is niet helemaalquote:
niet?quote:
wanneer appel je m?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet?![]()
[..]
wanneer appel je m?
okay nou wordt ik flauw
*slaat zichzelf*
ik hoef geen flauwe grapjes, doe mij maar een macbierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil meer flauwe grapjes, meer meer MEEEEEER![]()
McBierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik hoef geen flauwe grapjes, doe mij maar een macbier
Waarom hebben ze dat niet in NLquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat niet in NL
Weet ook nog een leuke mop btw!
Komt een man een café binnen en besteld een biertje en een gehaktbal, hij doopt de gehaktbal in zijn biertje, eet de gehaktbal op en slokt het vieze troebele biertje achter over, hij loopt weer terug naar de bar en besteld het zelfde, de nog een beetje verbaasde barkeeper zegt ok. En hetzelfde gebeurd weer, daarna nog een keer. De man komt wéér bij de bar , zegt de barkeeper: mag ik je een heel gek vraagje stellen? Zegt de man ja hoor, waarop de barkeeper vraagt: werk je bij de PTT? zegt de man: ja hoezo? barkeeper: ow dat staat op je petje
dies flauw jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat niet in NL
Weet ook nog een leuke mop btw!
*mop*
Ik wil ik wil....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ok, mijn vriend Gebs wil wel!
Dus kom maar op dan!.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:30 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe, oke oke! komt er nog 1
lopen 3 mannen op een naakt strand, naakt uiteraard, * er gaat opeens een mobieltje *, de een trekt een klepje open op zijn buik en neemt op, na het gesprek vragen de andere mannen, hoe zit dat nou dan? Nou ik had een operatie, en toen dacht ik ! Dat is handig zo'n klepje!!, daarna gaat er weer een mobieltje, de andere man pakt zijn mobiel uit zijn been, wederom hetzelfde verhaal, operatie, klepje, handig voor mobiel etc! de andere man is natuurlijk STIKjaloers, dus op het moment dat ze langs een strand tent komen zegt ie: ik ga even naar de wc. 10 minuten later komt hij terug, met allemaal wc papier uit zijn kont, zeggen de andere mannen, naaah je hebt allemaal wc papier daar! zegt de man: ow w8 ! ik krijg een fax
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Gebs het volgende:
Ik noem me kind later pjoeter en al ie dan moet komen eten roep ik "kom pjoeter"
En dan je kat Xinix en als je die dan roept: "Ik zie niks, ik zie niks"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Gebs het volgende:
Ik noem me kind later pjoeter en al ie dan moet komen eten roep ik "kom pjoeter"
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan je kat Xinix en als je die dan roept: "Ik zie niks, ik zie niks".
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dan je kat Xinix en als je die dan roept: "Ik zie niks, ik zie niks".
Kut?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef Gebs het volgende:
In wat voor kut stemming ben ik terecht gekomen
bedanktquote:Geslaagden gefeliciteeeerd
Eensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:41 schreef Gebs het volgende:
Oh gut Oh gut Oh gut, marie staat in de put en het water staat tot aan d'r oksels
Dan heb je het verkeerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Gebs het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik dit deel in me eentje aan het volspammen ben
hij laat me werkenquote:
jij ook al?quote:
zielig he?quote:
quote:
doeiiiiquote:
snel c0nd0r... voordat ie ons zietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Guess who's back!
Guess wie er allemaal weggaanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Guess who's back!
* Sssstquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
snel c0nd0r... voordat ie ons ziet
*tekt c0n onder de tafel*
huh?quote:
snel c0nd0r... voordat ie ons ziet
*tekt c0n onder de tafel*
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Piekt over het randje
Shit hij is er nog.
*roept*quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
laaaaadyyyyyyy! c000000nd00000r ? Waar zijn juulilieee?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef boem-dikkie het volgende:
fuck, nouja dan eet ik al dit heeeeerlijke eten maar zelf op
hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry.
Ik dacht dat je dat fijn vond..
alleen als er niemand bij is natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry.
Ik dacht dat je dat fijn vond..
ik zit te schijten..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha![]()
haaaaaaaaaallooo waar is iedereen?
hoe doe je eigelijk zo'n * boem-dikkie soort actie? Dat t donkerrood wordt zeg maar zoiets:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen als er niemand bij is natuurlijk
Hij gaat zo wel wegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen als er niemand bij is natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zit te schijten..
oh nee, dat doe ik niet, ik ben een vrouw![]()
De eerste vrouw die het ook daadwerkelijk begrijptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zit te schijten..
oh nee, dat doe ik niet, ik ben een vrouw![]()
gaan jullie nog wat doen vanavondquote:
ik laat wel scheetjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De eerste vrouw die het ook daadwerkelijk begrijpt![]()
.
alleen klankquote:
Wij niet, wij doen net alsof we een leven hebben in het weekend en 's avonds enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gaan jullie nog wat doen vanavondik denk dat ik de hele avond ga FOK!ken
hehe
nee ik zal niet zo pesten! om lief te zijn voor jullie, zal ik de eerstkomende 5 minuten niks posten ok?
ik dacht al gisteravond.. wanneer komt ie nou?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij niet, wij doen net alsof we een leven hebben in het weekend en 's avonds enzo.
En haal het niet in je hoofd dit topic vol te spammen en een nieuwe te openen wanneer ik er niet benquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij niet, wij doen net alsof we een leven hebben in het weekend en 's avonds enzo.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht al gisteravond.. wanneer komt ie nou?
(ik ben ook eens een avond online..)
dat durf IK zelfs nieteensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En haal het niet in je hoofd dit topic vol te spammen en een nieuwe te openen wanneer ik er niet ben
hoe?quote:
quote:
heb ik toch nietquote:
5 min. gaat best snelquote:
nopequote:
dat was toch niet gemeen?quote:
nee hoor.. zo ben ik niet altijdquote:
oké dan is goed somsquote:
Het is vandaag ook al heerlijk weer, net met mijn dochtertje op stap geweest, lekker cadeaus kopen voor haar broertje!quote:
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Lekker uitgeslapenen zo naar het strand
.
stout van jequote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef c0nd0r het volgende:.
Ik ben telaat!
Op de dag van eindbeoordeling.
kut he, als dat gebeurt, doet die van mij thuis om de haverklapquote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef c0nd0r het volgende:
En toen startte mijn computer ineens opnieuw op.
quote:
Ook goedemorgenquote:
quote:
ik was ook al blij jaquote:
neequote:
arme jij..quote:Op maandag 19 juni 2006 09:04 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
[..]
nee
kankerbenauwd op mijn kamer, ik lag om half 1 in bed en tot 7 uur heb ik maximaal 1,5 uur geslapen
en gisteren was dat ook al, alleen stond ik toen pas om 10 uur op, maar daar werd het aantal uren slaap niet beter van
leuk weekend gehad?quote:
ja echt hequote:
dat is waar...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja echt he
maar je kan je vast voorstellen dat bij 26 graden en een luchtvochtigheid tegen de 100% het niet echt geweldig slaapomstandiigheden zijn
Ik ga weer naar huisquote:
ik wordt vanzelf nat in bed, als je mijn zweetvermogens hebt iigquote:Op maandag 19 juni 2006 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is waar...
wat ik altijd doe is koud douchen en dan nog nat het bed in stappen.. moet zeggen dat het wel lekker werkt
je lijkt op mn vriendquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wordt vanzelf nat in bed, als je mijn zweetvermogens hebt iig
ik heb wat dat betreft een beetje een haat-liefde verhouding met de zomer, overdag vind ik het geweldig, maar 's nachts is het natuurlijk een drama
*geeft nieuwe koffie*quote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga weer naar huis.
Eerst te laat, dan doet TomTom het niet, dan start computer opnieuw op en nu gooi ik koffie om.
zouden dat slechte voortekenen zijn?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga weer naar huis.
Eerst te laat, dan doet TomTom het niet, dan start computer opnieuw op en nu gooi ik koffie om.
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*geeft nieuwe koffie*
*maakt bureau schoon*
*geeft paul-paul*
Alles komt goed
(mijn tom-tom stuurde me gisteren, terwijl ik nog 23 km snelweg moest volgen, ineens "over 200 meter rechtsaf")
kan, al moet ik zeggen dat ik iig nog nooit iemand heb gezien die het zo erg heeft als ikquote:
Ik ben het hele weekend al bezigquote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zouden dat slechte voortekenen zijn?
ik hoop het niet voor je
zeker dat het DougDoug of ScottScott was?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
(mijn tom-tom stuurde me gisteren, terwijl ik nog 23 km snelweg moest volgen, ineens "over 200 meter rechtsaf")
frikandel op een stokkiequote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend al bezig
Met werken (snackbar) kwam ik met mijn vinger in het 180 graden hete vet.
Íemand moet toch voelen of het al heet genoeg is?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
frikandel op een stokkie
hebben ze je nooit uitgelegd dat dat vet is oom eten in te bakken en dat als je zelf wil bakken je beter onder een zonnebank of onder de zon kan gaaan liggen?
gelukkig luister is nooitquote:
daar heb je van de apparaatjes voor, thermometers enzoquote:Op maandag 19 juni 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Íemand moet toch voelen of het al heet genoeg is?.
Haha ach het is echt perfect (mijn richtingsgevoel is 0,0) maar wel in combinatie met borden o.i.d. jaquote:
De wonderen der techniekquote:Op maandag 19 juni 2006 09:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar heb je van de apparaatjes voor, thermometers enzo
of eigenlijk in een frietpan zal het een thermokoppel zijn, maar het effect is hetzelfde
zo leer je nog eens watquote:
probeer het eens zou ik zeggen, het is zoveel comfortabelerquote:
Ach ik voel het al bijna niet meerquote:Op maandag 19 juni 2006 09:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
probeer het eens zou ik zeggen, het is zoveel comfortabeler
quote:
klopt, maar als je het zonder apparaatje blijft doen heb je er de volgende keer weer last vanquote:
quote:
Beetje !quote:
Nee joh!.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt, maar als je het zonder apparaatje blijft doen heb je er de volgende keer weer last van
héé! Hoe was t gister?quote:
goed genoegquote:Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje !ben een beetje in komen lopen in 3 topicjes nu
![]()
goed bezig, je zelf in je eigen post al ontkrachtenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee joh!.
Er zitten al zoveel blaren en de zenuwen zijn toch al afgestorven enzo.
Slechte smoes want dan kan ik ook niet meer voelen hoe warm het is.
Beter als dat iemand het voor je doetquote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goed bezig, je zelf in je eigen post al ontkrachten
toppiequote:Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
héé! Hoe was t gister?
Was iig wel lekker weer he:D
och, dat kan je je afvragen, nóg beter is gewoon dingen neerzetten die niet ontkracht kunnen wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beter als dat iemand het voor je doet.
Haha, hier de hele dag zon, Terras zat proppie vol, s'avonds vreemde avond, hele lading eters doorgewerkt, wij dachten , chill vroeg vrij, weer hele terras vol met eters.. half 1 was ik thuisquote:Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toppie![]()
lekker zon gehad. ineens regen, toen vertrok iedereen (wel jammer)
ben mn vriendin met dr ferrari weer tegengekomen![]()
had je beter het weer van Spa kunnen hebben, daar was iedereen dus rond 5 uur wegquote:Op maandag 19 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, hier de hele dag zon, Terras zat proppie vol, s'avonds vreemde avond, hele lading eters doorgewerkt, wij dachten , chill vroeg vrij, weer hele terras vol met eters.. half 1 was ik thuis.
En nu boring op school![]()
Ik word graag ontkrachtquote:Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, dat kan je je afvragen, nóg beter is gewoon dingen neerzetten die niet ontkracht kunnen worden
ja we hadden eigelijk van weer moeten ruilen, kon jij nog een paar uur met je ferrari vriendin babbelen :p en ik lekker vroeg vrijquote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had je beter het weer van Spa kunnen hebben, daar was iedereen dus rond 5 uur weg![]()
valt tegen hequote:Op maandag 19 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, hier de hele dag zon, Terras zat proppie vol, s'avonds vreemde avond, hele lading eters doorgewerkt, wij dachten , chill vroeg vrij, weer hele terras vol met eters.. half 1 was ik thuis.
En nu boring op school![]()
hij is té makkelijkquote:
quote:
quote:
Dat is idd erg handig, ik heb m wel bij me, maar k heb niet echt motivatie om veel te doenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
valt tegen he
ik heb net een week vakantie genomen ziektewet gepakt, maar nu valt het ook wel tegen om die laatste 2 weken gemotiveerd af te leggen, zeker omdat er geen klap te doen is, en ik ook nog zo slim ben geweest om mijn USB-stick thuis te laten liggen, odat ik niks aan gegevens en documenten bij me heb
ik heb nog wel wat rekenwerk te doen wat met de hand kan, maar dat is ook niet meer dan een uurtje of 4 werkquote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is idd erg handig, ik heb m wel bij me, maar k heb niet echt motivatie om veel te doen
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat rekenwerk te doen wat met de hand kan, maar dat is ook niet meer dan een uurtje of 4 werk
Over een uurtje is het klaar?.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]k heb een lekker linux project.
Samba server ontwerpen, met 4 groepen, deelbare mappen, users + Passwords en dat laten connecten tussen een Windows en Linux PC:P
ITquote:Op maandag 19 juni 2006 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]k heb een lekker linux project.
Samba server ontwerpen, met 4 groepen, deelbare mappen, users + Passwords en dat laten connecten tussen een Windows en Linux PC:P
Weet ikquote:
CCNA is kut jaquote:Op maandag 19 juni 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet ikmaar k heb geen zin om te beginnen. Kan me beter voorbereiden op 3 toetsen morgen
![]()
![]()
CCNA Finals, Spelling en Havo Wiskunde![]()
Ik ben nodigquote:Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb c0nnie miss nodig voor een site binnenkort
(nja binnenkort...)
en ook nog tegen betaling!!!quote:
streel die jongen zijn ego nou niet te veel hequote:Op maandag 19 juni 2006 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ook nog tegen betaling!!!
maar ik meld me wel als het zo ver is
Haha is goed hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ook nog tegen betaling!!!
maar ik meld me wel als het zo ver is
tegen betaling is er überhaupt veel goedquote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe Nodig zijn tegen betaling is altijd goed
zn ego doe ik vandaag nietquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
streel die jongen zijn ego nou niet te veel he
je houdt een agenda bij voor de verschillende dagen van de week, en idere dag een ander deel van zijn lichaam en/of geest?quote:
Neuken?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tegen betaling is er überhaupt veel goed
gelukkig heb ik niet gezegd allesquote:
je hebt het doorquote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je houdt een agenda bij voor de verschillende dagen van de week, en idere dag een ander deel van zijn lichaam en/of geest?
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het door![]()
vandaag is iets anders aan de beurt
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het door![]()
vandaag is iets anders aan de beurt
aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik niet ontbeten heb vandaagquote:
moet alleen nog verzinnen WATquote:
net had je het nog per dag de verschillende onderdelen in je agenda staanquote:
dan worden alle dagen hetzelfde denk ikquote:
Heul nietquote:Op maandag 19 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan worden alle dagen hetzelfde denk ik
ok, dan nietquote:
ja maar maandag is altijd leegquote:Op maandag 19 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
net had je het nog per dag de verschillende onderdelen in je agenda staan
geef maarquote:
als die dat nou ook zou blijven...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar maandag is altijd leeg
[..]
geef maar
Vandaag mijn wuppie aandacht gevenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar maandag is altijd leeg
[..]
geef maar
Als iemand de dinsdag daarvoor had gebruikt hadden we daar nu over gezeurdquote:Op maandag 19 juni 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als die dat nou ook zou blijven...
maar nee hoor, een of andere randdebiel heeft weer verzonnen dat maandag zonodig de eerste werkdag moet zijn![]()
dat vind ik een goeie..quote:
klopt, maar dat is niet zo dus ik zeur nu over de maandagquote:Op maandag 19 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als iemand de dinsdag daarvoor had gebruikt hadden we daar nu over gezeurd.
das ook een manier, bij de Appie zijn ze al lang uitverkocht volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie..
Ik krijg een magawup van een vriendin
Ik heb hem ook nog net op de valreepquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie..
Ik krijg een magawup van een vriendin
En nu Pierre maar zeuren: "De wuppie zijn van mij want ik krijg nu geen geld"quote:Op maandag 19 juni 2006 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog net op de valreep.
Test me , het grote BOem-Dikkie Inburgeringstestquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm dan wordt het tijd voor de inburgeringstest!
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijfquote:Op maandag 19 juni 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Why?
You olnie hat toe wolk untill frydé?
Wat doe je voor stage danquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijf
nee, als je zakt volgt een IP banquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Test me , het grote BOem-Dikkie Inburgeringstestben zenuwachtig Mag ik ook herkansing?
WAT?! Naja zoals je hebt terug kunnen lezen was ik te laat op de dag van eindbeoordelingquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijf
Als er nu een IP ban volgt dan kan niemand op mn school meer op Fok!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, als je zakt volgt een IP ban
Hey XQZ-me
Wat zij zegtquote:Op maandag 19 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, als je zakt volgt een IP ban
Hey XQZ-me
En heb je nu een probleem of is dat al opgelostquote:Op maandag 19 juni 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Naja zoals je hebt terug kunnen lezen was ik te laat op de dag van eindbeoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |