Hij is nog steeds geblesseerd dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef Ambrosius het volgende:
Deco gaat nu wel spelen ?
Het is ook het 3de wk deelname voor Iran > 1978, 1998, 2006quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef borisz het volgende:
Portugal
[afbeelding]
[afbeelding]
VS
Iran
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik geef Iran toch wel kansen....
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:40 schreef Trancelocator het volgende:
Portugal op z'n bek, olé olé!
In de banners is de deelname aan dit WK niet meegenomen. Dus staar bij Iran 2 en bij Portugal 3 (1966, 1986 en 2002)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:23 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Het is ook het 3de wk deelname voor Iran > 1978, 1998, 2006
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.
Ze hebben zich gewoon gekwalificeerd, dus horen ze thuis op het WK.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Omdat Don Leo bondscoach is, grotendeels iig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon gekwalificeerd, dus horen ze thuis op het WK.
Dat gezemel altijd over teams die er niets te zoeken hebben.![]()
Dat zeiden ze ook van T&T, ik heb ervan genoten.![]()
Inderdaad onbegrijpelijk dat ie weer topscoorder werd dit jaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Pauleta is een kutspeler.
Tegenwoordig dan.
Vind ik.
Dat is een leuke bijkomstigheid, maar ik vind het gewoon mooi om te zien hoe zo'n klein land zich zo goed staande weet te houden tegen een grote ploeg. heerlijk toch om de blijdschap bij die spelers en supporters te zien. Ik vind dat geweldig en ben blij dat er zulke landen mee doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat Don Leo bondscoach is, grotendeels iig.
Kijk een kennerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Stuart het volgende:
Portugual moet toch wel met 3-0 winnen, anders hebben ze op dit WK niets te zoeken![]()
quote:
doet er niet toe, vandaag gaan ze vlammenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:43 schreef wdn het volgende:
Wat is de laatste pot geweest die Portugal met 3-0 won?
Rusland, Turkije en Denemarken hadden net zoveel kans om zich te plaatsen maar speelden gewoon te slecht. Iran heeft het de kwalificatiereeks voorbeeldig gedaan en dus verdienen zij het wel om op het WK actief te zijn, en die landjes van jou niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
quote:
Ze kunnen hem niet wegsturen, krijgt ie misschien weer een oprotpremie..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 3-0 staan
En waarom is Aad de Mos weer van stal gehaald... die man heeft misschien twee weken in Iran gewerkt... beetje overdreven om die telkens als dé kenner op te laten draven..
Ik blijf Aad de Mos een verschrikkelijke vent vindenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:51 schreef Perico het volgende:
Echt een geweldige voorbeschouwing met Aad de Mos, die man zegt alleen welingevoerde zinnige dingen over voetbal en is niet bang om duidelijke meningen te geven en prognoses. Veel gasten (buiten Piet de Visser) blijven steken in bespiegelingen aan de oppervlakte.
Op de TV, Ned 2quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Is er ergens een live stream?
Ik denk dat ik namens de hele kamelenpopulatie spreek als ik zeg dat ik blij ben dat ze die niet gaan halenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:01 schreef Marnn. het volgende:
in de finale zullen ze een kameel weggeven.
Wat alleen namens de kamelen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens de hele kamelenpopulatie spreek als ik zeg dat ik blij ben dat ze die niet gaan halen
Kijk. In principe hebben een hoop Europese landen meer te zoeken op een WK dan pakweg Saudi-Arabië, Trinidad of Togo. Die laatste drie zouden bijvoorbeeld in de Europese kwalificaties kansloos zijn uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Rusland, Turkije en Denemarken hadden net zoveel kans om zich te plaatsen maar speelden gewoon te slecht. Iran heeft het de kwalificatiereeks voorbeeldig gedaan en dus verdienen zij het wel om op het WK actief te zijn, en die landjes van jou niet.
Had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef TheVulture het volgende:
dit belooft een ongelofelijke zaadpot te worden
denk dat ik maar even de zon op ga zoeken zometeen
Zoals ik al zei, het verveelt iig niet...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:21 schreef Bruce117 het volgende:
Kom net binnen.
Is het een beetje een leuke wedstrijd ?
Ik had slechter verwacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:21 schreef Bruce117 het volgende:
Kom net binnen.
Is het een beetje een leuke wedstrijd ?
Ik ook, want dat betekent dat Nederland tegen Mexico moetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:25 schreef dvdfreak het volgende:
Verheug me nu al op Argentinie -Portugal![]()
![]()
Ik wed dat jij er spontaan een harde lul van krijgt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een homo schatje
*checktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik wed dat jij er spontaan een harde lul van krijgt.![]()
Portugezen zijn watjes!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:37 schreef wdn het volgende:
Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje Figo is een watje
Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjes Portugezen zijn watjesquote:
Een beetje bikkel staat op en gaat door.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef Clourhide het volgende:
Hij had wel de afdruk van een nop op zijn wang staan anders.![]()
Dat krijg je met een babyhuidje nu eenmaal al snel...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef Clourhide het volgende:
Hij had wel de afdruk van een nop op zijn wang staan anders.![]()
Mijn zegen hebben ze.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:40 schreef wdn het volgende:
Iran gaat voor een duitsertje: 0-1 in de 92ste
Door Klashan Mohammed Hoond El-Ar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:40 schreef wdn het volgende:
Iran gaat voor een duitsertje: 0-1 in de 92ste
Is dat de keeper?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door Klashan Mohammed Hoond El-Ar?
Zien we 'm de laatste wedstrijd iig niet meer terugquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:47 schreef borisz het volgende:
geef ronaldo maar geel
Maar hijs wel lekker...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:47 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een zielig manneke die Ronaldo
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:47 schreef borisz het volgende:
geef ronaldo maar geelzucht
33.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef F_N het volgende:
Hoe oud is die Figo eigenlijk? Als je hem goed in beeld ziet, lijkt hij toch zeker wel 40.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:50 schreef Nicky_Rincon het volgende:
is dit een titelkandidaat aan het werk?
Als ze iets zorgvuldiger met kansen omgaan zeker jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:50 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Alleen als Allah het wil.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:50 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Inderdaad. Kunnen we makkelijk hebben...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Trancelocator het volgende:
Slechte wedstrijd. Ik zou zeggen: Portugal, laat maar komen.
Voor dat geld koop je geen WKquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef F_N het volgende:
Ik denk dat jullie Portugal onderschatten. Ze gaan niet goed met de kansen om, maar voor hetzelfde geld had het nu al 2 of 3 - 0 gestaan.
Ja, maar het staat dus 0-0.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef F_N het volgende:
Ik denk dat jullie Portugal onderschatten. Ze gaan niet goed met de kansen om, maar voor hetzelfde geld had het nu al 2 of 3 - 0 gestaan.
Laat Argentinie het vuile werk nu maar doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Trancelocator het volgende:
Slechte wedstrijd. Ik zou zeggen: Portugal, laat maar komen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:54 schreef F_N het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie. Iets voor Italie ofzo.
Dan wel ja. Dit is alleen al de 2e wedstrijd op rij waarin ze slecht spelen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:51 schreef F_N het volgende:
[..]
Als ze iets zorgvuldiger met kansen omgaan zeker ja
Portugal wil je niet tegenkomen.
Portugal is het zeker helemaal??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef N1ck het volgende:
IRAN = TRIEST
heb liever Iran door dan huilebalk Portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef N1ck het volgende:
IRAN = TRIEST
Wat lopen die faggots schwalbe`s te maken, die gasten horen niet op een WK.
En dat die scheids ook nog een stink fransman is is helemaal een nadeel voor Portugal (WK2002)
Hij ziet niet dat iran alleen maar schwalbe`s loopt te maken en die overtreding op figo had geel/rood moeten zijn.
Ik hoop dat Iran helemaal wordt afgestraft 2de helft, want die verdienen het niet
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
heb liever Iran door dan huilebalk Portugal
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef Erwtensoep het volgende:
8ste finale wordt een eitje voor Nederland
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..], Argentinië en Nederland hebben vandaag de kwartfinale behaald.
Welk tijdzone zit je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
Portugal heeft 10x beter spelersmateriaal dan Iran, en kijk hoe ze spelen... dat is gewoon zielig man. Pauper team.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meer![]()
Die fucking Portugezen gaan liggen zodra ze zien dat ze zich gaan vastlopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meer![]()
Hoe weet jij dat zo snelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
quote:
Zo weet ik dat:quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Portugezen deugen niet
quote:Doet Deco vervolgens direct of hij pijn heeft he, direct na zijn gevaarlijk spel.
Wat een kneus is het toch.
Duidelijke taalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik hoop dat er zo een trein langskomt die alle Portugezen overrijdt.![]()
die deden het ook best aardig in 2002 2004quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die deden het ook best aardig in 2002 2004![]()
Ik vind C.R wel stoer qua trucjes enzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:11 schreef Corksterr het volgende:
Stoer Ronaldo... erg effectief...
Ik vind het meestal overbodig en nutteloos. Hij slooft zich iets teveel uit in mijn ogen. Gaat ook iets te vaak voor eigen succes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik vind C.R wel stoer qua trucjes enzo![]()
Zou fijn zijn bij het penalties op het einde van de wedstrijd, dan staan al die Portugezen in de middencirkelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af of die grote plasmaschermen die aan het midden van het dak hangen nooit naar beneden vallen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou fijn zijn bij het penalties op het einde van de wedstrijd, dan staan al die Portugezen in de middencirkel
Neejhoorrquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Corksterr het volgende:
Schot op goal van Iran...
Edit: ik post hier in mijn eentje.
wie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:16 schreef dvdfreak het volgende:
Ronladho krijgt een lesje
Mwahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
wie?
Edit: pass je je fout aan, schrijf je het nog verkeerd.![]()
De ZDF zendt het met 5 seconden vertraging uit. Misschien duurt het wat langer voordat de beelden in Duitsland aankomen'?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik hoorde dat de wedstrijden in Iran met 5 minuten vertraging worden uitgezonden, omdat er geen vrouwen in beeld mogen komen![]()
![]()
Dan moet iemand in Iran wel heeel snel knippen en plakkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De ZDF zendt het met 5 seconden vertraging uit. Misschien duurt het wat langer voordat de beelden in Duitsland aankomen'?
Daar hebben ze twee nep propaganda-teams in de shirts van Iran en Portugal die de wedstrijd naspelen en dat wordt dan uitgezondenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan moet iemand in Iran wel heeel snel knippen en plakken![]()
En dan verliezen ze nógquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar hebben ze twee nep propaganda-teams in de shirts van Iran en Portugal die de wedstrijd naspelen en dat wordt dan uitgezonden
ik hoop het, heb ik mijn toto goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:21 schreef Corksterr het volgende:
Eindstand bereikt.
Inderdaad, jammer dat Portugal 'em maakt.quote:
Neuh. Iran wilt nu 1-1 maken..en dan in de 93ste minuut maakt Portugal 2-0quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:21 schreef Corksterr het volgende:
Eindstand bereikt.
Jankende kutvoetballers. Niet dat ik Iran geweldig vind, absoluut niet, maar die halen toch de 2e ronde nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef dvdfreak het volgende:
99% is tegen Portugal Vanwaar het haat?![]()
Die van mij is gister verpest door Mexico...ik hoop dat Nederland c.q. Argentinie ze afmaakt met 15-0quote:
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neuh. Iran wilt nu 1-1 maken..en dan in de 93ste minuut maakt Portugal 2-0![]()
Het zijn duikelaars.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef dvdfreak het volgende:
Lelijk voetbal, snelle vallertjes...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef dvdfreak het volgende:
Je vindt Robben dan vast geweldigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn duikelaars.
Om dezelfde reden heb ik ook een hekel aan wat van de spelers van het Nederlands elftal trouwens.
Iran is inderdaad stukken kleiner dan Portugal.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef Corksterr het volgende:
Het domste is nog dat een groot land als Portugal niet eens de bovenliggende partij is tegen een landje als Iran.
Een Iraniër die Klaas Jan heet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als Iran KJH had, stonden ze nu al 7-1 voor![]()
Voetballand bedoel ik he. Snap je dan niks??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iran is inderdaad stukken kleiner dan Portugal.
Op voetbalgebied wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iran is inderdaad stukken kleiner dan Portugal.
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.quote:
Als je kampioen wilt worden, moet je iedereen verslaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:30 schreef dvdfreak het volgende:
Portugal-Nederland zo te zien
Ik bevestigde je alleen maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voetballand bedoel ik he. Snap je dan niks??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |