! (ook in de metro's)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:44:23 #292
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41512415
Walworth, Southwark: beetje redelijke buurt en borough?
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_41534047
Hey allemaal...

Ik zit de komende 16 weken in London... ivm studie!
Erg tof allemaal, zit in een studentenhuis in Kensington...

Maar uhm... na al die mooie verhalen over Fabric.. kan ik er nu eindelijk zelf naar toe...
Is het nou echt waar dat echt iedereen daar helemaal uit z'n plaat gaat?
Haha ik ga het in ieder geval zien! Ben benieuwd..

Heeft iemand nog andere tips om goed uit te gaan... (Ja ik heb alle 4 topics van Londen doorgelezen, maar ik ben op zoek naar de meest recente ervaringen...)
Ik geniet van verschillende stijlen
als er maar niet teveel mensen langs de kant staan te 'kijken'
mijn sig
  woensdag 6 september 2006 @ 00:33:07 #294
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41536329
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:31 schreef vectorboy het volgende:
Hey allemaal...

Ik zit de komende 16 weken in London... ivm studie!
Erg tof allemaal, zit in een studentenhuis in Kensington...

Maar uhm... na al die mooie verhalen over Fabric.. kan ik er nu eindelijk zelf naar toe...
Is het nou echt waar dat echt iedereen daar helemaal uit z'n plaat gaat?
Haha ik ga het in ieder geval zien! Ben benieuwd..

Heeft iemand nog andere tips om goed uit te gaan... (Ja ik heb alle 4 topics van Londen doorgelezen, maar ik ben op zoek naar de meest recente ervaringen...)
Ik geniet van verschillende stijlen
als er maar niet teveel mensen langs de kant staan te 'kijken'
Grote clubs The End, Fabric en Turnmills. Ik vond the End ook erg vet, vooral qua muziek en geluid (hard!) en dat de dj zowat op de zelfde hoogte staat als het publiek en je dus gewoon ff een praatje kan maken als hij niet te druk is.
Oceana in Kingston-upon-Thames is ook wel lachen, echt supergroot en heel veel studenten. (vrouwen) Je moet wel een overhemd aan, icm nette schoenen en zonder ID kom je er niet in! Er rijden ook voldoende nachtbussen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41537437
Voor mij is het qua clubs Kensington Rooftops (bij mooi weer) en Movida. Verder Milk and Honey, Long Bar and The Westbourne als betere bar/pubs. Vaker ga ik naar ouderwetsere pubs hier in de buurt, niks bijzonder. Qua stampwerk toch wel Fabric voor mij, maar goeie verhalen over The End en Turnmills. In Kensington zit je wat meer in het 'posh' nachtleven, de wat 'ruigere' kant is richting Angel...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_41540909
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Trafalgar Square, megadruk. London-eye is elk jaar het decor van mooi vuurwerk... Maarja ik ga liever niet uit in London met oud en nieuw, echt superdruk! (ook in de metro's)
Ik ben vorig jaar op Trafalgar Square geweest met oud&nieuw maar ik kan iedereen toch aanraden om voor de Eye (of op de brug bij de Big Ben) te staan. Je ziet namelijk geen vuurwerk op trafalqar square (eigenlijk alleen maar dronken britten en een hoop bobby's) en de countdown stelde ook niet veel voor.
  woensdag 6 september 2006 @ 11:23:44 #297
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41544003
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:10 schreef r0b1n het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar op Trafalgar Square geweest met oud&nieuw maar ik kan iedereen toch aanraden om voor de Eye (of op de brug bij de Big Ben) te staan. Je ziet namelijk geen vuurwerk op trafalqar square (eigenlijk alleen maar dronken britten en een hoop bobby's) en de countdown stelde ook niet veel voor.
Ja dat bedoelde ik ook (of trafalgar of the london eye). Maarja voor mij is het sowieso geen optie, veel te druk in de stad!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41570797
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:36 schreef CherryLips het volgende:
kut, ik wilde hotel betalen met cc van m'n vader, maar dat gat dus niet zo makkelijk ik mag de cc van m'n vader niet meenemen namelijk. even kijken of ik dan met cash kan betalen.
Ik reisde met Eurostar naar London en heb er ineens mijn hotel geboekt, dit allemaal met de CC van mijn pa. Wel problemen gehad, want mijn pa moest aanwezig zijn om de kaartjes op te halen (eigenaar CC). Dus wij naar Brussel rijden om het te halen (vanuit België), want de ochtend dat ik zou vertrekken was weer iets te zwaar voor mijn pa.

Mjah, ik had iemand van Eurostar aan de lijn die me probeerde te helpen. Jammer genoeg kon die niks voor me doen, daarom op en neer naar Brussel. Toen vroeg ik hoe dat met de hotel zat, moet mijn pa daar ook bij zijn?...

Hij vroeg of ik een debit card had of niet, dus een gewone bankkaart / pinpas met maestro zou ook voldoende zijn. Ik kon ook de CC meenemen in geval dat ze die wel nodig hadden. Eenmaal aan gekomen aan het hotel vroegen ze niet om een CC of wat dan ook, het geld was al afgeschreven van mijn pa's CC.

Maar is dan ook wel afhankelijk per hotel...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_41570917
ik heb even gemaild, ik kon ook cash betalen bij aankomst. Ze hebben wel de gegevens van de cc, omdat ik daar aanvankelijk mee wilde betalen, maar als het goed is, is daar dus nog niks van afgeschreven. anders moest ik ze een kopietje van de voorkant en achterkant van de cc faxen met een letter of authorisation, en m'n vader faxte die kopietjes liever niet. maar nu kan het blijkbaar ook zo.
Tap tap tap
pi_41671733
Iemand al een mooie openingspost klaar voor het volgende deel
pi_41946915
Ik ga het eerste weekend van December! spotgoedkoop, al zeg ik het zelf, vanaf dusseldorf naar stansted (45 euro inclusief taxes voor een retour).

Ik zit echter weer eens met een vraagje: iemand ervaring met het kopen van voetbaltickets daar, of online? Want alles wat ik zie is óf ontzettend duur óf ontzettend duur en met een arrangement. Tijdens mijn verblijf is namelijk de derby tussen arsenal en tottenham en zou die graag van dichtbij zien!

Tevens zit ik voor mijn overnachtingen te denken aan the generator. Voornamelijk omdat ik daar in berlijn ook heb gelogeerd en het me prima is bevallen. Nu lees ik hier alleen heel uiteenlopende dingen over dat hostel... brengt me toch weer wat aan het twijfelen...
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
  Moderator dinsdag 19 september 2006 @ 13:17:59 #302
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41949141
Nu met verwijzing naar het nieuwe deel: London: Deel 5 !
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')