Hij is nog steeds geblesseerd dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef Ambrosius het volgende:
Deco gaat nu wel spelen ?
Het is ook het 3de wk deelname voor Iran > 1978, 1998, 2006quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef borisz het volgende:
Portugal
[afbeelding]
[afbeelding]
VS
Iran
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik geef Iran toch wel kansen....
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:40 schreef Trancelocator het volgende:
Portugal op z'n bek, olé olé!
In de banners is de deelname aan dit WK niet meegenomen. Dus staar bij Iran 2 en bij Portugal 3 (1966, 1986 en 2002)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:23 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Het is ook het 3de wk deelname voor Iran > 1978, 1998, 2006
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap niet dat zo'n slecht team mag acteren op het hoogste niveau. Ik had liever de Denen, Russen of Turken gezien op de WK maar ja de FIFA wil nu eenmaal dat ook zwakke landen mee mogen doen.
Ze hebben zich gewoon gekwalificeerd, dus horen ze thuis op het WK.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
Omdat Don Leo bondscoach is, grotendeels iig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon gekwalificeerd, dus horen ze thuis op het WK.
Dat gezemel altijd over teams die er niets te zoeken hebben.![]()
Dat zeiden ze ook van T&T, ik heb ervan genoten.![]()
Inderdaad onbegrijpelijk dat ie weer topscoorder werd dit jaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Pauleta is een kutspeler.
Tegenwoordig dan.
Vind ik.
Dat is een leuke bijkomstigheid, maar ik vind het gewoon mooi om te zien hoe zo'n klein land zich zo goed staande weet te houden tegen een grote ploeg. heerlijk toch om de blijdschap bij die spelers en supporters te zien. Ik vind dat geweldig en ben blij dat er zulke landen mee doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat Don Leo bondscoach is, grotendeels iig.
Kijk een kennerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Stuart het volgende:
Portugual moet toch wel met 3-0 winnen, anders hebben ze op dit WK niets te zoeken![]()
quote:
doet er niet toe, vandaag gaan ze vlammenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:43 schreef wdn het volgende:
Wat is de laatste pot geweest die Portugal met 3-0 won?
Rusland, Turkije en Denemarken hadden net zoveel kans om zich te plaatsen maar speelden gewoon te slecht. Iran heeft het de kwalificatiereeks voorbeeldig gedaan en dus verdienen zij het wel om op het WK actief te zijn, en die landjes van jou niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef Ippon het volgende:
[..]
quote:
Ze kunnen hem niet wegsturen, krijgt ie misschien weer een oprotpremie..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 3-0 staan
En waarom is Aad de Mos weer van stal gehaald... die man heeft misschien twee weken in Iran gewerkt... beetje overdreven om die telkens als dé kenner op te laten draven..
Ik blijf Aad de Mos een verschrikkelijke vent vindenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:51 schreef Perico het volgende:
Echt een geweldige voorbeschouwing met Aad de Mos, die man zegt alleen welingevoerde zinnige dingen over voetbal en is niet bang om duidelijke meningen te geven en prognoses. Veel gasten (buiten Piet de Visser) blijven steken in bespiegelingen aan de oppervlakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |