nee hoor.. zo ben ik niet altijdquote:
oké dan is goed somsquote:
Het is vandaag ook al heerlijk weer, net met mijn dochtertje op stap geweest, lekker cadeaus kopen voor haar broertje!quote:
Goeiemorgenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Lekker uitgeslapenen zo naar het strand
.
stout van jequote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef c0nd0r het volgende:.
Ik ben telaat!
Op de dag van eindbeoordeling.
kut he, als dat gebeurt, doet die van mij thuis om de haverklapquote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef c0nd0r het volgende:
En toen startte mijn computer ineens opnieuw op.
quote:
Ook goedemorgenquote:
quote:
ik was ook al blij jaquote:
neequote:
arme jij..quote:Op maandag 19 juni 2006 09:04 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
[..]
nee
kankerbenauwd op mijn kamer, ik lag om half 1 in bed en tot 7 uur heb ik maximaal 1,5 uur geslapen
en gisteren was dat ook al, alleen stond ik toen pas om 10 uur op, maar daar werd het aantal uren slaap niet beter van
leuk weekend gehad?quote:
ja echt hequote:
dat is waar...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja echt he
maar je kan je vast voorstellen dat bij 26 graden en een luchtvochtigheid tegen de 100% het niet echt geweldig slaapomstandiigheden zijn
Ik ga weer naar huisquote:
ik wordt vanzelf nat in bed, als je mijn zweetvermogens hebt iigquote:Op maandag 19 juni 2006 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is waar...
wat ik altijd doe is koud douchen en dan nog nat het bed in stappen.. moet zeggen dat het wel lekker werkt
je lijkt op mn vriendquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wordt vanzelf nat in bed, als je mijn zweetvermogens hebt iig
ik heb wat dat betreft een beetje een haat-liefde verhouding met de zomer, overdag vind ik het geweldig, maar 's nachts is het natuurlijk een drama
*geeft nieuwe koffie*quote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga weer naar huis.
Eerst te laat, dan doet TomTom het niet, dan start computer opnieuw op en nu gooi ik koffie om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |