quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:40 schreef Allochtoon het volgende:
Niet zelf maar van een meisje gehoord.
Die zei: "estoy caliente". Alle Spaanse gasten moesten natuurlijk lachen en zij begreep niet waarom. Het betekend namelijk ik ben heet (geil) terwijl ze probeerde te zeggen dat ze het gewoon warm had (tengo calor).
hahahahaha die is relaxedquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef Leso_Varen het volgende:
in plaats van "Polly wants a cracker" verstond ik altijd "Polly was a crack whore"
hahahahahahaha coolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef Everett het volgende:
Ik dacht altijd dat de Summer of '69 van Bryan Adams begon met "I got my first real sex dream, I was 5 at the time". Blijkt nu dat hij heel iets anders zegt, nl. "Got my first real six string, bought it at the five-and-dime".
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef based het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat auto's reden omdat de uitlaat ze vooruit 'blies'![]()
Wel vaker hier gepost: bij R&P denk ik altijd aan 'Relaties&Problemen'.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:08 schreef Moja het volgende:
Dat het niet Klaagbalk maar klaagbaak is![]()
Ja heel dom i know![]()
Tsjah.. we deden het wel stiekem zeg maar... Je bent 7 en make-up e.d. heeft op die leeftijd nogal een aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:30 schreef Cheesecake het volgende:
Wat een stomme reactie dan van die vrouw, zoiets kun je een klein kind toch niet kwalijk nemen. Dat moet je zelf maar duidelijker zijn en zeggen dat de kaptafel geen speelgoed is.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef budha het volgende:
Recent viel me pas op dat in het nieuwe logo van de PvdA een vuistje is 'verstopt' in de roos.
wist je dat echt niet?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef M.I.B. het volgende:
Er is een spookrijder gesignaleerd. Haal niet in, blijf rechts rijden ..............
Ik snapte nooit wat voor een eikel er nou een spookrijder zou willen gaan inhalen![]()
Huhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:59 schreef pepper_961 het volgende:
Dat het niet een tande-master is maar een tandemASSER.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |