Ik geef iig een lieve oplossing , maar daar reageerd de ts gewoon niet opquote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niet nodig, een paar scherpen punten doen ook wonderen
Ik denk inderdaad dat het CBS niets belangrijkers heeft te peilen dan de acceptatie van buitenspeelsheid van katten.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef sanger het volgende:
Kijk de cijfers van het CBS maar eens na.
mijn kattentuigje is ook een serieuze oplossing, zonder geweld of luchtdrukwapensquote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik geef iig een lieve oplossing , maar daar reageerd de ts gewoon niet op
Dan rijd je een paar weken met een kat op je auto rond. Dat is zo'n raar gezicht joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Superlijm op de motorkap doet ook wonderen denk ik.
Ik vind krasjes al meer dan genoeg overlast, en de oplossing dragen we ook aan, hou het beest in je tuin, dmv een kooi, kattentuigje, enz.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Nogmaals, de enige last die ze ervan hebben is de krasjes. Als dat opgelost is hebben de mensen er geen last meer van.
Misschien is het makkelijker als je je in de situatie verplaatst ipv het op je eigen situatie te projecteren.
Buiten dat hebben de mensen hier gelukkig wel verstand en gevoel voor dieren. En hebben ze zelf katten di ook buiten komen.
Idd, zo simpel, maar de meeste kattenliefhebbers hebben liever dat Poesje tussen de auto's speelt dan veilig in de tuin. En maar krokodilletranen huilen als de kat plat is.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:35 schreef nietzman het volgende:
En hou dat beest binnen of aan een lijntje in je eigen tuin, op je eigen grond. Opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |