zn ego doe ik vandaag nietquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
streel die jongen zijn ego nou niet te veel he
je houdt een agenda bij voor de verschillende dagen van de week, en idere dag een ander deel van zijn lichaam en/of geest?quote:
Neuken?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tegen betaling is er überhaupt veel goed
gelukkig heb ik niet gezegd allesquote:
je hebt het doorquote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je houdt een agenda bij voor de verschillende dagen van de week, en idere dag een ander deel van zijn lichaam en/of geest?
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het door![]()
vandaag is iets anders aan de beurt
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt het door![]()
vandaag is iets anders aan de beurt
aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik niet ontbeten heb vandaagquote:
moet alleen nog verzinnen WATquote:
net had je het nog per dag de verschillende onderdelen in je agenda staanquote:
dan worden alle dagen hetzelfde denk ikquote:
Heul nietquote:Op maandag 19 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan worden alle dagen hetzelfde denk ik
ok, dan nietquote:
ja maar maandag is altijd leegquote:Op maandag 19 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
net had je het nog per dag de verschillende onderdelen in je agenda staan
geef maarquote:
als die dat nou ook zou blijven...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar maandag is altijd leeg
[..]
geef maar
Vandaag mijn wuppie aandacht gevenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar maandag is altijd leeg
[..]
geef maar
Als iemand de dinsdag daarvoor had gebruikt hadden we daar nu over gezeurdquote:Op maandag 19 juni 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als die dat nou ook zou blijven...
maar nee hoor, een of andere randdebiel heeft weer verzonnen dat maandag zonodig de eerste werkdag moet zijn![]()
dat vind ik een goeie..quote:
klopt, maar dat is niet zo dus ik zeur nu over de maandagquote:Op maandag 19 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als iemand de dinsdag daarvoor had gebruikt hadden we daar nu over gezeurd.
das ook een manier, bij de Appie zijn ze al lang uitverkocht volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie..
Ik krijg een magawup van een vriendin
Ik heb hem ook nog net op de valreepquote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vind ik een goeie..
Ik krijg een magawup van een vriendin
En nu Pierre maar zeuren: "De wuppie zijn van mij want ik krijg nu geen geld"quote:Op maandag 19 juni 2006 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog net op de valreep.
Test me , het grote BOem-Dikkie Inburgeringstestquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm dan wordt het tijd voor de inburgeringstest!
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijfquote:Op maandag 19 juni 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Why?
You olnie hat toe wolk untill frydé?
Wat doe je voor stage danquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijf
nee, als je zakt volgt een IP banquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Test me , het grote BOem-Dikkie Inburgeringstestben zenuwachtig Mag ik ook herkansing?
WAT?! Naja zoals je hebt terug kunnen lezen was ik te laat op de dag van eindbeoordelingquote:Op maandag 19 juni 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmm, ja maar me weekend was weer aardig vol, vandaag me laatste dag op me stage bedrijf
Als er nu een IP ban volgt dan kan niemand op mn school meer op Fok!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, als je zakt volgt een IP ban
Hey XQZ-me
Wat zij zegtquote:Op maandag 19 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, als je zakt volgt een IP ban
Hey XQZ-me
En heb je nu een probleem of is dat al opgelostquote:Op maandag 19 juni 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Naja zoals je hebt terug kunnen lezen was ik te laat op de dag van eindbeoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |