Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Ja dan openen we allemaal topique's !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Just checking, als ik me een keer verveel zet ik het wel centraal en dan heb ik ook weer wat te doen.
Gezelliequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:28 schreef miss_bleu het volgende:
ja een trouwerij!
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boosquote:
Gezallich DubbelDrank Gezallichquote:
liever recreatief eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
He hoi ! functioneel neuken, count me in !
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijkquote:
Ja, daar komt het wel een beetje op neer, maar boze mensen maken de leukste topics en als het erg genoeg is dan is yvonne ook weer gelukkig. Die houdt er wel van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan blijf je slotjes zetten enzo , en dan verveel jij je dus niet en zijn wij allemaal een beetje boos
qua consequenties weer welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
Ach in principe maakt het voor het gevoel niks uit natuurlijk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
Da's die gehakte russische dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef eL. het volgende:
Zeg J, welke firmware was het ? Die hack of is er iets nieuws/speciaals/officieels ? [/ditleesjezowel]
Check.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
En wat als wij hem nou niet centraal willen?quote:
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat als wij hem nou niet centraal willen?
Tof. Het is saai namelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan zal de pleuris óók uitbreken. We vinden wel een reden.
Ik zal het even voordoen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
Wat is trouwens 'een topic centraal maken' ? We zijn er toch allemaal al?.
Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Ja gut, dat was me een overlast zeg!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen last meer van reeksen in de index. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Ach, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
Sticky lijkt me dan wel weer een goed idee. Als voorbeeld hoe het wél moet, zeg maar.
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Havoc het volgende:
Hmm wat de neuk, mijn post weer niet doorgekomen. Zit er een flame filter op Fok! tegenwoordig?
Hey havoc, het was al zo stilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:33 schreef Havoc het volgende:
Dit is ém!
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja gut, dat was me een overlast zeg!.
Maak het ongedaan!.
Mijn NJ, wat doen ze!?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Na dat centralisatie geneuk kijk ik nergens meer van op, H.
zo hoor ik ut graag =]quote:
De modsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een ongelooflijk nutteloze kutfunctie. Wie verzint zoiets?!
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh. Ik vind het een stuk opgeruimder dan mét die zeven topics die anders standaard bovenaan stonden. Klein verschil, ik weet het, maar toch.
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Ingekakt afgebakerd kutzooitje waar Arcee lekker in zijn remy kan postkrikken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jimbo het volgende:
@ alle oldbies , waarom posten we allemaal hier wel maar in het Oldbie forum niet
(teminste niet zoals hier)
Mja nu al die tyfus spelletjes in MEN staan en het feit dat je dat uit je AT kan slopen, maakt de functie eigenlijk overbodigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Kan ik wel even doen ja. momentje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee, post eens een mooie pic
wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
>>>> FBquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Populaire topics staan nu eenmaal bovenaan. En anders wordt het tijd voor een slowchat forum. Ja, alweer. Populaire topics onderaan plaatsen is gewoon, eh, tegennatuurlijk. Het is ziek. ZIEK, zeg ik je!.
Hmmm.quote:
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.quote:
Plezier maken doe je idd tussen alle users en niet in een kliekjeshoek waar niemand de ubersterke grappen van de oldbies kunnen lezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ten eerste zijn sommige oldbies echt verschrikkelijk saai, ten tweede ontbreekt het ons daar aan kutn00bz0rz die we door een bushokkie kunnen tieften en ten derde vallen sommige oldbies dan buiten de boot.
Joe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:29 schreef Jarno het volgende:
Da's die gehakte russische dus.

Waar niet meer over te praten valt, zelfs niet per mailquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee ik heb net wat Red Bull achterover getieft, als ik nu in FB ga zitten mieren dan loop ik zo tegen een ban aan.
Whehe! Dat lachje!quote:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef eL. het volgende:
[..]
Joe. [afbeelding]
Veel plezier ermee, dit ga je heel erg merken denk ik.
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah het voetbal wordt er al met de paplepel ingegoten![]()
liefquote:
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestoptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alleen even tijdens het WK. het pakje was te tof om te laten liggen
Dat is 'em.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb het vooral gedaan voor de FEC
Dat was ik allang vergeten (quote:en de RAW+JPG meuk, nu al leuk!
. )
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hč, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg van de week een foto van een vriend van me die zijn tweeling even in een WK outfit had gestopt
Dát gaat hoe dan ook gebeuren, H.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hč,
En je kunt nu in alle modi snel van quality (RAW/JPEG) veranderen door de SET knop. Ook erg hendig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef eL. het volgende:
[..]
Dat is 'em.
[..]
Dat was ik allang vergeten (./
./ [afbeelding]. )
Daar heeft een orjanje pakje niks mee te maken ben ik bang...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dan komt ze op haar 18e naar me toe en zegt: 'Pa wat ben je ook een hufter hč, ik heb nu jeugdtrauma's van dat oranje holland pakje van je, ik stuur de rekening van de zieleknijper wel even door naar je'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |