Uit het FB topic:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef popolon het volgende:
Stad & Streek
Moeten we nu weg?
Ik vind het hier wel knus zo.
Nee dusquote:Uitgangspunt is Nederland, maar als je net over de grens woont, in België, of er zijn meerdere Fok!kers uit jouw woonplaats in het buitenland, dan is dat natuurlijk geen probleem.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef maartena het volgende:
Ik vlieg vrijdag trouwens van Orange County, California ---> Portland, Oregon, met een tussenlanding op San Francisco. Tis ongeveer een uur naar San Francisco, en nog eens anderhalf uur naar Portland. Vanaf ons lokale vliegveld geen directe vluchten naar Portland, en dit was ook nog eens een stuk goedkoper.
Dit zijn natuurlijk allemaal korte vluchtjes enzo....
Ik ben hier de enige Nederlander. Althans, de andere interesseert zich totaal niet voor voetbal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
zo, vanavond speelt Nederland weer, dus even de retro polo weer van stal gehaaldVanavond 3 uur 's nachts gaan kijken hiero, worden weer veel NL'ers verwacht....
Gaan jullie trouwens met veel andere NL'ers om in het buitenland? Ik hier totaal niet, maar met voetbal vind ik het wel gezellig hoor, een kroeg vol met een paar honderd NL'ers
Hier is het ook om 3:00 op kanaal 27, 28, 110, 111... Ze overdoen het weer heerlijk. Maar ik kijk denk ik gewoon uit mijn bed. Morgen gewoon weer om 8:00 werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
zo, vanavond speelt Nederland weer, dus even de retro polo weer van stal gehaaldVanavond 3 uur 's nachts gaan kijken hiero, worden weer veel NL'ers verwacht....
Gaan jullie trouwens met veel andere NL'ers om in het buitenland? Ik hier totaal niet, maar met voetbal vind ik het wel gezellig hoor, een kroeg vol met een paar honderd NL'ers
Wah.. vet zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:51 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mijn hostel over 3 weekjes!![]()
Niet echt, maar ik geloof dat er in Manila niet al te veel Nederlanders wonen. En de paar die ik ontmoet hebben, zijn niet helemaal mijn mensen. Maar goed, dat overkomt je overal. Dus ik ga niet veel met Nederlanders om.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
Ik heb hier nog geen andere Nederlanders kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
Kick ass.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:51 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mijn hostel over 3 weekjes!![]()
Verschillende talen? Wel HDTV / Niet HDTV?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Hier is het ook om 3:00 op kanaal 27, 28, 110, 111... Ze overdoen het weer heerlijk.
Ja hoor, als ze me liggen wel. Ik heb hier 2 Nederlandse collega's en een ervan spreek ik heel oppervlakkig en die andere ga ik mee naar de pub vanavond om de wedstrijd te kijken en een frikandelletje speciaal te eten. Nederlandsche vlag in aanslag!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
met aan paar wel. bij mij in het bedrijf zit ook de alarmcentrale vd anwb, de vaste werknemers hebben ook hun eigen leven hier, op het werk zie ik ze nooit maar sommige zie ik buiten het werk weleens. in de stad is een nederlands café waar ik weleens kom, daar komen ook de seizoenskrachten van de anwb maar ik ga eigenlijk niet met ze om (puur omdat ze nederlands zijn wil niet zeggen dat..) mijn collegae zijn frans en mijn vriend ook, buiten het werk om ga ik ook voornamelijk met fransen om. dat is ook logisch wanneer je een leven hebt opgebouwd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
4 verschillende perspectieven, normaal, bird eye, Team A, Team B. HDTV is mogelijk met een nieuwe decoder, maar ik heb toch geen tv die het ondersteunt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Verschillende talen? Wel HDTV / Niet HDTV?
De wedstrijden worden hier ook op meerdere kanalen uit gevonden. Op 3 of 6 kanalen, afhankelijk of er 2 wedstrijden gespeeld worden.
1x Spaans kanaal, 1x ESPN2, 1x ESPN2HD, en als er twee tegelijk worden gespeeld ook op een ander Spaans kanaal, (ik weet de namen er niet eens van, UniVision volgens mij) en op ESPN1 en ESPN1HD....
Maar goed, in Nederland kun je de wedstrijd vaak in 4 of 5 talen volgen op 4 of 5 kanalenDus zo apart is dat ook weer niet.
thankquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Prego, leuk Lyon topic. Ik betwijfel of ik er ooit kom, maar het is wel een mooie plek. Je hebt het mooi getroffen
Ik ben zelf nog niet eens downtown geweestquote:
Er is anderhalve week geleden 90cm sneeuw gevallen op het zuidereiland.quote:
nope, ik was gestopt met school en ging eigenlijk voor een seizoen. toen kon ik blijven en heb ja gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Hoe is Rotoruaquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vertrek morgen (het is vrijdag 0.12 al) om 1.15pm met de bus richting Rotorua en dat is het begin van mijn rondreis. 13 juli om 08.40 vlieg ik terug van Christchurch naar Auckland, aankomst 10.00. Om 12.40 vertrekt de volgende vlucht naar Seoul.
Ik ben benieuwd hoeveel bagage ik ga hebben. Ik zit er over na te denken om een rugzak te kopen (daypack) waar ik mijn laptop e.d in kan doen zodat ik 1 tas heb voor de laptop en accesoires en 1 tas voor boeken.
Nee, ik ga straks lekker in Indonesië wonen en hopelijk daar zelf iets op touw zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Ik duim voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef ennuik het volgende:
Gaat er iemand, heel eventjes, voor me duimen?
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Drive-r het volgende:
Ik zie trouwens dat er meer Fokkers in Londen zijn, wat doen jullie daar eigenlijk? Ik ga zelf in de City werken, zin om te beginnen...
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Individual het volgende:
[..]
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?(toen er nog veel fok stagelopers in London waren)
![]()
De komende 2 maanden werk ik nog voor Vodafone global marketing op de Strand als performance manager, maar dan eventjes reizen totdat ik weer door ga in performance management... waarschijnlijk...
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef Drive-r het volgende:
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?
Zes jaar is al een tijdje, ben benieuwd hoe lang ik er blijf zitten. Ik vermoed eigenlijk dat het wel even zal duren, het conctract is in ieder geval voor onbepaalde tijd en ik heb eerder in Londen gezeten, ben er een beetje verliefd op geworden. Als ik de kans krijg, zou ik wel een jaar voor een kleiner filiaal van mijn werkgever in Moskou o.i.d. willen werken, maar eerst het vak maar eens leren...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |