Op de TV, Ned 2quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:00 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Is er ergens een live stream?
Ik denk dat ik namens de hele kamelenpopulatie spreek als ik zeg dat ik blij ben dat ze die niet gaan halenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:01 schreef Marnn. het volgende:
in de finale zullen ze een kameel weggeven.
Wat alleen namens de kamelen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens de hele kamelenpopulatie spreek als ik zeg dat ik blij ben dat ze die niet gaan halen
Kijk. In principe hebben een hoop Europese landen meer te zoeken op een WK dan pakweg Saudi-Arabië, Trinidad of Togo. Die laatste drie zouden bijvoorbeeld in de Europese kwalificaties kansloos zijn uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Rusland, Turkije en Denemarken hadden net zoveel kans om zich te plaatsen maar speelden gewoon te slecht. Iran heeft het de kwalificatiereeks voorbeeldig gedaan en dus verdienen zij het wel om op het WK actief te zijn, en die landjes van jou niet.
Had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef TheVulture het volgende:
dit belooft een ongelofelijke zaadpot te worden
denk dat ik maar even de zon op ga zoeken zometeen
Zoals ik al zei, het verveelt iig niet...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:21 schreef Bruce117 het volgende:
Kom net binnen.
Is het een beetje een leuke wedstrijd ?
Ik had slechter verwacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:21 schreef Bruce117 het volgende:
Kom net binnen.
Is het een beetje een leuke wedstrijd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |