Staat de OP gewoon ergens online? nooit opgelet eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sokolsky het volgende:
Zo kan Sheri het topic nooit vinden, hè.
Als je (zoals Conundrum) per se het topic dicht wil gooien, maak dan ook een nieuwe aan.
Is die niet inmiddels papa?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Naar een animatiefilm? Nee... Patch wil vast wel
8quote:
Is gewoon opzoeken. Even op je DVD hoesje kijken hoe je die naam ook weer spelde vind ik wat anders. Maar ach, het is sowieso oncontroleerbaar, je kan er neerzetten wat je wilt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijdschrift enz. nu ook verboden?
Ik vind het best hoor dat het niet meer mag. De OP verder wel goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Dat was ooit een discussiepunt (toen jij er niet was geloof ik) en toen was de heersende mening dat dat ook onder opzoeken viel. Maar goed, da's een regel, die kan er uit gehaald worden. Wat vind jij van die regelwijziging? En van de OP in z'n algemeen?
Ach het moet niet per direct een verplichting zijn om hem te lezen.(wel handig natuurlijk) Die OP is meer iets waar de users die al langer mee doen naar kunnen verwijzen bij 'foutjes' van een nieuwe speler.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik hoop dus dat newbie's met een compactere OP meer geneigd zijn 'm wél te gaan lezen. Dat heb ik ooit in ieder geval wel gedaan.
Je wil zelf dus in de OP?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:53 schreef Sokolsky het volgende:
Er moet wel een dode Japanner in het logo.
Twentemeisje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor
Maareh.. is er iemand die handig zo'n logo in elkaar kan flansen?
Ze is al een tijdje niet hier geweest geloof ik. Ze zal vanzelf wel weer eens langs komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Nog even een username +1 toegevoegd in de concept-OP.
TM inderdaad. Waar is die?
iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:26 schreef cwk het volgende:
Ze was laatst hier geloof ik. Een verhaal over een misdiagnose op haar moeder, maar t was nu weer goed en ze zou weer langskomen.
Kleine verandering in de OPquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Voorstel voor een nieuwe OP:
* Fok! Movie Trivia - 2006
Hoe werkt het?
Iemand stelt een vraag over films en het is aan jou an de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. De vragensteller mag hints geven. Wie het goede antwoord geeft, krijgt van de vragensteller een punt (via username +1). Deze persoon stelt nu een nieuwe vraag.
Regels
-Opzoeken is ten strengste verboden. Hieronder valt uiteraard Google en IMDB, maar ook een DVD-tje opzetten of een filmblad doorbladeren.
-Er mag slechts één antwoord per post gegeven worden.
-Het is niet toegestaan meer dan twee antwoorden te geven voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft.
-Het is niet de bedoeling je eenmaal geplaatste antwoorden nog te editten, Flyguy![]()
-Bij onduidelijkheid over wie het goede antwoord gegeven heeft beslist de vragensteller wie het punt krijgt.
-Als iemand binnen een uur na de toekenning van het punt nog geen vraag gesteld heeft, mag iemand anders er eentje stellen.
Puntentelling
Elke goed beantwoorde vraag levert één punt op, behalve in elk 10e topic van de maand (dubbelpuntentopic), dan zijn het er twee. dolle_hond houdt tegenwoordig de punten bij, als opvolger van Gorro. Hij zal zo nu en dan een maandstand posten, maar in ieder geval aan het eind van de maand een maand-, jaar- en overallstand.
Slowchat
Al het offtopic slowchat hoort niet hier thuis, maar in het daarvoor bestemde FMT Slowchattopic. Deze kun je vinden in het FTR-subforum.
Openingspost
Elk nieuwe topic draagt de naam "Fok! Movie Trivia - [maand] [jaar] [nummer]" en heeft deze openingspost, die op de site van InTrePidIvity staat.
en dan moet je aangeven dat het dikgedrukt moet en dat doe je door...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef cwk het volgende:
Vind dat "via username +1" nogal vaag. Lijkt wel een optie ofzo. Kan je niet beter doen:
Wie het goede antwoord geeft, krijgt van de vragensteller een punt (deze typt "username" +1).
Naja niet dat iemand t niet gelijk doorheeft als ie door het topic scrolt, maar als je het dan over een leesbare OP wilt hebben..![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntenwaarde van een vraag hangt dus af van in welk topic de vraag is gesteld.
Heeft iemand punten verdiend, plaats dat dan duidelijk en in bold in een aparte post. Vermeld het liefst ook nog, eventueel met een quote, over welke vraag of welk antwoord dit gaat.
komt rechtstreeks uit de MUZ-trivquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:04 schreef cwk het volgende:
nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |