Op je postniveau afgaande geloof je nog in de kerstmanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Op je postniveau afgaande, kom je nog jonger over dan ik.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
dit huppelt en kabbelt maar voort, wedstrijd als een nachtkaars uit.
Niet zo'n beste timingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef Zwaffel het volgende:
argentinie zal ws niet meer gaan scoren. En S&M heeeeeeeeeeeel misschien als ze een beetje mazzel hebben.
Ik hou het iig op 3-0
Zet lekker op BBCquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Messi, laat eens wat zien jongen
Mooi doelpunt, dat wel. Maar iemand, die Evert , alsjeblieft.
Nah, Servie speelt gewoon bagger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef UncleSam het volgende:
Nederland gaat het moeilijk krijgen denk ik
Zag je goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Zwaffel het volgende:
was het nou een speler van S&M die hem aantikte? of zag ik dat verkeerd?
Nederland gaat mooi verliezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, dat wordt nog wat tegen Oranje
nooitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef dvdfreak het volgende:
Argentinie wordt WereldKampioen!!!!!!!!!!!
IMHO als het zover komt dat NL tegen argetinie moet,kunnen we gaan pakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, dat wordt nog wat tegen Oranje
Uiteraard hoeven we niet te pakken als we vanavond van Ivoorkust winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
IMHO als het zover komt dat NL tegen argetinie moet,kunnen we gaan pakken
denk niet dat we dat winnen
Daarom heb je ze toch ook door laten gaan in je pronoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Evert maakt Oekraine met de grond gelijk... lach me kapot als die nog ver gaan komen... wat ik niet onwaarschijnlijk acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |