In het weekend ben ik meestal niet fysiek in staat om de pc aan te zettenquote:
download is kutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef cwk het volgende:
idem. Tijd is downloads, plachtte mijn grootmoeder altijd te zeggen.
muziek, games, films, highres foto's enzovoortquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
5 gig per dag?
wat down je dan allemaal?
heb je toch helemaal geen tijd voor om dat allemaal te bekijken?
Het begint met een P en rijmt op corn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
5 gig per dag?
wat down je dan allemaal?
heb je toch helemaal geen tijd voor om dat allemaal te bekijken?
Ah, vandaar dat FOK! nog wel eens down is... jouw router sluit het internet af!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:10 schreef flyguy het volgende:
[..]
download is kutelke week moet de router gereset worden omdat ik zoveel download en dan sluit de router het internet maar weer af....
Popcorn?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het begint met een P en rijmt op corn.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat FOK! nog wel eens down is... jouw router sluit het internet af!
Ik zal de IT-ers even doorgeven dat ze kunnen stoppen met zoeken...quote:
oh ze weten het al wel... ze weten het.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zal de IT-ers even doorgeven dat ze kunnen stoppen met zoeken...
kloptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb net een prachtige vraag bedacht, waarvan ik eerst het antwoord moest opzoeken. Helaas viel dat antwoord nogal tegen, zodat ik de vraag moet wijzigen. Bah.
Ik werd geïnspireerd door de vraag van d_h. Die is deze keer erg leuk, want hij bestaat inderdaad uit de eerste 10 in FMT gestelde vragen.
huh?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor het onwaarschijnlijke geval dat ik de huidige vraag goed heb: ik ben er vandaag niet.
Wat is er mis met die prachtige titel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat we dit topic snel vol moeten maken, die titell moet er niet te lang staan...
Waarom zou je eerst een andere vervelende film kijken om deze vervelende film te kunnen volgen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:58 schreef cwk het volgende:
Kom trouwens niet door Daywatch heen LW. De film kijkt uiterst vervelend. Bovendien vraag ik me af of ik niet eerst Night watch had moeten zien.
Dat het herinnert aan een incidentje wat eigenlijk al achter de rug is. Of in ieder geval zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die prachtige titel?
Zondequote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef cwk het volgende:
Heb ik pardoes mijn gratis-bij-de-jumbo Belle Perez DVD in de vuilnisbak gekieperd.
waarom kreeg je die gratis?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef cwk het volgende:
Heb ik pardoes mijn gratis-bij-de-jumbo Belle Perez DVD in de vuilnisbak gekieperd.
Officieel bij 25 euro aan boodschappen. Maar de cassiere zag wel in dat die stapel niet snel kleiner zou worden. Ik denk dat ze daar en toen het recht in eigen hand nam en besloot die rommel zo snel mogelijk te slijten.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een ik-wil-ook-een-gratis-Belle-Perez-dvd-post.
Hee, heb ik een hondje? Tof!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:20 schreef cwk het volgende:
Zijn hondje.
Ja dat doe ik soms. Had zin in iets nieuws.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lonewolf: je hebt je avatar veranderd... het duurde even voor ik je herkende.
ik ben t nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lonewolf: je hebt je avatar veranderd... het duurde even voor ik je herkende.
[..]
Hee, heb ik een hondje? Tof!
dank uquote:
Da's waar. Ik kwam er net achter dat ik het allereerste topic niet kon tvp-en.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:42 schreef dolle_hond het volgende:
enig historisch besef is nooit weg
Heb ik ook gedaan. Was gewoon wat warrig bezig...quote:
Ow ja. Tautou had ik 85%, die stond eigenlijk het hoogste van degenen die mij boeienquote:Op zondag 18 juni 2006 22:38 schreef victorinox het volgende:
Cameron Diaz 86%
Christina Applegate 82%
Audrey Tautou 53%
Daniela Hantuchovaquote:Op maandag 19 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
wie is dat cwk?
ben jij zo oud?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:08 schreef dolle_hond het volgende:
Your best matches
Olivia Newton-John 96%
Dolly Parton 87%
Kathy Bates 87%
Raquel Welch 85%
Barbra Streisand 83%
zijn zij al zo oudquote:Op maandag 19 juni 2006 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ben jij zo oud?
edit: bent u zou oud?
once you've had black.....quote:Op maandag 19 juni 2006 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb ook 100% met ene Akiko Hinagata, maar die komt vreemd genoeg niet bij mijn top matches en Beyonce staat daar wel bij met 98%.
Ik heb Gwen Stefani en Christina Aguilera bij mijn top matches.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb ook 100% met ene Akiko Hinagata, maar die komt vreemd genoeg niet bij mijn top matches en Beyonce staat daar wel bij met 98%.
quote:
denk dat SoK het niet erg vindt, mits het wordt vastgelegd voor het nageslachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ook om SoK te pesten:
Marion Cotillard: 96%
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Oh pfew, Macauly Culkin is helemaal niet mijn match, ik had de dag en maand omgedraaid.
Jake Gyllenhaal 98%
quote:Bij mannen klik ik het best met:
Jake Gyllenhaal 97%![]()
![]()
Nou, dat klopt wel:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn wij ook een match.
![]()
Ikke niet hoor. Ik hoef morgen pas om half negen te werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef flyguy het volgende:
ligt iedereen op 1 oor?
Sprak hij melancholisch.quote:
vroeger....quote:
heel veel.quote:
Het is veel erger dan om 13 uur moeten bellen naar een docent en dan er achter komen of je 2 jaar aan studie hebt verneukt of niet....quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:52 schreef flyguy het volgende:
[..]
Het is veel erger dan om 13 uur moeten bellen naar een docent en dan er achter komen of je 2 jaar aan studie hebt verneukt of niet....
(... ik hoop dus van niet)
ik weet alleen over die film wat er in het mailtje van UIP stond...dus dat BW erin zit... het kan erger dus...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:26 schreef Sokolsky het volgende:
Maar over die film had ik een paar dagen geleden nog een vraag fout![]()
Ja, ik las het...wat een gedoe allemaal zeg...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:38 schreef Sokolsky het volgende:
Goed dat je weer terugkomt Sheri. Zonder jou ontstaan er meteen allerlei relletjes...
Staat de OP gewoon ergens online? nooit opgelet eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sokolsky het volgende:
Zo kan Sheri het topic nooit vinden, hè.
Als je (zoals Conundrum) per se het topic dicht wil gooien, maak dan ook een nieuwe aan.
Is die niet inmiddels papa?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Naar een animatiefilm? Nee... Patch wil vast wel
8quote:
Is gewoon opzoeken. Even op je DVD hoesje kijken hoe je die naam ook weer spelde vind ik wat anders. Maar ach, het is sowieso oncontroleerbaar, je kan er neerzetten wat je wilt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijdschrift enz. nu ook verboden?
Ik vind het best hoor dat het niet meer mag. De OP verder wel goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Dat was ooit een discussiepunt (toen jij er niet was geloof ik) en toen was de heersende mening dat dat ook onder opzoeken viel. Maar goed, da's een regel, die kan er uit gehaald worden. Wat vind jij van die regelwijziging? En van de OP in z'n algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |