Grapjas dat is zonde, hmm je kunt het hem af proberen te leren met een plantenspuit ofzo ??quote:Op zondag 2 juli 2006 13:17 schreef veldmuis het volgende:
Kat binnenhouden?
Hoezo zonde? Eerder zonde van die auto's.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Grapjas dat is zonde, hmm je kunt het hem af proberen te leren met een plantenspuit ofzo ??
Zou je hier toch niet moeten proberen maar ach je weet niet beter.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou de kat heel voorzichtig van mijn auto halen.
Want?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Zou je hier toch niet moeten proberen maar ach je weet niet beter.
De halve buurt zou je verrot schoppen, ik weet niet hoe het bij jou zit maar hier is het nog altijd not done om als volwassen persoon een beetje van nog geen 40 cm te schoppen.quote:
Hier wonen alleen ouwe kakteven in de buurt.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:23 schreef znarch het volgende:
[..]
De halve buurt zou je verrot schoppen, ik weet niet hoe het bij jou zit maar hier is het nog altijd not done om als volwassen persoon een beetje van nog geen 40 cm te schoppen.
Kijk dat beest weet ook niet beter om dan gelijk dat beest van de auto te trappen is ook weer erg vergezocht..quote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou dat beest overigens met een rotschop van m'n auto trappen.
Dan heeft-ie het voor altijd afgeleerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:25 schreef denka het volgende:
[..]
Kijk dat beest weet ook niet beter om dan gelijk dat beest van de auto te trappen is ook weer erg vergezocht..![]()
Maar zou het dan niet gelijk de laatste keer zijn dat-ie dat doet? Of werkt dat alleen bij honden zo?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef znarch het volgende:
Btw Scrunitizer als je toetert springt een kat weg en gebruikt hij juist zijn nagels, beter pak je hem op en haal je hem ervan af.
Tjezus...Je denkt ook lekker kortzichtig..quote:Op zondag 2 juli 2006 13:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan heeft-ie het voor altijd afgeleerd.
Dan is die rotschop dus nog niet zo ver gezocht.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef znarch het volgende:
Werkt bij katten nietDie zijn vrij hardleers
De een noemt het kortzichtig, de ander noemt het vergezocht, en allebei huilen ze. Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef denka het volgende:
[..]
Tjezus...Je denkt ook lekker kortzichtig..
Maargoed doe je best en met een beetje geluk heb jij het dan ook voor altijd afgeleerd
Straks raak je je eigen auto nogquote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou dat beest overigens met een rotschop van m'n auto trappen.
ik kan me wel vinden in de stelling van veldmuis.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:33 schreef sanger het volgende:
Veldmuis, of reageer serieus of doe anders maar helemaal niet meer.
Maar ik neem aan dat je je demente oma ook niet opsluit maar gewoon over straat laat lopen? Wat dan als die demente oma van jou mijn auto zou beschadigen? Zal ik die dan ook maar wegtrappen?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik kan me wel vinden in de stelling van veldmuis.
ls je een huis dier hebt, hou dat beest dan in huis, en val ij en mijn auto niet lastig met jou huisdieren hobby.
ik laat mijn demente oma toch ook niet op jou moterkap schijten, en kom dan daarna om begrip vragen?
En krassen maakt.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je je demente oma ook niet opsluit maar gewoon over straat laat lopen? Wat dan als die demente oma van jou mijn auto zou beschadigen? Zal ik die dan ook maar wegtrappen?
Ik heb het niet over een kat die een motorkap onderschijt maar op de motorkap gaat liggen.
mijn demente oma mag niet zonder begeleidng op straat. en jou kat wel, en vervolgens gaat die auto's beschadign met zijn nagels.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je je demente oma ook niet opsluit maar gewoon over straat laat lopen? Wat dan als die demente oma van jou mijn auto zou beschadigen? Zal ik die dan ook maar wegtrappen?
Ik heb het niet over een kat die een motorkap onderschijt maar op de motorkap gaat liggen.
Ja van exclusieve auto'squote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef sanger het volgende:
De kat is ook niet dement.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mijn demente oma mag niet zonder begeleidng op straat. en jou kat wel, en vervolgens gaat die auto's beschadign met zijn nagels.
Als dat best zonodig buiten moet lopen, dan moet je er maar meer energie in steken, en bij dat best blijven
Is dat om dezelfde redenen? En waarmee doe je dat? En krijg je juist door het knippen niet nieuwe scherpe randjes (zoals bij mensen?)quote:Op zondag 2 juli 2006 13:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik knip eens per week de scherpe randjes van mijn katten hun nagels ook af...je hoeft je niet zorgen te maken dat je in het vlees knipt..je hoeft alleen de punt eraf te knippen met een nagelschaartje
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke poten dus dat zal wel meevallen.
Jij begon met die vergelijking.quote:
De helft van NL? Neuh. Maargoed.quote:Ik heb het overigens over een normaal iets. Ongeveer de helft van nederland heeft een kat, die buiten komt.
Want?quote:Dat is normaal en algemeen geaccepteerd. Als jij je daar niet in kan vinden blijf dan weg uit mijn topic.
Ik doe het graag voor je!quote:Nogmaals ik ben op zoek naar en oplossing, en ben niet van plan het beest te mishandelen.
Meid, trap die kat een keer van een auto af en 't is klaar.quote:Jullie rwacties (gebruikersnaam en veldmuis) zouden eerlijk zijn geweest als ik zelf GEEN oplossing had gezocht.
Omdat mijn armen anders telkens open liggen:) ik stoei vaak met ze dus dan moet dat wel..en ze maken anders ook gaten in me bekleding. Nee het is niet zo dat de nagels dan sneller gaan groeien maar zou et gewoon eens per week controleren bij ze. Het is in 1 minuut gedaanquote:Op zondag 2 juli 2006 13:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat om dezelfde redenen? En waarmee doe je dat? En krijg je juist door het knippen niet nieuwe scherpe randjes (zoals bij mensen?)
Volgens mij was dat gebruikersnaam die met een vergelijking begon.quote:
quote:De helft van NL? Neuh. Maargoed.
[..]
Omdat het mijn topic isquote:Want?
[..]
Laat ik er niet achter komen!quote:Ik doe het graag voor je!
[..]
Als ik jou was zou ik eerst iemands zijn profiel nakijken voor je dit soort uitspraken doet.quote:Meid, trap die kat een keer van een auto af en 't is klaar.
En weetje ook hoe je een kat in je eigen tuin kunt houdenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
In m'n oude buurt had je van die kutkatten die op m'n cabriodak gingen liggen![]()
En dan inderdaad met die fijne nagels van ze er overheen lopen...
Maar goed dat ik ze nooit ben tegen gekomen die klerebeesten.
enige manier is dat beest gewoon in je eigen tuin houden zodat andere mensen geen last van jou "hobby" hebben.
Bouw een kooi om je tuinquote:Op zondag 2 juli 2006 14:02 schreef sanger het volgende:
[..]
En weetje ook hoe je een kat in je eigen tuin kunt houden![]()
Zoals gezegd is het een levend beest met een eigen wil enzo
nogmaals, je meot van jou probleem niet mijn probleem maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap dat het een grote frustratie van je is.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nogmaals, je meot van jou probleem niet mijn probleem maken.
jij wil een kat, dan moet je dat beest binnen houden.
of zoren dat die niet je tuin uitkomt, of anderen geen overlast bezorgt.
kan je dat niet, dan moet je die kat wegdoen.
klopt, ik heb hier ook last van andermans beesten.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat het een grote frustratie van je is.
Dat is duidelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
klopt, ik heb hier ook last van andermans beesten.
en daar heb ik geen zin in.
Nogmaals, de enige last die ze ervan hebben is de krasjes. Als dat opgelost is hebben de mensen er geen last meer van.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
klopt, ik heb hier ook last van andermans beesten.
en daar heb ik geen zin in.
De kat mag dat ook niet. Dat het massaal gebeurd is iets anders.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mijn demente oma mag niet zonder begeleidng op straat. en jou kat wel, en vervolgens gaat die auto's beschadign met zijn nagels.
Als dat best zonodig buiten moet lopen, dan moet je er maar meer energie in steken, en bij dat best blijven
Bouw dan een kooi om je tuin.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Nogmaals, de enige last die ze ervan hebben is de krasjes. Als dat opgelost is hebben de mensen er geen last meer van.
Misschien is het makkelijker als je je in de situatie verplaatst ipv het op je eigen situatie te projecteren.
Buiten dat hebben de mensen hier gelukkig wel verstand en gevoel voor dieren. En hebben ze zelf katten di ook buiten komen.
En een kattentuigje is niet een mooie manier om die eigenwil bij de heg op te laten houden?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:02 schreef sanger het volgende:
[..]
niet nodig, een paar scherpen punten doen ook wonderenquote:
Superlijm op de motorkap doet ook wonderen denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef Thieske het volgende:
Gewoon een paar x een rotschop geven werkt toch echt het beste weet ik uit ervaring.
Ik geef iig een lieve oplossing , maar daar reageerd de ts gewoon niet opquote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niet nodig, een paar scherpen punten doen ook wonderen
Ik denk inderdaad dat het CBS niets belangrijkers heeft te peilen dan de acceptatie van buitenspeelsheid van katten.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef sanger het volgende:
Kijk de cijfers van het CBS maar eens na.
mijn kattentuigje is ook een serieuze oplossing, zonder geweld of luchtdrukwapensquote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik geef iig een lieve oplossing , maar daar reageerd de ts gewoon niet op
Dan rijd je een paar weken met een kat op je auto rond. Dat is zo'n raar gezicht joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Superlijm op de motorkap doet ook wonderen denk ik.
Ik vind krasjes al meer dan genoeg overlast, en de oplossing dragen we ook aan, hou het beest in je tuin, dmv een kooi, kattentuigje, enz.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Nogmaals, de enige last die ze ervan hebben is de krasjes. Als dat opgelost is hebben de mensen er geen last meer van.
Misschien is het makkelijker als je je in de situatie verplaatst ipv het op je eigen situatie te projecteren.
Buiten dat hebben de mensen hier gelukkig wel verstand en gevoel voor dieren. En hebben ze zelf katten di ook buiten komen.
Idd, zo simpel, maar de meeste kattenliefhebbers hebben liever dat Poesje tussen de auto's speelt dan veilig in de tuin. En maar krokodilletranen huilen als de kat plat is.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:35 schreef nietzman het volgende:
En hou dat beest binnen of aan een lijntje in je eigen tuin, op je eigen grond. Opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |