In Blackheath, Greenwich Borough. Dat is net ten zuiden van Canary Wharf, dus ik zou het niet erg vinden om daar of in de City te werken. Canary Wharf is voor mij ongeveer 15 min reizen en met de fiets misschien wel sneller.quote:
Nice, hoewel Canary Wharf mij altijd iets te kil is. Fleet Street vind ik altijd nog wel leuk doordeweeks, in het weekend is alles in de City doods... brrrquote:Op maandag 26 juni 2006 12:05 schreef Individual het volgende:
[..]
In Blackheath, Greenwich Borough. Dat is net ten zuiden van Canary Wharf, dus ik zou het niet erg vinden om daar of in de City te werken. Canary Wharf is voor mij ongeveer 15 min reizen en met de fiets misschien wel sneller.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef ennuik het volgende:
Hoera, hoera!
![]()
Ik heb de baan! Net een telefoontje gehad! Morgen om 9 uur begin ik want "er is zat werk"!
Mooi gedaan!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef ennuik het volgende:
Hoera, hoera!
![]()
Ik heb de baan! Net een telefoontje gehad! Morgen om 9 uur begin ik want "er is zat werk"!
Nee, gelukkig niet! Ik vertaal (vrij simpele) teksten van het Zweeds naar het Nederlands, ik regel de afhandeling en heb contact met het Nederlandse gedeelte van het bedrijf. Vandaag van 9 tot 5 aan de slag geweest, nu wel moe hoor... Echt weer wennen, hele dagen werken!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Mooi gedaan!
Moet je voor die baan Zweeds spreken?
Wat een meur.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:24 schreef poohy het volgende:
[..]
Hoe is RotoruaLekker he, die stank
![]()
En blijf je nog in Korea of vlieg je meteen door naar Nederland?
yo-hoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:35 schreef Mr_Ban het volgende:
Yo Yo Yo... Ik kom me eventjes voorstellen als jullie het goed vinden (en zo niet, ook)
Mijn naam is Ben, 21 jaar en ik zit voor een half jaar in Stratford-upon-Avon in Engeland. Ik doe mijn stage in Alcester, een klein plaatsje net buiten Stratford. Ben bezig met het een marketing/managementstage voor mijn IBL (international business and languages) studie in Maastricht. Ik ben al een tijdje via internet op zoek naar luitjes die hier misschien in de buurt wonen of een nederlands cafe of wat dan ook in de buurt, maar zonder succes
Ik ben over de helft en over 7 weken weer terug in Nederland
Greetz
Agreed. Ik ga in Londen ook nooit naar Nederlandse cafe's of die hele bijeenkomst die elke maand georganiseerd worden. Kan me meestal ook niet echt vinden in dat type mensen, dat helpt natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 04:24 schreef Libris het volgende:
Mr_Ban, waarom zoek je per se een NL cafe? Is het niet veel interessanter om een Engelse pub te bezoeken? Over 7 weken kan je weer naar de Twee Heren of the Falstaff...
Hey indahquote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey Jaglang niet gezien hier.. morgen ga ik ook de buitenlander uithangen
De Hems is prima voor Championsleague en heel soms een interlandje, maar verder kom ik er ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Agreed. Ik ga in Londen ook nooit naar Nederlandse cafe's of die hele bijeenkomst die elke maand georganiseerd worden. Kan me meestal ook niet echt vinden in dat type mensen, dat helpt natuurlijk.
Ben nu al 2 x in de Hems geweest (1 x in de 3 jaar dus). Ben ook nog eens een paar keer eerder van plan geweest om erheen te gaan...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef D1 het volgende:
[..]
De Hems is prima voor Championsleague en heel soms een interlandje, maar verder kom ik er ook niet.
Ik ga het ook niet koste wat kost uit de weg, woonde (en ga weer) samen met een Nederlander. Ik zoek het alleen ook echt niet op, voornamelijk omdat ik dan juist de mensen lijk te ontmoeten die ik niet zo 'leuk' vindt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Ben nu al 2 x in de Hems geweest (1 x in de 3 jaar dus). Ben ook nog eens een paar keer eerder van plan geweest om erheen te gaan...
De eerste keer voor een leaving do (van een niet-Nederlander trouwens), en de tweede en laatste keer voor 'Dutch Night' (de internationale avonden met collegas; we hebben net weer een 'Scottish night' gehad) Ik ga er nog wel es heen omdat ze daar frinkandellen speciaal hebben!Oh trouwens het barpersoneel spreekt geen Nederlands!
![]()
Er zijn trouwens nog wel een aantal Nederlandse plaatsen hier zoals pannekoekenrestaurants (the Old Dutch) en nog minstens 1 andere pub waar ik nog niet ben geweest. (de Lowlander)
Ik vind het wel een beetje vreemd hoor die mensen die koste wat kost uit de buurt van andere Nederlanders willen blijven. Het gaat om de persoon, niet de nationaliteit. Ik zoek het niet op, maar ik ga het ook niet uit de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |