abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:46:20 #201
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_41058467
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef Drive-r het volgende:
Voor Drum 'n Bass zou ik zeker Fabric niet overslaan. Een indrukwekkende tent met snoeihard DnB en een paar kwaliteitslasershows erbij...
Cool! ff aan denken nog!
FCT
pi_41167687
dag london experts,

ik heb in londen een bouwwerk gezien dat op de Brandenburger Tor lijkt, wie weet dit te staan? Het staat op een soort rotonde... wie kan me ermee helpen?
Vrijwilliger
pi_41168306
buckingham palace?
Tap tap tap
pi_41168402
vanmorgen via E-ticket ingecheckt, morgen 40 minuten van te voren bagage afgeven, heerlijk dat internet.

London, get ready, the Dutch are coming.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41168446
he hoe?
Tap tap tap
pi_41168546
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:02 schreef CherryLips het volgende:
he hoe?
direct bij KLM via m'n ticket besteld. Dan krijg je per email een zgn E-ticket. Vanaf 30 uur voor vertrek kun je dan via internet inchecken. Je moet dan wel 40 minuten voor vertrek je bagage afgeven bij een dropoff-point.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_41168732
ah ok, ik reis met easyjet daar was het alleen mogelijk als je alleen handbagage had.
Tap tap tap
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:13:47 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41174359
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef RvdLinden het volgende:
dag london experts,

ik heb in londen een bouwwerk gezien dat op de Brandenburger Tor lijkt, wie weet dit te staan? Het staat op een soort rotonde... wie kan me ermee helpen?
Dat is op Trafalgar Square, op de weg naar het paleis.

However, het kan ook de arch bij Marble Arch zijn. Moet je maar ff googlen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:18:43 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41174565
Deze?

Da's idd de poort tussen Trafalgar Square en the Mall, de lange statige laan waar Buckingham Palace op uitkijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:23:59 #210
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_41199232
Het is echt super in Londen, zeker het weer is prima! Ik ben gisteren zelfs verbrand in mn gezicht in de London Zoo. Jammer dat we morgen weer teruggaan naar Nederland maar mijn voeten zijn het meer dan zat na 1 week slenteren hier... auw, auw
pi_41200179
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Beaver het volgende:
Het is echt super in Londen, zeker het weer is prima! Ik ben gisteren zelfs verbrand in mn gezicht in de London Zoo. Jammer dat we morgen weer teruggaan naar Nederland maar mijn voeten zijn het meer dan zat na 1 week slenteren hier... auw, auw
Ik had in Londen vooral veel last van m'n kuiten; vanwege al die trappen en loopgangen in de Undergrond
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41200847
Moet je eens in Covent Garden maar de trappen nemen omdat de liften vol zaten...
Dan weet je ook hoe vermoeiend dat was...
pi_41201942
m'n post is weg van vanmiddag is weg

Iig, nog 4 weken en 1 dag
Tap tap tap
pi_41202178
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:09 schreef CherryLips het volgende:
m'n post is weg van vanmiddag is weg
Omdat dit soort topics steeds meer vervuild worden door dergelijke posts, worden die weggehaald.
pi_41202231
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:16 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Omdat dit soort topics steeds meer vervuild worden door dergelijke posts, worden die weggehaald.
ok, sorry
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 09:53:53 #216
93082 Beaver
pi_41216744
Vandaag helaas weer naar huis Zometeen in de trein maar niet deze:

pi_41217113
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 09:53 schreef Beaver het volgende:
Vandaag helaas weer naar huis Zometeen in de trein maar niet deze:

[afbeelding]
Op welk station is dat bord nou te vinden? Liverpool Street? Ik heb ernaar gezocht maar kon 't niet vinden
  Admin zondag 27 augustus 2006 @ 10:40:46 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41217307
Volgens het boek is het King's Cross. Ik kom daar wel eens langs, en heb wel eens met het idee gespeeld eens te gaan kijken, maar nooit gedaan. Hangt dat bordje er echt? Leuk gebaar naar de fans imho.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:43:11 #219
93082 Beaver
pi_41217346
Yep, het bord hangt er echt op King's Cross tussen perron 9 en 10

En dit is het bewijs want dat ben ik op de foto, genomen afgelopen woensdag
http://en.wikipedia.org/wiki/King's_Cross_railway_station

[ Bericht 30% gewijzigd door Beaver op 27-08-2006 10:51:58 ]
pi_41217941
Yes, ben weer terug in Londen! Ik werd in de trein vanaf het vliegveld alweer helemaal blij. Zeker toen ik de taxi in stapte, een van de meest vertrouwde en fijnste dingen van Londen (in tegenstelling tot de taxi's in New York). Nu nog een week voordat mijn apartement klaar is... Eindelijk weer een thuis na enkele maanden hotels...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:41:24 #221
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218350
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:20 schreef Drive-r het volgende:
Yes, ben weer terug in Londen! Ik werd in de trein vanaf het vliegveld alweer helemaal blij. Zeker toen ik de taxi in stapte, een van de meest vertrouwde en fijnste dingen van Londen (in tegenstelling tot de taxi's in New York). Nu nog een week voordat mijn apartement klaar is... Eindelijk weer een thuis na enkele maanden hotels...
Ja kan je je voorstellen hoe ik me voel, leef nu alweer een jaar buiten London. Naja, nog maar 2 jaar te gaan voordat ik definitief terug ga...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41218390
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja kan je je voorstellen hoe ik me voel, leef nu alweer een jaar buiten London. Naja, nog maar 2 jaar te gaan voordat ik definitief terug ga...
Al zeker dat je terug wilt? Met jouw opleiding natuurlijk altijd leuk om terug te gaan naar de City...
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:45:28 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218432
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Al zeker dat je terug wilt? Met jouw opleiding natuurlijk altijd leuk om terug te gaan naar de City...
Ja daarom, maar toch eerst gekozen om Msc te doen. Naja, wat is 2 jaar op een mensenleven als je er straks betere kansen door kan krijgen.

Waar zit je trouwens in een hotel?
pi_41218505
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja daarom, maar toch eerst gekozen om Msc te doen. Naja, wat is 2 jaar op een mensenleven als je er straks betere kansen door kan krijgen.

Waar zit je trouwens in een hotel?
Ik heb nu een hotel bij Harrington Gardens, South Kensington. Deze week is het toch nog rustig op werk, heb ik nog wat tijd om hier te shoppen. Vrijdag mijn apartement in Soho/Bloomsbury opeisen... jippie...
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:52:27 #225
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218636
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik heb nu een hotel bij Harrington Gardens, South Kensington. Deze week is het toch nog rustig op werk, heb ik nog wat tijd om hier te shoppen. Vrijdag mijn apartement in Soho/Bloomsbury opeisen... jippie...
Dat is wel een mooie locatie! Zat je daar eerst ook?
pi_41218744
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie locatie! Zat je daar eerst ook?
Ik neem aan dat je de locatie van mijn apartement bedoelt? Ik zat eerst meer naar het oosten, tussen Barbican en Smithfield Market. Ik zocht nu weer iets rond Smithfield Market, Farringdon, Bloomsbury, Soho of Covent Garden. Met veel mazzel nu iets heel erg moois gevonden op randje tussen Bloomsbury en Soho voor een behoorlijk zacht prijsje (iets wat je hier niet vaak tegen komt). Dus een en al geluk eigenlijk, maar ik heb in ieder geval een fijne woning, kan ik rustig aan de slag...
pi_41218821
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:20 schreef Individual het volgende:

[..]

NL stekkers kan je gewoon in UK stopcontacten stoppen. (andersom niet)

Je kan in het bovenste gaatje (aarde) een pen oid een plastic lipje naar beneden duwen terwijl je je NL stekker erin duwt. Ik doe het constant omdat ik veel Europese apparatuur krijg op 't werk.

Vergeet niet het knopje eerst op uit te zetten en gebruik geen metalen pen. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, maar veligheid voorop.
WTF, die twee onderste polen van de Britse standaard zijn toch veeeel te smal?
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:00:33 #228
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41218876
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de locatie van mijn apartement bedoelt? Ik zat eerst meer naar het oosten, tussen Barbican en Smithfield Market. Ik zocht nu weer iets rond Smithfield Market, Farringdon, Bloomsbury, Soho of Covent Garden. Met veel mazzel nu iets heel erg moois gevonden op randje tussen Bloomsbury en Soho voor een behoorlijk zacht prijsje (iets wat je hier niet vaak tegen komt). Dus een en al geluk eigenlijk, maar ik heb in ieder geval een fijne woning, kan ik rustig aan de slag...
Bij Farringdon zit Turnmills toch? Als ze daar een techno avond hebben is het daar zeer goed toeven. (duister)
pi_41218915
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:00 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Bij Farringdon zit Turnmills toch? Als ze daar een techno avond hebben is het daar zeer goed toeven. (duister)
Turnmills is al meer richting Angel, volgens mij. Ben er in ieder geval nooit heen geweest. Fabric zat om de hoek, dus als ik even opgeladen moest worden, ging ik daar meestal een potje Drum n Bass pakken...

Ik woon nu om de hoek van Hakkasan, toch een van mijn favoriet restaurants hier... ideaal!
pi_41220218
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Tap tap tap
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:12:01 #231
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41220720
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
wat doen julie allemaal in londen? Ik zou er dolgraag ook wonen, maar daar is mijn opleiding niet echt op afgestemd ik doe dan wel engels, maar vertalers nederlands zullen ze niet zoeken daar.
Er zijn genoeg banen waar ze mensen zoeken die Nederlands en Engels spreken, vergis je daar niet in.

Ik woonde in London voor een jaar vanwege mijn stage, missing it ever since...
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:28:33 #232
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41222832
quote:
Een van de leuke dingen is dat diploma's hier vaak niet vereist zijn. Mijn enige afgeronde opleiding is MAVO en werk hier als manager in global marketing management.

In 2000 ben ik hier naartoe gekomen om voor mijn mentor te werken die ik bij m'n baan daarvoor had ontmoet. Vanaf m'n 24e had ik m'n eigen PA en team. Het is zoveel makkelijker om hier cariere te maken.

Netwerken is zoveel belangrijker dan het hebben van een diploma. Tijdens een meeting op vrijdag kreeg ik van zowel een collega (zou mijn baas worden) als van een partner een baan aangeboden omdat ze te horen kregen dat ik weg zou gaan.
reset
pi_41223442
tof!
ik zou dolgraag bij een uitgeverij ofzo willen werken, bij bloomsbury hebben ze van die drie-weken programma's, daar zit ik nog aan te denken. maar ik ben eigenlijk vertaler, dus een indrukwekkende cv heb ik niet
Tap tap tap
pi_41230444
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef Beaver het volgende:
Yep, het bord hangt er echt op King's Cross tussen perron 9 en 10

En dit is het bewijs want dat ben ik op de foto, genomen afgelopen woensdag
http://en.wikipedia.org/wiki/King's_Cross_railway_station
Die mensen op station Liverpool Street zullen dat ook wel gedacht hebben, wat is die nou aan het zoeken?? (toen ik daar rondhobbelde op zoek naar dat bord dus ) Liverpool Street was mijn vertrek- en aankomststation, nog een geluk dat ik niet ben aangehouden wegens 'verdachte gedragingen

mompelt iets met klok en klepel -- ik had het boek niet de hand...
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:54:16 #235
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41230983
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

WTF, die twee onderste polen van de Britse standaard zijn toch veeeel te smal?
de Britse zijn breder zelfs... je denkt aan Amerikaanse stopcontacten

Brits
reset
pi_41240519
quote:
Ik werk in de City, bij een investment bank. In Londen maakt het minder uit wat voor diploma je hebt. Mijn collega's zijn slecht voor een klein deel economie studenten. Veel mensen komen vanuit een beta of juist alfa richting. Dus met een studie filosofie kun je hier nog steeds goed terecht, Engels moet ook geen probleem zijn.
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:25:50 #237
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41243221
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik werk in de City, bij een investment bank. In Londen maakt het minder uit wat voor diploma je hebt. Mijn collega's zijn slecht voor een klein deel economie studenten. Veel mensen komen vanuit een beta of juist alfa richting. Dus met een studie filosofie kun je hier nog steeds goed terecht, Engels moet ook geen probleem zijn.
True. In Engeland is het echt niet gericht op opleiding maar op ervaring. Dat heb ik zelf meegemaakt tijdens mijn stage. (directors zonder diploma's, in NL is dat bijna onmogelijk als je in loondienst bent)
Ik heb toch nog ff gekozen om het relaxte studenten leven te leven, London is natuurlijk wel erg snel... (tenminste dat vond ik, terwijl ik nog geeneens een yuppenbaan had)
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:26:34 #238
269 vats
Live life to the max!
pi_41247266
Ben nu net weer thuis.... zit weer op mijn werk.... Maar wil graag weer terug naar London om er te wonen en werken! Heb het daar super naar mijn zin gehad het jaar dat ik er was! Anyway gisteren nog even genoten van Nothinghill Carnaval! Was weer erg leuk om te zien! London tot snel!
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:37:59 #239
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41247299
quote:
Ik ben kraamverzorgende, en het was absoluut geen probleem voor mij om werk te vinden.
Als het was rustiger is, werk ik als nanny
Mijn man is bankier, die heeft er helemaal geen problemen mee om ergens aan de bak te komen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:40:04 #240
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41247306
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:26 schreef vats het volgende:
Ben nu net weer thuis.... zit weer op mijn werk.... Maar wil graag weer terug naar London om er te wonen en werken! Heb het daar super naar mijn zin gehad het jaar dat ik er was! Anyway gisteren nog even genoten van Nothinghill Carnaval! Was weer erg leuk om te zien! London tot snel!
Was helemaal vergeten dat gisteren het carnaval was
Terwijl ik er al weken naar uit keek
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:27:29 #241
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41247594
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:40 schreef Suerte het volgende:

[..]

Vandaag vrij? Bankholidayweekend?! Oftewel zondagavond zuipen/stappen?! Ik weet nog wel 2 jaar geleden, toen was het super lekker weer dit weekend!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:09:30 #242
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41248022
Ben vandaag inderdaad vrij
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:06:21 #243
93082 Beaver
pi_41249010
Nou, ik ben ook weer terug in Nederland. Gisteren nog een leuke verrassing toen we vanaf het station naar de auto liepen..... ja, hij staat er nog!..... shit... een lekker band.... we hebben een half uur in de regen op de ANWB gewacht maar toen was het zo geregeld!
pi_41250301
hebben ze in engeland leraren nederlands nodig?
Tap tap tap
pi_41253833
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:40 schreef Suerte het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte van het programma vind toch vandaag plaats? Dus je kunt er nog makkelijk heen, ik vertrek zometeen, heb wat bekende die meelopen/dansen...
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:25:02 #246
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_41255957
Je hebt gelijk, wat een domme doos ben ik zeg
Ik ga er zo maar even heen dan
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_41257007
wie weet t nou? dat gebouw wat ik bedoel?.
Vrijwilliger
pi_41257084
Tap tap tap
pi_41272533
Ik hoorde van een backpacker dat je in Londen drie pond voor een single ride in de tube betaalt...?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Admin maandag 28 augustus 2006 @ 22:19:49 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41272666
Dat is een hoog bedrag klopt (ik keek bij Oyster, maar reizigers oude stijl betalen idd meer). Dit is de lijst met prijzen: http://www.tfl.gov.uk/tfl/fares-tickets/2006/single/tubedlr.shtml
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')