Kinderen krijgen, dat is pas sneu kuddegedragquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef Jarno het volgende:
Anticonceptie is voor homo's!
het waren dertig prachtige secondenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:58 schreef Jarno het volgende:
Of issie al klaar?
Ik heb nog geen bier op, verwacht dus niet teveel van me.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Hoe zullen we het noemen?
Iets als?
mie toequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bier op, verwacht dus niet teveel van me.
Bejaardensex?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
Het Zwanenmeer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Het ruikt hier een beetje eigenaardig. Jij hebt toch geen haring zitten vreten hè Jarno?
Ook een mooie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Dave het volgende:
Kutterdekutterdekutterdekutterdekut.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.
Ik was vandaag naar de vishoer en naar de snackslet !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het al. Joene is terug. Die was toch naar de vishoer geweest?
ik ruik naar roosjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.
Die tag was er gisteren al [Oldbie]quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjesquote:
En dat voor een ICT'erquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
He hoi ! functioneel neuken, count me in !
alsof dat zon lekkere lucht isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjes
Doe maar in m'n oor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjes
Ik zit nergens aan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Is het erg als ik nu even ga boodshoppen? Kan ik jullie met een gerust gevoel alleen laten?
Niks stuk maken he?.
Handjes boven tafel!quote:
Stop je Yvonne dan wel even in d'r kooi?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Is het erg als ik nu even ga boodshoppen? Kan ik jullie met een gerust gevoel alleen laten?
Niks stuk maken he?.
als er het woord functioneel of technisch bij staat is het altijd goed.quote:
Kom je wel terug ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Niks stuk maken he?.
Dat is wel de bedoeling, ja.quote:
Nou ik moet zeggen een goeie vislucht is ook niks mis meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beter dan zo'n ranzige ongewassen vislucht![]()
Das sjiek hendig!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*mompel, mompeldemompel, mompel, mompel*
Met vis ("lucht") ?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen een goeie vislucht is ook niks mis mee
Ah de term 'technisch weer' ken je ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
als er het woord functioneel of technisch bij staat is het altijd goed.
Ken je nou niet eens een newbie imiteren ?quote:
Nee, die had ik al (op). Ik ga nu groente halen voor door de (verse) lasagne van vanavond enzo.quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah de term 'technisch weer' ken je ook?
Klinkt goed, have fun vanavondquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh mensen, ik ben naar het nieuwe huis en naar het foebele koeken in de Kuip en bier drinken enzeau. Ben er vanavond weer!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh mensen, ik ben naar het nieuwe huis en naar het foebele koeken in de Kuip en bier drinken enzeau. Ben er vanavond weer!
Homoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
En Amstel light.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Homofoebele kijken met 40 duizend man op een scherm in een nep stadion
Diet Amstel heet dat armaquote:
Jammer hij had toch wel een leuke smileyquote:
Mja hij kan de PI wel waarderen denk ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer hij had toch wel een leuke smiley
Bleubeebquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef miss_bleu het volgende:
sow ben ik ook weer voor even... ga zo naar eindhoven
naar mijn vriendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Joene het volgende:
eindhoven ? wat daar doen ?
Ik denk zorgen dat ze geen spinnenwebben krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nog verdere plannen voor het weekend?
Waarom kopen vrouwen bodylotion van 30 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef miss_bleu het volgende:
en waarom zit er tegenwoordig in bodylotion van 30 euro glitters
fout besteld online. dacht dat het het geurtje wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom kopen vrouwen bodylotion van 30 euro
Ongeopend retour niet mogelijk ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
fout besteld online. dacht dat het het geurtje was![]()
Ja idd , dus niet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Ja dan openen we allemaal topique's !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Gezelliequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:28 schreef miss_bleu het volgende:
ja een trouwerij!
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boosquote:
Gezallich DubbelDrank Gezallichquote:
liever recreatief eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
He hoi ! functioneel neuken, count me in !
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijkquote:
Ja, daar komt het wel een beetje op neer, maar boze mensen maken de leukste topics en als het erg genoeg is dan is yvonne ook weer gelukkig. Die houdt er wel van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boos
qua consequenties weer welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
Da's die gehakte russische dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef eL. het volgende:
Zeg J, welke firmware was het ? Die hack of is er iets nieuws/speciaals/officieels ? [/ditleesjezowel]
Check.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
En wat als wij hem nou niet centraal willen?quote:
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat als wij hem nou niet centraal willen?
Tof. Het is saai namelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.
Ik zal het even voordoen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
Wat is trouwens 'een topic centraal maken' ? We zijn er toch allemaal al?.
Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Ja gut, dat was me een overlast zeg!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Ach, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Havoc het volgende:
Hmm wat de neuk, mijn post weer niet doorgekomen. Zit er een flame filter op Fok! tegenwoordig?
Hey havoc, het was al zo stilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:33 schreef Havoc het volgende:
Dit is ém!
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja gut, dat was me een overlast zeg!.
Maak het ongedaan!.
Mijn NJ, wat doen ze!?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.
zo hoor ik ut graag =]quote:
De modsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Ingekakt afgebakerd kutzooitje waar Arcee lekker in zijn remy kan postkrikken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Mja nu al die tyfus spelletjes in MEN staan en het feit dat je dat uit je AT kan slopen, maakt de functie eigenlijk overbodigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Kan ik wel even doen ja. momentje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee, post eens een mooie pic
wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
>>>> FBquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Hmmm.quote:
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.quote:
Plezier maken doe je idd tussen alle users en niet in een kliekjeshoek waar niemand de ubersterke grappen van de oldbies kunnen lezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
Joe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:29 schreef Jarno het volgende:
Da's die gehakte russische dus.
Waar niet meer over te praten valt, zelfs niet per mailquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.
Whehe! Dat lachje!quote:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef eL. het volgende:
[..]
Joe. [afbeelding]
Veel plezier ermee, dit ga je heel erg merken denk ik.
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah het voetbal wordt er al met de paplepel ingegoten![]()
liefquote:
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestoptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggen
Dat is 'em.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC
Dat was ik allang vergeten (quote:en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestopt
Dát gaat hoe dan ook gebeuren, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè,
En je kunt nu in alle modi snel van quality (RAW/JPEG) veranderen door de SET knop. Ook erg hendig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is 'em.
[..]
Dat was ik allang vergeten (./
./ [afbeelding]. )
Daar heeft een orjanje pakje niks mee te maken ben ik bang...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar je'
Ach, het moment dat ze met het eerste vriendje thuiskomt is veel leuker, vooral als die je niet aanstaatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hè, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar je'
Das lulligquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Mijn zwager had ook flink ingeslagen met Oranje shirtjes, broekjes, flesjes, voetballetjes, echt the works gewoon, omdat -ie d'r van overtuigd was dat -ie een knul zou krijgen.
Nouja, niet dus..
Whehehehe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Mijn zwager had ook flink ingeslagen met Oranje shirtjes, broekjes, flesjes, voetballetjes, echt the works gewoon, omdat -ie d'r van overtuigd was dat -ie een knul zou krijgen.
Nouja, niet dus..
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, het moment dat ze met het eerste vriendje thuiskomt is veel leuker, vooral als die je niet aanstaat
Pas als die functie uit mijn dode vingers is gerukt zal ik het niet meer gebruikenquote:
hij had gewoon langzamer moeten terug trekken.... Vertelde mijn vader me tenminste...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Nouja, niet dus..
Ah, een belofte. Even quoten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Pas als die functie uit mijn dode vingers is gerukt zal ik het niet meer gebruiken/
Heet jou vader Louis van Gaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
hij had gewoon langzamer moeten terug trekken.... Vertelde mijn vader me tenminste...
nee, johanquote:
Ik denk dat er genoeg welwillende getuigen zijn, j.quote:
EN WAT IS HET NOU?! JA OF NEE???quote:
de fok! knokploeg stat tot je beschikkingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die staan me bij voorbaat al niet aan dus dat kan nog leuk worden ja.
Senseo aan het maken, even buiten roken, collega's de verdoemenis in wensen (inclusief bushok dreigementen)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zit iedereen nu foeballuh te kijken?
Sorrie, wilde je niet in verwarring brengen, 'ja nee' kan je ook wel weglaten.quote:
Hey, geeft niks.quote:
Senseo, goed idee. Even een dark roast erin pleurenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Senseo aan het maken, even buiten roken, collega's de verdoemenis in wensen (inclusief bushok dreigementen)
Standaard dagje dus..
Kan je dat moment later niet op de 1 of andere manier vastleggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
Ow, nah, ik wil jou ook wel even zien tegen de 1e date van je dochter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:29 schreef MUUS het volgende:
Dochters en vriendjes, brrrrrrrrrr.
Meet the parents alleen dan nog even wat heftigerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Kan je dat moment later niet op de 1 of andere manier vastleggen?
Het lijkt me geweldig te zien hoe jij de 1e date van je dochter, een puisterige 16-jarige scooterheld, keurt en ondervraagt.
(Dit geldt ook voor het 1e vriendje van de dochter van Swets btw.)
![]()
Ik heb nu al medelijden met die jongens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:40 schreef Havoc het volgende:
Meet the parents alleen dan nog even wat heftiger.
vergeet dan vooral niet om een ' geflipte ' vriend te fixen die die gozer voor de ogen van je dochter helemaal tot de grond toe afkaffert.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:58 schreef Havoc het volgende:
Tof.quote:
pfff zal ik die dames maar daten dan , k ben de ideale schoon zoonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die jongens.![]()
Dat is een teringwerk geweest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Joene het volgende:
Whehehe je zou dat hele liedje bijelkaar moeten zoeken met woorden uit speeches.
oh jij doet het in een halfuurtje ?quote:
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef Jimbo het volgende:
pfff zal ik die dames maar daten dan , k ben de ideale schoon zoon
Nee Joene, ik bedoelde het zoals ik zei. Respect derhalve.quote:
en diequote:
Vriendinnetjes ook welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.
*Yvonne krijgt een wannabe vriendje ook wel aardig op de kast denk ik.
oh hehehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef Magicmind het volgende:
[..]
en diesloeg op het feit dat ik daar niet aan moet denken, geen geduld voor enzo.
Tieten ! Geschoren , en neukbaerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vriendinnetjes ook wel
Ik ga een weekje weg op vakantie met Brechtje
MUUS!!, oplettuh!!
15
Hoiquote:
Afblijvenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Tieten ! Geschoren , en neukbaer![]()
dat zal me een vakantie worden
![]()
nee dat denk ik ook jij hebt een voorbeeldig kindquote:
*wijst*quote:
Tut tut, kom kom, ho ho, laat eerst maar eens komen die gast.quote:
Lángskomen ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Magicmind het volgende:
laat eerst maar eens komen die gast
pff geef dr een pot bier en het is weer goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Totdat je Havoc, MUUS, Swets of Yvonne* als potentiële schoonouder tegenkomt.
*Yvonne krijgt een wannabe vriendje ook wel aardig op de kast denk ik.
niet scheren...Bahquote:
Wow.quote:
Okay, wie doet deze? Jij, MUUS?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
oh, de oldbies hebben nu ook een sticky
flikker op naar OO ofzo
ga jij eens op de treinrails spelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
flikker op naar OO ofzo
Gewoon uitlachen, zo van: Whahahaha.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
Okay, wie doet deze? Jij, MUUS?
zeikerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef MUSLEEH het volgende:
flikker op naar OO ofzo
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel watquote:
Mjah, jij wordt gedaan. Bezwaar? Forum@fok.nlquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
wie denk je dat jullie zijn zeg
Voelt goed, dit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel wat![]()
Ze doet het echt nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
*wijst*
Ha! Welkom in de ontkenningsfase.
Wij zijn tof. Ik snap dat je moeite hebt met de herkenning daarvan, maar observeer en leer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
Wie Ben JIJ dan wel niet, paupere raonsaapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef MUSLEEH het volgende:
hoezo wie "doet"
Lang leve de spamfilterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Mjah, jij wordt gedaan. Bezwaar? Forum@fok.nl
IF SENDER = "PAUPERE KUTN00BZ0RZ" THEN DISCARD MESSAGE AND FETCH = "LEFFE".quote:
turkije togquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
Waar ga je eigenlijk naar toe Von? Alanya, Antalya, Bodrim??
boehoequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
ja forum@fok.nl en dan gooit yvonne het toch wel meteen weg
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
pfff wij zijn superieur aan de nieuwe gebruikers , je opas en omas eer je tog ook ?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
dat jullie hier langer zitten dan ik betekend toch niet dat je maar een sticky moet krijgen enzo, slaat echt nergens op
Ben jij dit, Dave?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
nee weer TRUG gekregen , dankjewelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef MUSLEEH het volgende:
en jij dan jimbo, je bent zelf een kutnewbie die even een oud account heeft gekregen ofzo van een FA
jankzakquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef MUSLEEH het volgende:
jij heb een vet nummer zegquote:
Volgens mij zijn ze gewoon doodgegaan omdat ze jou eeuwige gewauwel niet langer konden verdragen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
me opa en oma nee die eer ik niet, die zijn overleden aan kanker en ik hoop jullie ook binnenkort
kankerlijers
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
me opa en oma nee die eer ik niet, die zijn overleden aan kanker en ik hoop jullie ook binnenkort
kankerlijers
pfff kan je je gram weer niet halen , huilie ...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef MUSLEEH het volgende:
kankerlijers
Hey Flip!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Joene het volgende:
Zuruck ! oder so was ofzo!
ahh lekker zeg , kan je ook even een bordje opsturen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
Ik ga zo even de lasagne voorbereiden, dan kan die bij het fluitsignaal om 6 uur de oven in en kunnen we in de rust opscheppen en eten!.
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahh lekker zeg , kan je ook even een bordje opsturen naar het buitenland?
wat maak je je druk zegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
oh ja, jullie kunnen niet tegen wat tegenspraak dus nu word ik gebanned?
flikker toch op man elitaire kneuzen
Wanneer begin je dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
oh ja, jullie kunnen niet tegen wat tegenspraak
nee mensen de kanker inwensen is banwaardig en zoals je als je nu zelf zegt , we zijn elitair blijfbaar , je erkend hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
tegenover marokkoquote:
Leuke naam voor een reeksquote:
Je laat het.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
Ja's goed, maar die neem ik mee de keuken in, even koken en daarna mentaal voorbereiden op de wedstrijd!quote:
Idd wat een neukende topic titelquote:
Ik heb me culinair ook voorbereid, 2 x dokter oetlul .quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja's goed, maar die neem ik mee de keuken in, even koken en daarna mentaal voorbereiden op de wedstrijd!
Kijk dat josti gedrag van je kan ik nog wel door de vingers zien, derhalve is een gruwelijke en pijnlijke marteling doormiddel van snijwonden, gecreeërd door het versplinterende glas van een bushokje nog niet aan de orde. Maar als je meteen randdebielen zoals DavidLetterman gaat aantrekken dan zit er niets anders voor je op dan maar een kaasschaaf te pakken en kijken hoeveel plakjes je van je lijf kan schrapen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef MUSLEEH het volgende:
en mocht dat aantal tekort zijn kan je altijd nog door een bus hokje worden getieftquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kijk dat josti gedrag van je kan ik nog wel door de vingers zien, derhalve is een gruwelijke en pijnlijke marteling doormiddel van snijwonden, gecreeërd door het versplinterende glas van een bushokje nog niet aan de orde. Maar als je meteen randdebielen zoals DavidLetterman gaat aantrekken dan zit er niets anders voor je op dan maar een kaasschaaf te pakken en kijken hoeveel plakjes je van je lijf kan schrapen.
Je loopt achterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kijk dat josti gedrag van je kan ik nog wel door de vingers zien, derhalve is een gruwelijke en pijnlijke marteling doormiddel van snijwonden, gecreeërd door het versplinterende glas van een bushokje nog niet aan de orde. Maar als je meteen randdebielen zoals DavidLetterman gaat aantrekken dan zit er niets anders voor je op dan maar een kaasschaaf te pakken en kijken hoeveel plakjes je van je lijf kan schrapen.
heb je al een burka gekocht voor brechtje ?quote:
nou, nou, nou...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Kijk dat josti gedrag van je kan ik nog wel door de vingers zien, derhalve is een gruwelijke en pijnlijke marteling doormiddel van snijwonden, gecreeërd door het versplinterende glas van een bushokje nog niet aan de orde. Maar als je meteen randdebielen zoals David Letterman gaat aantrekken dan zit er niets anders voor je op dan maar een kaasschaaf te pakken en kijken hoeveel plakjes je van je lijf kan schrapen.
Met david !quote:
heej ik bedoel niksquote:
Hij had al een banquote:
Ja volgens de nieuwe policy mag je hier niet meer met ziektes smijtenquote:
ja gooi jij er ook es wat ziektes tegen aanquote:
beetje zwakjes...maar het is je vergeven...quote:
Ja das makkelijk dan kunnen oldbies hem makkelijker terugvinden , we worden wat ouder je weetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sticky zelfs.
Hallo 8 fucking minutenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:10 schreef yvonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qtprTL66-FY Pauzefilmpje
Zei je dat je tijd en zin had?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
Hoorde ik neuken?
Och, ik zou het niet afslaan.quote:
quote:
ja litso idd je zou hier posten 6quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:15 schreef ZixS het volgende:
Ohja, ik zou hier posten.
Je was je PI vergeten, ik zag het wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:15 schreef ZixS het volgende:
xOhja, ik zou hier posten.
Moet ik het bier al koud leggen?quote:
scherp!quote:
Zeik niet. Zon, zomer, warmte, zon, drank, drugs, lekker eten, geen gelul.quote:
Moet ik ervoor naar zwolle ?quote:
Ja.quote:
Das wel ver wegquote:
Eej Beeb, hoe was je presentatiequote:
Oh, ik kan wel wat opschuiven, hoor!quote:
quote:
Ik ga niet naar spanjequote:
Nee nu moet je burka's kopen voor brechtjequote:
Uitstekend!quote:
The Usual dus....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uitstekend!
Was niet de enige die een beetje liep te klooien en niet wist waar hij/zij moest beginnen.
Feest der herkenning dus!
Welke smoes ga je gebruiken als ze vraagt waarheen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:20 schreef Joene het volgende:
[..]
*ff naar zn aanstaande roept*of ik een nachtje wegkan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |