Heb je geboekt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:45 schreef poohy het volgende:
Nog een kleine drie maanden en dan kan ik van het lijstje af![]()
-edit: 2 maanden -
Ik maak er maar een rustig zaterdagje van. Bietje laat geworden en een bietje veul gedronken. Maar ja, Australiers en Engelsen proberen bij te houden met bier drinken is niet zo´n best ideequote:
Mijn vriend is Engels en die drinkt een stuk langzamer dan Nederlandersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar ja, Australiers en Engelsen proberen bij te houden met bier drinken is niet zo´n best idee![]()
Ik zat dus vannacht met een clubje Engelsen en Australiers en die hadden er een best tempo inzitten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:09 schreef poohy het volgende:
[..]
Mijn vriend is Engels en die drinkt een stuk langzamer dan NederlandersHiij zal wel een uitzondering zijn
Wel was hij nogal verbaasd over de kleine glazen bier in Nederland, omdat hij pints gewend is
![]()
Ja, en het was redelijk goed dit keer, een 5 sterren hotel (bruiloften worden hier altijd in hotels gehouden). Ik zat aan een leuke tafel waar redelijk gedronken werd. Op naar donderdag, dan heb er weer eenquote:
Ik heb een weekend van 35 graden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk tegen een weekend van 35 graden en onweer aan
Gaan julie dan terug naar Nederland.... of naar Engeland?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:09 schreef poohy het volgende:
Mijn vriend is Engels
Ook lekker van die gast.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef poohy het volgende:
We gaan volgend weekend boeken![]()
Gelukkig hoeven we ieder maar $50 aan te betalen. We hebben namelijk zo weinig geld dat we nog geen eens tickets kunnen kopen op dit moment![]()
Misschien kan mijn vriend volgende week ergens tijdelijk aan de slag en dat zou wel lekker zijn. Met mijn salaris kunnen we wel iets sparen. Het is beter om er z.s.m. een einde aan te maken want het wordt gewoon steeds erger.
Donderdagavond was mijn vriend namelijk letterlijk een baan beloofd. Hij moest alleen nog even tekenen de volgende dag. Hij dus bellen om te vragen wanneer hij langs kon komen. Maar de eigenaar nam niet op of was er steeds niet. Aan het einde van de dag kreeg hij hem toch te pakken en toen vroeg die vent of hij vijf minuten later terug kon bellen. Natuurlijk nam hij daarna niet meer op![]()
Uiteindelijk kreeg hij wel een andere medewerkster aan de lijn die vertelde dat de baan nog niet zeker was![]()
Heel vaag verhaal maar zo gaat het hier dus ALTIJD. En echt geen uitzonderingen hoor. We hebben vandaag even voor de gein het aantal mensen geteld wat hij gebeld heeft in Nieuw-Zeeland. We kwamen op 150En NIEMAND die hem wil
Daar sta je dan met je BA Hon's
![]()
Welke krant? Mijn Weekend Herald zegt wat over een Otara miljonair die nu bankroet is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:17 schreef poohy het volgende:
Wel leuk dat je in een kroeg hebt kunnen kijken![]()
In het enige cafe wat nog voetbal had uit kunnen zenden, speelde de hele avond een live bandMaarrr eindelijk stond hier eens iets over voetbal in de krant, en wel op de voorpagina
![]()
Alleen jammer dat het over Duitsland ging![]()
Vertel eensquote:Op zondag 18 juni 2006 08:15 schreef popolon het volgende:
't WK kijken vanuit je zwembad met een biertje in je hand.
Ik zal maar niet zeggen hoe relaxed dat voelt.![]()
Sinds wanneer heet ik Bert?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:22 schreef maartena het volgende:
Je kan jezelf ook op deKaart
zetten!
Voor alle fokkers buiten de Lage Landen (NL en BE dus)
Oude lijst
Buiten Europa:
...
Skeffie(bert), Shanghai, China
.......
Je mag jezelf toevoegen op de steeds groter wordende kaart.quote:Op maandag 19 juni 2006 05:45 schreef Prego het volgende:
hallo, ik heb dit topic nu pas gevonden
mag ik er ook bij?
Ik woont in Lyon (Frankrijk dus
donequote:Op maandag 19 juni 2006 05:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Je mag jezelf toevoegen op de steeds groter wordende kaart.![]()
Ik heb de OP gewoon van de Wiki overgenomen.... dus wie dat er daar ingezet heeft.... tja....quote:
wondererquote:Op maandag 19 juni 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Prego!
Ik heb je gemist, hoe is het daar?
Kom je ook weer in ons andere topic posten of heb je het daar gehad?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:17 schreef Prego het volgende:
[..]
wonderer![]()
heerlijk!!! alleen erg benauwd sinds een paar dagen. het bevalt hier super goed. ik mis nederland eigenlijk nooit
*op onweer hoopt*
ik heb het daar gehad ei'k, als was ik al niet zo'n die-hardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom je ook weer in ons andere topic posten of heb je het daar gehad?
Wat jij zegt klinkt wel erg bekend. Inclusief het weerGa jij nog wel eens terug naar Nederland? Dat lijkt me toch makkelijker voor jou... of heb je daar helemaal geen behoefte aan?
Ik ben net drie weken het land uit, voorlopig ga ik niet terugquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:38 schreef Prego het volgende:
[..]
ik heb het daar gehad ei'k, als was ik al niet zo'n die-hard
zo af en toe eens terug, maar eigenlijk meer voor m'n ouders, broer en zijn aanhang dan voor het land. (en eerlijk is eerlijk: een dikke knetter opsteken in een coffeeshop is ook heerlijk op z'n tijd!afgelopen maart met m'n fransmannetje naar de 50e verjaardag van m'n vader geweest
is voor mij net wat makkelijker dan voor jou ja(4h30 met trein naar brussel en dan 45 min met auto.
kom jij er nog vaak eigenlijk? duur geintje zeker?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben net drie weken het land uit, voorlopig ga ik niet terugMaar mijn Amerikaan verdient redelijk dus een a twee keer per jaar terug naar europa moet wel lukken. Als je een beetje slim boekt, valt het volgens mij nog wel mee. Het zijn alleen die acht uur in het vliegtuig waar ik tegenop zie
Wees blij.... als ik de (meestal duurdere) directe vlucht kies ben ik 11 en een half uur kwijt vanaf Los Angeles, kies ik de goedkopere vluchten met 1 tussenlanding, dan ben ik gemakkelijk 14 a 15 uur kwijt, inclusief wachttijd bij de tussenlanding.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:25 schreef wonderer het volgende:
Het zijn alleen die acht uur in het vliegtuig waar ik tegenop zie
39 uur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Wees blij.... als ik de (meestal duurdere) directe vlucht kies ben ik 11 en een half uur kwijt vanaf Los Angeles, kies ik de goedkopere vluchten met 1 tussenlanding, dan ben ik gemakkelijk 14 a 15 uur kwijt, inclusief wachttijd bij de tussenlanding.
Sommige anderen in dit topic moeten onderhand 22 uur vliegen.
Ik wou dat ik slechts 8 uur had om naar Nederland te komen!
Als ik rechtstreeks met KLM ga (de enige rechtstreekse vlucht) is het heen 12,5 uur en terug 13,5 uur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Wees blij.... als ik de (meestal duurdere) directe vlucht kies ben ik 11 en een half uur kwijt vanaf Los Angeles, kies ik de goedkopere vluchten met 1 tussenlanding, dan ben ik gemakkelijk 14 a 15 uur kwijt, inclusief wachttijd bij de tussenlanding.
Sommige anderen in dit topic moeten onderhand 22 uur vliegen.
Ik wou dat ik slechts 8 uur had om naar Nederland te komen!
Neu, cultuurshock valt best mee. De mensen zijn aardig en het leven is best relaxt hier... In ieder geval best anders dan je op tv vaak zit, want die dingen worden vaak in CA opgenomen of zo... ik weet niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:35 schreef Prego het volgende:
[..]
ik dacht dat je er langer zat!
bevalt het tot nu toe een beetje? hte lijkt me best een soort van cultuur shck daar
8 uur? hm das is evenlang als vanaf hier met de auto naar huis
Zou dat nou juist geen reden zijn om het toch maar weer te proberen in Nieuw Zeeland?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:14 schreef poohy het volgende:
Vandaag heb ik trouwens te horen gekregen dat ze graag mijn contract verlengen, dus in ieder geval heb ik tot ons vertrek een baan! Zelfs mijn vriend begint morgen met een tijdelijke baan dus tot nu toe zit het er allemaal zonnig uit![]()
Uit het FB topic:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef popolon het volgende:
Stad & Streek
Moeten we nu weg?
Ik vind het hier wel knus zo.
Nee dusquote:Uitgangspunt is Nederland, maar als je net over de grens woont, in België, of er zijn meerdere Fok!kers uit jouw woonplaats in het buitenland, dan is dat natuurlijk geen probleem.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef maartena het volgende:
Ik vlieg vrijdag trouwens van Orange County, California ---> Portland, Oregon, met een tussenlanding op San Francisco. Tis ongeveer een uur naar San Francisco, en nog eens anderhalf uur naar Portland. Vanaf ons lokale vliegveld geen directe vluchten naar Portland, en dit was ook nog eens een stuk goedkoper.
Dit zijn natuurlijk allemaal korte vluchtjes enzo....
Ik ben hier de enige Nederlander. Althans, de andere interesseert zich totaal niet voor voetbal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
zo, vanavond speelt Nederland weer, dus even de retro polo weer van stal gehaaldVanavond 3 uur 's nachts gaan kijken hiero, worden weer veel NL'ers verwacht....
Gaan jullie trouwens met veel andere NL'ers om in het buitenland? Ik hier totaal niet, maar met voetbal vind ik het wel gezellig hoor, een kroeg vol met een paar honderd NL'ers
Hier is het ook om 3:00 op kanaal 27, 28, 110, 111... Ze overdoen het weer heerlijk. Maar ik kijk denk ik gewoon uit mijn bed. Morgen gewoon weer om 8:00 werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
zo, vanavond speelt Nederland weer, dus even de retro polo weer van stal gehaaldVanavond 3 uur 's nachts gaan kijken hiero, worden weer veel NL'ers verwacht....
Gaan jullie trouwens met veel andere NL'ers om in het buitenland? Ik hier totaal niet, maar met voetbal vind ik het wel gezellig hoor, een kroeg vol met een paar honderd NL'ers
Wah.. vet zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:51 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mijn hostel over 3 weekjes!![]()
Niet echt, maar ik geloof dat er in Manila niet al te veel Nederlanders wonen. En de paar die ik ontmoet hebben, zijn niet helemaal mijn mensen. Maar goed, dat overkomt je overal. Dus ik ga niet veel met Nederlanders om.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
Ik heb hier nog geen andere Nederlanders kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
Kick ass.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:51 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Mijn hostel over 3 weekjes!![]()
Verschillende talen? Wel HDTV / Niet HDTV?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Hier is het ook om 3:00 op kanaal 27, 28, 110, 111... Ze overdoen het weer heerlijk.
Ja hoor, als ze me liggen wel. Ik heb hier 2 Nederlandse collega's en een ervan spreek ik heel oppervlakkig en die andere ga ik mee naar de pub vanavond om de wedstrijd te kijken en een frikandelletje speciaal te eten. Nederlandsche vlag in aanslag!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
met aan paar wel. bij mij in het bedrijf zit ook de alarmcentrale vd anwb, de vaste werknemers hebben ook hun eigen leven hier, op het werk zie ik ze nooit maar sommige zie ik buiten het werk weleens. in de stad is een nederlands café waar ik weleens kom, daar komen ook de seizoenskrachten van de anwb maar ik ga eigenlijk niet met ze om (puur omdat ze nederlands zijn wil niet zeggen dat..) mijn collegae zijn frans en mijn vriend ook, buiten het werk om ga ik ook voornamelijk met fransen om. dat is ook logisch wanneer je een leven hebt opgebouwd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:03 schreef Skeffie het volgende:
4 verschillende perspectieven, normaal, bird eye, Team A, Team B. HDTV is mogelijk met een nieuwe decoder, maar ik heb toch geen tv die het ondersteunt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Verschillende talen? Wel HDTV / Niet HDTV?
De wedstrijden worden hier ook op meerdere kanalen uit gevonden. Op 3 of 6 kanalen, afhankelijk of er 2 wedstrijden gespeeld worden.
1x Spaans kanaal, 1x ESPN2, 1x ESPN2HD, en als er twee tegelijk worden gespeeld ook op een ander Spaans kanaal, (ik weet de namen er niet eens van, UniVision volgens mij) en op ESPN1 en ESPN1HD....
Maar goed, in Nederland kun je de wedstrijd vaak in 4 of 5 talen volgen op 4 of 5 kanalenDus zo apart is dat ook weer niet.
thankquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Prego, leuk Lyon topic. Ik betwijfel of ik er ooit kom, maar het is wel een mooie plek. Je hebt het mooi getroffen
Ik ben zelf nog niet eens downtown geweestquote:
Er is anderhalve week geleden 90cm sneeuw gevallen op het zuidereiland.quote:
nope, ik was gestopt met school en ging eigenlijk voor een seizoen. toen kon ik blijven en heb ja gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Hoe is Rotoruaquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vertrek morgen (het is vrijdag 0.12 al) om 1.15pm met de bus richting Rotorua en dat is het begin van mijn rondreis. 13 juli om 08.40 vlieg ik terug van Christchurch naar Auckland, aankomst 10.00. Om 12.40 vertrekt de volgende vlucht naar Seoul.
Ik ben benieuwd hoeveel bagage ik ga hebben. Ik zit er over na te denken om een rugzak te kopen (daypack) waar ik mijn laptop e.d in kan doen zodat ik 1 tas heb voor de laptop en accesoires en 1 tas voor boeken.
Nee, ik ga straks lekker in Indonesië wonen en hopelijk daar zelf iets op touw zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
ik heb geen zin om al die topics te lezen maar doen jullie dit allemaal vanwege school/opleiding?
Ik duim voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef ennuik het volgende:
Gaat er iemand, heel eventjes, voor me duimen?
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Drive-r het volgende:
Ik zie trouwens dat er meer Fokkers in Londen zijn, wat doen jullie daar eigenlijk? Ik ga zelf in de City werken, zin om te beginnen...
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Individual het volgende:
[..]
heb je wel es op de 'Fokkers in London' forum gezien toch?(toen er nog veel fok stagelopers in London waren)
![]()
De komende 2 maanden werk ik nog voor Vodafone global marketing op de Strand als performance manager, maar dan eventjes reizen totdat ik weer door ga in performance management... waarschijnlijk...
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef Drive-r het volgende:
Lekker centraal, Strand. Ik ga in het verlengde werken, Fleet Street... Hoe lang is even reizen? Daarna weer terug naar Londen?
Zes jaar is al een tijdje, ben benieuwd hoe lang ik er blijf zitten. Ik vermoed eigenlijk dat het wel even zal duren, het conctract is in ieder geval voor onbepaalde tijd en ik heb eerder in Londen gezeten, ben er een beetje verliefd op geworden. Als ik de kans krijg, zou ik wel een jaar voor een kleiner filiaal van mijn werkgever in Moskou o.i.d. willen werken, maar eerst het vak maar eens leren...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Eventjes is niet zo lang; waarschijnlijk zo'n 2 maanden en dan weer terug naar London idd, maar als er iets goeds ergens anders opent sta ik daar ook open voor. Zit alweer bijna 6 jaar hier en het ziet er naar uit dat er nog wel een aantal jaar bijkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |