Zal ik doen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:14 schreef Uhmmie het volgende:
En deel 4... succes
Laat het ons maar weten.. zowel goed als slecht natuurlijk
Jaja.. vanochtend meteen gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Lezen jullie de topicreports even als je tijd hebt
Hmm ik ben er geen fan van maar in principe kan het wel..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:21 schreef Bond het volgende:
hallo,
zou ik dit topic hier mogen plaatsen?
met nog wat aanvulling erbij?
[GRATIS] kittens
Tnxx!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef Uhmmie het volgende:
Jaja.. vanochtend meteen gedaan
Ben gisteravond niet meer online geweest
(en heb dus net flink gepoetst)
tnx, heb het allemaal aangepast, hoop dat het zo goed isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Hmm ik ben er geen fan van maar in principe kan het wel..
Ik verhuis het topic wel even voor je.
Maar! zet er even bij hoe oud de kittens nu zijn.
En reken op enig commentaar voor wat betreft het buiten opgroeien van je kittens.
Maar misschien is het wel leuk om te volgen hoe het met de kittens gaat!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:55 schreef Bond het volgende:
Zou deze dicht mogen ze zijn weg
[GRATIS] kittens
Bedankt, ga ik aanpassen!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://fok.half-life-2.nl/faqey.gif die dus
Ja, het had echt niet gesloten hoeven worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kat beschadigd auto's in de straat
mag ik hier even de mededeling plaatsen dat het los laten lopen van een kat net zo illegaal is als het los laten lopen van je hond, of het verjagen van een kat uit de tuin / van de auto?![]()
En dat er ook erg veel serieuze suggesties waren, zoals tuigjes, kooitjes, of gewoon binnen houden![]()
Met een slotje help je de TS al helemaal niet meequote:Op zondag 2 juli 2006 16:30 schreef MrWes het volgende:
De TS doet mijn inziens zijn best om te voorkomen dat zijn/haar kat op de motorkap van een auto van iemand gaat liggen.
Hiervoor een oplossing vragen vind ik niet meer dan logisch.
Mijn kloon-dar sloeg ook alarm!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef Bluezz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/152765
Is dit niet onze alieda, aliedaatje, alwina etc etc, kloon der klonen?
Mijn kloon-dar sloeg een beetje uit.
Mijn excuses als het niet zo blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |