thankquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Prego, leuk Lyon topic. Ik betwijfel of ik er ooit kom, maar het is wel een mooie plek. Je hebt het mooi getroffen
Ik ben zelf nog niet eens downtown geweestquote:
Er is anderhalve week geleden 90cm sneeuw gevallen op het zuidereiland.quote:
nope, ik was gestopt met school en ging eigenlijk voor een seizoen. toen kon ik blijven en heb ja gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Hoe is Rotoruaquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vertrek morgen (het is vrijdag 0.12 al) om 1.15pm met de bus richting Rotorua en dat is het begin van mijn rondreis. 13 juli om 08.40 vlieg ik terug van Christchurch naar Auckland, aankomst 10.00. Om 12.40 vertrekt de volgende vlucht naar Seoul.
Ik ben benieuwd hoeveel bagage ik ga hebben. Ik zit er over na te denken om een rugzak te kopen (daypack) waar ik mijn laptop e.d in kan doen zodat ik 1 tas heb voor de laptop en accesoires en 1 tas voor boeken.
Nee, ik ga straks lekker in Indonesië wonen en hopelijk daar zelf iets op touw zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Ik duim voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef ennuik het volgende:
Gaat er iemand, heel eventjes, voor me duimen?
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Drive-r het volgende:
Ik zie trouwens dat er meer Fokkers in Londen zijn, wat doen jullie daar eigenlijk? Ik ga zelf in de City werken, zin om te beginnen...
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Individual het volgende:
[..]
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?(toen er nog veel fok stagelopers in London waren)
![]()
De komende 2 maanden werk ik nog voor Vodafone global marketing op de Strand als performance manager, maar dan eventjes reizen totdat ik weer door ga in performance management... waarschijnlijk...
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef Drive-r het volgende:
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?
Zes jaar is al een tijdje, ben benieuwd hoe lang ik er blijf zitten. Ik vermoed eigenlijk dat het wel even zal duren, het conctract is in ieder geval voor onbepaalde tijd en ik heb eerder in Londen gezeten, ben er een beetje verliefd op geworden. Als ik de kans krijg, zou ik wel een jaar voor een kleiner filiaal van mijn werkgever in Moskou o.i.d. willen werken, maar eerst het vak maar eens leren...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |