Ja, Joost Belinfante is gewoon van de partij...quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Luni het volgende:
Zouden ze Nederwiet nu wel op de setlist hebben staan.....
En ik las gisteren in het boekje dat enkel de ruwe mixen van Versies erop zijn gezet en dus niet het afgewerkte materiaal. Ik denk dat dat een kwestie van tijd geweest is, maar op de EP Versies staan dus weer andere versies dan op de dood Versies. Volgt u mij nog.quote:Op zondag 23 september 2012 15:03 schreef belsen het volgende:
Waar ik verder een beetje ontstemd over ben, is dat wél de Doe Maar liedjes van Versies erop zijn gezet, maar niet de rapversies. Dat vind ik toch een beetje oplichterij, want zo verplicht je alsnog je fans om deze EP erbij te kopen. Niet dat ik dat nu zo interessant vind, maar toch...
Toch wel mooi.quote:Ik vind het een mooie kop: HET SUCCES VERMORZELT DOE MAAR. Ja god, als het steeds moeilijker wordt om muziek te maken en als mensen niet accepteren dat wij alleen maar muziek willen maken en niet Giro Blauw past bij jou willen doen en dat soort aanverwante zaken; wat wij dus niet doen. En winkel openen, linten doorknippen... Kort om: wat 99 procent van de artiesten wel doen. Als mensen dat kunnen accepteren, dan spelen we nog 10 jaar.
De soloplaat van Hennie is best goed, Macho en Grote broer ook zeker, maar Wat ze doet, het derde overblijfsel uit die sessies valt darentegen weer erg tegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef PimD het volgende:
Nou ja, als ik kijk naar waar het heen ging (Macho, Grote Broer, de soloplaat van Hennie) en het latere materiaal op Klaar - dan denk ik dat ze daar zeker nog wel over heen waren gegaan. Klaar bevat een stuk of 3, 4 nummers die wat mij betreft perfect als b-kantje gebruikt hadden kunnen worden (De Kater, Het Verschrikkelijke Jaar, Niet Nodig), maar verder een aantal supergave nummers (Alles Doet 't Nog, Watje, Als Niet Als, Bij Elkaar, Leven Met Een Zeven, Hetzelfde Meisje etc etc.) Samen met 4US zeker mijn favoriete Doe Maar plaat!
Het stomme aan die plaat is ook eigenlijk dat Henny Vrienten zich erop laat 'begeleiden' door Jan Hendriks en Jan Pijnenburg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef Aisumasen het volgende:
Aan de andere kant denk ik dat uit driekwart van de 'Geen Ballade'-LP een net zo goed Doe Maar-album gevormd had kunnen worden.
Inderdaad. Geen Ballade is een gave plaat, maar Mijn Hart Slaapt Nooit is helemaal gaaf. Jammer dat het kreng nergens meer te krijgen is en ik het op dit moment dus nog moet doen met een MP3quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef Aisumasen het volgende:
Nummers als 'Leven Met Een Zeven' doen mij treuren om het feit dat Henny Vrienten maar twee reguliere Nederlandstalige solo-albums heeft uitgebracht in zijn carrière.
Die gaan dan ook allebei opnieuw op mijn luisterlijstje. Nooit echt in verdiept eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:42 schreef PimD het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen Ballade is een gave plaat, maar Mijn Hart Slaapt Nooit is helemaal gaaf.
Dat heb ik precies andersom. Met dit verschil dat ik van Geen ballade zelfs geen illegale mp3'tjes heb. Mijn hart slaapt nooit draai ik nog regelmatig met veel plezier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:42 schreef PimD het volgende:
Inderdaad. Geen Ballade is een gave plaat, maar Mijn Hart Slaapt Nooit is helemaal gaaf. Jammer dat het kreng nergens meer te krijgen is en ik het op dit moment dus nog moet doen met een MP3
Tickets zijn al in de verkoop...quote:Doe Maar onderneemt na dertig jaar weer tournee
AMSTERDAM - Nederpopband Doe Maar geeft begin 2013 opnieuw een aantal optredens, te weten in Kerkrade, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen en Amsterdam.
Ik ook!quote:
Toch toevallig dat de heren tijdens de try-outs tot deze tour hebben besloten en alle zalen nog meerdere dagen beschikbaar waren...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef fripper het volgende:
zonder rappers en strijkorkest dus
http://www.limburger.nl/a(...)DIA01/121019515/1321
Doe Maar treedt vrijdag 11 januari 2013 op in Kerkrade. De Nederpopband begint in de Rodahal aan de Glad IJs-tournee. Naast de show in de Limburgse zaal staan in januari en februari van volgend jaar optredens gepland in Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen en als afsluiting de Amsterdamse Heineken Music Hall. Dat maakt Doe Maar - aan de vooravond van de uitverkochte Symphonica in Rosso-concerten - vrijdag bekend.
Tijdens de optredens van Glad IJs verschijnt Doe Maar - deze week nog bekroond met de Edison Pop Oeuvreprijs - overigens zonder gasten op het podium. De shows gaan twee uur duren. In het tourschema is al rekening gehouden met extra datums. Als de aangekondigde concerten snel uitverkopen is de kans groot dat in elke stad nog een tweede concert wordt ingepland.
In Amsterdam hoef je helemaal niets te betalen bij een bezoek aan de HMH of de Ziggodome en je bent ook nog eerder weg dan de massa die voor de uitgang van de parkeergarages staan te drommen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef PimD het volgende:
Inderdaad, en ook lekker dichtbij - dus weinig benzinekosten en geen schofterige parkeerprijzen zoals in Amsterdam
Want je gaat met de metro?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam hoef je helemaal niets te betalen bij een bezoek aan de HMH of de Ziggodome en je bent ook nog eerder weg dan de massa die voor de uitgang van de parkeergarages staan te drommen...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:52 schreef belsen het volgende:
Ik zag gisteren bij de HEMA een best of, waarvan ik twijfelde of ik hem nu wel en niet kende. Ik dacht dat het mogelijk die met Dans met mij erop was... Kijk ik, was het gewoon Skunk, maar dan met een ander 'Beste van' hoesje.
Wel eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige minpuntje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:04 schreef PimD het volgende:
Erg gaaf inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige minpuntje:Hoe was de samenwerking met het orkest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ok, thanx voor de info, ga woensdag, heb er zin in!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef PimD het volgende:
Muntjes hadden ze nu, 13 euro voor 5 muntjes.
Ik zat met m'n 27 jaar ook in een vak vol hysterische 40'ersquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:43 schreef MeloD het volgende:
Gisteren ook geweest, was erg tof! Haalde de gemiddelde leeftijd wel wat naar beneden met m'n 25 jaar, maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |