Kinderen krijgen, dat is pas sneu kuddegedragquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef Jarno het volgende:
Anticonceptie is voor homo's!
het waren dertig prachtige secondenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:58 schreef Jarno het volgende:
Of issie al klaar?
Ik heb nog geen bier op, verwacht dus niet teveel van me.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Hoe zullen we het noemen?
Iets als?
mie toequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bier op, verwacht dus niet teveel van me.
Bejaardensex?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
Het Zwanenmeer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Het ruikt hier een beetje eigenaardig. Jij hebt toch geen haring zitten vreten hè Jarno?
Ook een mooie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Dave het volgende:
Kutterdekutterdekutterdekutterdekut.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.
Ik was vandaag naar de vishoer en naar de snackslet !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het al. Joene is terug. Die was toch naar de vishoer geweest?
ik ruik naar roosjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog de lucht van DarkElf in je neus hebt zitten, Arma.
Die tag was er gisteren al [Oldbie]quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
Hé! Een reeks!
Iets als?
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjesquote:
En dat voor een ICT'erquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
He hoi ! functioneel neuken, count me in !
alsof dat zon lekkere lucht isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjes
Doe maar in m'n oor!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, net alsof ik dat ga verklappen. dan ruikt binnenkort iedere troela naar roosjes
Ik zit nergens aan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Is het erg als ik nu even ga boodshoppen? Kan ik jullie met een gerust gevoel alleen laten?
Niks stuk maken he?.
Handjes boven tafel!quote:
Stop je Yvonne dan wel even in d'r kooi?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Is het erg als ik nu even ga boodshoppen? Kan ik jullie met een gerust gevoel alleen laten?
Niks stuk maken he?.
als er het woord functioneel of technisch bij staat is het altijd goed.quote:
Kom je wel terug ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Niks stuk maken he?.
Dat is wel de bedoeling, ja.quote:
Nou ik moet zeggen een goeie vislucht is ook niks mis meequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beter dan zo'n ranzige ongewassen vislucht![]()
Das sjiek hendig!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*mompel, mompeldemompel, mompel, mompel*
Met vis ("lucht") ?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen een goeie vislucht is ook niks mis mee
Ah de term 'technisch weer' ken je ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
als er het woord functioneel of technisch bij staat is het altijd goed.
Ken je nou niet eens een newbie imiteren ?quote:
Nee, die had ik al (op). Ik ga nu groente halen voor door de (verse) lasagne van vanavond enzo.quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah de term 'technisch weer' ken je ook?
Klinkt goed, have fun vanavondquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh mensen, ik ben naar het nieuwe huis en naar het foebele koeken in de Kuip en bier drinken enzeau. Ben er vanavond weer!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh mensen, ik ben naar het nieuwe huis en naar het foebele koeken in de Kuip en bier drinken enzeau. Ben er vanavond weer!
Homoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
En Amstel light.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Homofoebele kijken met 40 duizend man op een scherm in een nep stadion
Diet Amstel heet dat armaquote:
Jammer hij had toch wel een leuke smileyquote:
Mja hij kan de PI wel waarderen denk ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer hij had toch wel een leuke smiley
Bleubeebquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef miss_bleu het volgende:
sow ben ik ook weer voor even... ga zo naar eindhoven
naar mijn vriendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Joene het volgende:
eindhoven ? wat daar doen ?
Ik denk zorgen dat ze geen spinnenwebben krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nog verdere plannen voor het weekend?
Waarom kopen vrouwen bodylotion van 30 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef miss_bleu het volgende:
en waarom zit er tegenwoordig in bodylotion van 30 euro glitters
fout besteld online. dacht dat het het geurtje wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom kopen vrouwen bodylotion van 30 euro
Ongeopend retour niet mogelijk ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
fout besteld online. dacht dat het het geurtje was![]()
Ja idd , dus niet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
Als ik deze centraal ga zetten breekt zeker de pleuris uit in alle soorten kleuren, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |