Laat Argentinie het vuile werk nu maar doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Trancelocator het volgende:
Slechte wedstrijd. Ik zou zeggen: Portugal, laat maar komen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:54 schreef F_N het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie. Iets voor Italie ofzo.
Dan wel ja. Dit is alleen al de 2e wedstrijd op rij waarin ze slecht spelen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:51 schreef F_N het volgende:
[..]
Als ze iets zorgvuldiger met kansen omgaan zeker ja
Portugal wil je niet tegenkomen.
Portugal is het zeker helemaal??quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef N1ck het volgende:
IRAN = TRIEST
heb liever Iran door dan huilebalk Portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef N1ck het volgende:
IRAN = TRIEST
Wat lopen die faggots schwalbe`s te maken, die gasten horen niet op een WK.
En dat die scheids ook nog een stink fransman is is helemaal een nadeel voor Portugal (WK2002)
Hij ziet niet dat iran alleen maar schwalbe`s loopt te maken en die overtreding op figo had geel/rood moeten zijn.
Ik hoop dat Iran helemaal wordt afgestraft 2de helft, want die verdienen het niet
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
heb liever Iran door dan huilebalk Portugal
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef Erwtensoep het volgende:
8ste finale wordt een eitje voor Nederland
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..], Argentinië en Nederland hebben vandaag de kwartfinale behaald.
Welk tijdzone zit je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
Portugal heeft 10x beter spelersmateriaal dan Iran, en kijk hoe ze spelen... dat is gewoon zielig man. Pauper team.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meer![]()
Die fucking Portugezen gaan liggen zodra ze zien dat ze zich gaan vastlopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja die verdienen het zeker, ga toch weg man....dan wordt het helemaal niet leuk meer![]()
Hoe weet jij dat zo snelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:58 schreef Ricky_ het volgende:
quote:
Zo weet ik dat:quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
Portugezen deugen niet
quote:Doet Deco vervolgens direct of hij pijn heeft he, direct na zijn gevaarlijk spel.
Wat een kneus is het toch.
Duidelijke taalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik hoop dat er zo een trein langskomt die alle Portugezen overrijdt.![]()
die deden het ook best aardig in 2002 2004quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die deden het ook best aardig in 2002 2004![]()
Ik vind C.R wel stoer qua trucjes enzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:11 schreef Corksterr het volgende:
Stoer Ronaldo... erg effectief...
Ik vind het meestal overbodig en nutteloos. Hij slooft zich iets teveel uit in mijn ogen. Gaat ook iets te vaak voor eigen succes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik vind C.R wel stoer qua trucjes enzo![]()
Zou fijn zijn bij het penalties op het einde van de wedstrijd, dan staan al die Portugezen in de middencirkelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af of die grote plasmaschermen die aan het midden van het dak hangen nooit naar beneden vallen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou fijn zijn bij het penalties op het einde van de wedstrijd, dan staan al die Portugezen in de middencirkel
Neejhoorrquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Corksterr het volgende:
Schot op goal van Iran...
Edit: ik post hier in mijn eentje.
wie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:16 schreef dvdfreak het volgende:
Ronladho krijgt een lesje
Mwahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
wie?
Edit: pass je je fout aan, schrijf je het nog verkeerd.![]()
De ZDF zendt het met 5 seconden vertraging uit. Misschien duurt het wat langer voordat de beelden in Duitsland aankomen'?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik hoorde dat de wedstrijden in Iran met 5 minuten vertraging worden uitgezonden, omdat er geen vrouwen in beeld mogen komen![]()
![]()
Dan moet iemand in Iran wel heeel snel knippen en plakkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De ZDF zendt het met 5 seconden vertraging uit. Misschien duurt het wat langer voordat de beelden in Duitsland aankomen'?
Daar hebben ze twee nep propaganda-teams in de shirts van Iran en Portugal die de wedstrijd naspelen en dat wordt dan uitgezondenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan moet iemand in Iran wel heeel snel knippen en plakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |