dat was ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:54 schreef Gitarist het volgende:
Ik las verders ergens in dit topic iets over nacho cheese
Ik dacht altijd dat het nacho chips waren!
Ducktape is juist ontwikkeld voor gebruik tijdens de 2e WO, later is er ducttape van af geleid. Terwijl het eigenlijk hetzelfde is.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ducktape een merk is en ducttape een type.
[afbeelding]
[..]
Daarom zie je ook dat eendje met een matrozenpet op.quote:NASA engineers' faith in duct tape as an emergency tool was rewarded in 1970, when the square carbon dioxide filters from Apollo 13's failed command module had to be modified to fit round receptacles in the lunar module, which was being used as a lifeboat after an explosion en route to the moon. Engineers designed a workaround using duct tape and other items on board Apollo 13, relaying directions to the spacecraft's crew. The lunar module CO2 scrubbers started working again, saving the lives of the three astronauts onboard.
Ed Smylie, one of the NASA mission control engineers who designed the scrubber modification in just two days, said later that he knew the problem was solvable when it was confirmed that duct tape was on the spacecraft: "I felt like we were home free" he said in 2005. "One thing a Southern boy will never say is 'I don't think duct tape will fix it'."
Zijn er nog meer nummers van Metallica ergens van afgeleid? Ik meen dat 'Creeping Death' gebaseerd was op de exodus van Mozes uit Egypte.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Afgeleid van het boek van Ernest Hemingway (wat dus eerder was) en wat óók over de Spaanse Burgeroorlog gaat
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb tot ongeveer een jaar geleden altijd gedacht dat het Tommy HilFINGER was, tot ik eindelijk eens goed las wat er stond![]()
Tsja, er zijn nog best veel mensen die het fout doen! Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Maar we zijn blijkbaar niet de enigen.
Zoek op www.marktplaats.nl maar eens op hilfinger.
een paard kan toch een merrie of hengst zijn ? er is geen vrouwelijke variant van paard...quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Collega van mij (begin 20) kwam er vandaag achter dat een pony geen vrouwelijk paard is, en een paard ook een "vrouwelijke"variant heeft.
baak is ook een woord, alleen kende hij (en jij kennelijk ook) het nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat bak een woord op zich is en 'baak' niet?
Ohw.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
baak is ook een woord, alleen kende hij (en jij kennelijk ook) het niet
filterzakjes zette je ook verkeerd om?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:36 schreef Etcetera het volgende:
dit koffiepads voor de senseo hebben dus echt een boven en onderkantik flikkerde ze er zo in, maar de bolle kant moet omlaag
van dale zegt:quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohw.
Is een baak dan ook een woord op zich? Nog nooit van gehoord...
quote:baak (de ~, baken)
1 [scheepv.] vast baken dat het vaarwater aangeeft, bv. kustlichten, in het water geplaatste takken enz.
2 bij het landmeten, lat met verdelingen die in het te meten punt wordt geplaatst of dient ter aanduiding van een richting
3 [verk.] schuine plank langs een spoorbaan als vooraankondiging van seinen
het komt idd niet zo vaak voor als bakquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ohw.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=baakquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ohw.
quote:baak (de ~, baken)
1 [scheepv.] vast baken dat het vaarwater aangeeft, bv. kustlichten, in het water geplaatste takken enz.
2 bij het landmeten, lat met verdelingen die in het te meten punt wordt geplaatst of dient ter aanduiding van een richting
3 [verk.] schuine plank langs een spoorbaan als vooraankondiging van seinen
En dan te bedenken dat je je de moeite had kunnen besparen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=baak
[..]
Wat een grappige site!quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:24 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Tsja, er zijn nog best veel mensen die het fout doen! Gelukkig maar![]()
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=hilfinger&word2=hilfiger
en toen vergat hij jou uit te leggen dat je kont toch echt met een t schrijftquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef Haiduc het volgende:
Kheb een kameraad van me in de 2e klas van de middelbare school duidelijk moeten maken dat een kind toch echt niet uit de kond kwam![]()
![]()
Er zijn een heleboel mensen die dat nog steeds denken en die kan je ook niet aan hun verstand krijgen dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik dacht lange tijd dat geld echt waardevol was en dus niet alleen maar een idiote afspraak tussen mensen.![]()
is hij dat dan nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef Woldo het volgende:
Ik dacht altijd dat Michael Jackson een vrouw was. Door zijn soms wat hoge stem enzo, lange haar.![]()
![]()
quote:
Jeugdherinnering?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
dus ik heb in bed gelegen met een man
Sorry, ik ben niet zo'n held in Nederlandsquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
en toen vergat hij jou uit te leggen dat je kont toch echt met een t schrijft
dus je wist het echt niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n held in Nederlands![]()
![]()
Hebben ze dat nog niet laten vallen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Fok! een Politiek subforum heeft.![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hebben ze dat nog niet laten vallen dan
Terug Vind Postquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik vraag met al 2 jaar af wat tvp betekend....![]()
![]()
Op veel levensmiddelen staat een ovaal merkje met daarin een code. Dit is de code van de fabrikant. Als je dus op ijs van de aldi en ijs van merk abc dezelfde nummers ziet, dan is dat dezelfde fabrikant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef ReP het volgende:
Dat een b-merk een a-merk kan zijn....
zoals het 'feit' dat Brouwmeester van de Aldi waarschijnlijk van Bavaria is......
http://home.wanadoo.nl/ho(...)tbier%20bndestem.htm
http://beeradvocate.com/beer/profile/498/5879
en op http://www.thedreamer.nl/archives/2003/09.php:
[..]
en ik heb begrepen dat dit speelt met veel meer producten waar de link B-->A niet direct te achterhalen is.
Lollige ouders heb jij...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:24 schreef Dagguzz het volgende:
Als klein meisje luisterde ik in de auto vaak naar mijn carnaval-liedjes-casette, op mijn walkman.
Altijd keihard meezingen natuurlijk. Ik had zo mijn favoriete nummer die dan ook zeker 5 maal voorbij kwam. Weet helaas niet meer hoe het nummer heet.
Het ging ongeveer zo:
"Wie wilt er m'n poesje ff zien.....Wie wilt m'n poesje ff aaien!!!" en zo verder....
Weet nu waarom mijn ouders altijd zo hard moesten lachen...![]()
Welk merkje bedoel je precies, ik heb ff gekeken op een paar b-merk producten maar kan niet iets, althans de bewuste code, vinden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op veel levensmiddelen staat een ovaal merkje met daarin een code. Dit is de code van de fabrikant. Als je dus op ijs van de aldi en ijs van merk abc dezelfde nummers ziet, dan is dat dezelfde fabrikant.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:40 schreef Allochtoon het volgende:
Niet zelf maar van een meisje gehoord.
Die zei: "estoy caliente". Alle Spaanse gasten moesten natuurlijk lachen en zij begreep niet waarom. Het betekend namelijk ik ben heet (geil) terwijl ze probeerde te zeggen dat ze het gewoon warm had (tengo calor).
hahahahaha die is relaxedquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
in plaats van "Polly wants a cracker" verstond ik altijd "Polly was a crack whore"
hahahahahahaha coolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef Everett het volgende:
Ik dacht altijd dat de Summer of '69 van Bryan Adams begon met "I got my first real sex dream, I was 5 at the time". Blijkt nu dat hij heel iets anders zegt, nl. "Got my first real six string, bought it at the five-and-dime".
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef based het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat auto's reden omdat de uitlaat ze vooruit 'blies'![]()
Wel vaker hier gepost: bij R&P denk ik altijd aan 'Relaties&Problemen'.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Moja het volgende:
Dat het niet Klaagbalk maar klaagbaak is![]()
Ja heel dom i know![]()
Tsjah.. we deden het wel stiekem zeg maar... Je bent 7 en make-up e.d. heeft op die leeftijd nogal een aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:30 schreef Cheesecake het volgende:
Wat een stomme reactie dan van die vrouw, zoiets kun je een klein kind toch niet kwalijk nemen. Dat moet je zelf maar duidelijker zijn en zeggen dat de kaptafel geen speelgoed is.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef budha het volgende:
Recent viel me pas op dat in het nieuwe logo van de PvdA een vuistje is 'verstopt' in de roos.
wist je dat echt niet?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef M.I.B. het volgende:
Er is een spookrijder gesignaleerd. Haal niet in, blijf rechts rijden ..............
Ik snapte nooit wat voor een eikel er nou een spookrijder zou willen gaan inhalen![]()
Huhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:59 schreef pepper_961 het volgende:
Dat het niet een tande-master is maar een tandemASSER.![]()
tandemaster is niks (geloof ik)quote:
Ach zo!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
tandemaster is niks (geloof ik)
en een tandemasser is een aanhanger met dubbel as en dan heb je nog de tandemmaster en dat is dan weer "een zeer ervaren springer die sprongen maakt met mensen die nog nooit gesprongen hebben. " pfffffffff![]()
Oke, ik leer ook weer iets nieuwsquote:Op maandag 19 juni 2006 00:24 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
![]()
Overigens dacht ik vroeger ook altijd dat, wanneer de snelheidsmeter van een willekeurige auto tot bv. 240 km/h reikte, dat daadwerkelijk de topsnelheid was![]()
En weer leer ik ietsquote:Op zondag 2 juli 2006 21:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik noemde een decoupeerzaag altijd een "dikke-peer-zaag".
Ja, toen ik hier net nieuw was dacht ik dat ook voor ongeveer 2 dagen.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef oelewappers het volgende:
oja ik dacht tot 5min geleden dat mensen met oranje namen admins, moderators, nieuws posters of 'iets anders voor de site deden' waren.![]()
Dus kluu-ee-doo? of kluu-doo?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:12 schreef Miesjel het volgende:
Dat een poezie album eigenlijk een poëzie album is... en dat het geen cluedo maar clue-do.
'Clue' als in 'aanwijzing'. Dan is het uitspreken als Kloe-do wel logischer. Ik spreek het altijd uit als klu-we-do. Of is dat ook de bedoeling?quote:
Ik weet nog steeds niet wat dat voor mensen zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef oelewappers het volgende:
oja ik dacht tot 5min geleden dat mensen met oranje namen admins, moderators, nieuws posters of 'iets anders voor de site deden' waren.![]()
Ik dacht vroeger dat bakstenen zo heten omdat ze in bakken (een soort bakblikken) werden gemaakt.quote:
Da's wel heel ernstig.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik dacht vroeger altijd, dat als je klaar was met je rijlessen, je de lesauto mocht houden.Ik kwam er pas achter toen m'n broer z'n rijbewijs haalde (ik was toen 15) dat het niet zo was...
Andere grassoort kan ik me niet voorstellen. Ik heb volgens mij wel eens ook banen over de lengte gezien. Een soort theedoek-motief dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef releaze het volgende:
[..]
van wat ik hoorde komt het omdat je anders niet doorhebt dat de camera over het veld heengaat en dat er dus beweging inzit. ook dacht ik zelf dat het nogal logisch was voor zwartwit televisie
Misschien dat ze het vroeger maaiden, maar nu schijnt het dus een andere grassoort te zijn oid.. Ze hebben ook speciaal voetbalgras daar liggen..
edit:
http://www2.intermediair.nl/artikel.jsp?id=485
hier staat dan dat er wel gemaaid wordt
misschien kan ik iemand anders een dingen die je pas nu begrepen hebt moment geven
Oranjefan!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:39 schreef Weetjewat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat voor mensen zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Nr.G het volgende:
ik vond het altijd zo vreemd dat bij een interland voetbal wedstrijd alle reclame in het nederlands was.
Tot ik later te horen kreeg dat de tegenpartij zijn camera's aan de andere kant heeft staan en dus andere reclames ziet; nl in zijn eigen taal.![]()
Weet je dat zeker? Volgens mij is het namelijk gewoon wie er meer betaald. Tijdens interlands in grote voetballanden zie je ook heel weinig nederlandse reclame.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Nr.G het volgende:
ik vond het altijd zo vreemd dat bij een interland voetbal wedstrijd alle reclame in het nederlands was.
Tot ik later te horen kreeg dat de tegenpartij zijn camera's aan de andere kant heeft staan en dus andere reclames ziet; nl in zijn eigen taal.![]()
EE, laat je niks wijs maken, joh.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Nr.G het volgende:
Het moet dus eigenlijk kloe-doe zijn. Je krijgt een aanwijzing en doet er iets mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef Weetjewat het volgende:
[..]
'Clue' als in 'aanwijzing'. Dan is het uitspreken als Kloe-do wel logischer. Ik spreek het altijd uit als klu-we-do. Of is dat ook de bedoeling?
Precies, is gewoon onzin.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef Stansfield het volgende:
Dat is volgens mij ook bullshit. En meestal zijn het gewoon grote multinationals. Dit in tegenstelling tot schaatsen waar je in canada alleen maar reclame van nederlandse bedrijven ziet omdat er alleen nederlanders kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |