Ik ga vanavond om 18.00 maar eens kijken hoe uitgestorven het in de stad kan zijn op een koopavondquote:
Maria Mena.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
Een wie-bui?
Ja, alleen die staat dan weer niet op de cdquote:
Maar hij's wel leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen die staat dan weer niet op de cd
Ja zo leren we nog eens wat op deze vrijdagochtend. Ik ken deze mevrouw ook nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:16 schreef Sunjammer het volgende:
Ik geloof jullie. Nooit van d'r gehoord.
Een kleintje... zo'n katertje dat je over 2 uurtjes al niet meer voeltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:17 schreef wonderer het volgende:
Morgen weer als vanouds een kater?
Hij staat nu te branden. Ik zag alleen dat Just hold me niet op de cd staat....quote:
Die vakantie van je word wel heel efficient volgepland met allemaal nuttige klussen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:42 schreef creno het volgende:ik ga weer verven
vanochtend met KP mijn laminaat gehaald, paspoort laten verlengen en toen naar de ikea om mijn inloopkast te halen.
Tis toch maar voor een weekend, dus het zal nu toch wel tot 1 koffer/weekend tas beperkt blijven?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer terug van pap en mam.
Time to go pack
Ik haaaaat koffers in- en uitpakken.
Het is nog keivroeg bij jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Zondag 35 graden en onweer
Dat wordt lachen, gieren, brullen.
Mogguh jongens
Half elf. Ik blijf steeds langer in mijn nest liggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nog keivroeg bij jou. Als het hier zo voreg als bij jou was, dan moest ik nog beginnen met mijn filosofietest
.
en gezien die smiley volgens mij een behoorlijke opluchting dat je die nu achter de rug hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nog keivroeg bij jou. Als het hier zo voreg als bij jou was, dan moest ik nog beginnen met mijn filosofietest
.
Ik heb werkelijkwaar geen idee, bijna 7 kantjes volgeluld, en nu maar hopen dat hij er iets zinnigs uit kan halenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Half elf. Ik blijf steeds langer in mijn nest liggen
Hoe ging je toets?
In plaats van een super soaker jij en Bradley elk een plantenspuitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Zondag 35 graden en onweer
Dat wordt lachen, gieren, brullen.
Mogguh jongens
Het was een intensieve, hand-uitputtende, lange test. En nog best lastig ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gezien die smiley volgens mij een behoorlijke opluchting dat je die nu achter de rug hebt![]()
Maar gelukkig voor je onder dragelijkere temperaturen dan maandag/dinsdagquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een intensieve, hand-uitputtende, lange test. En nog best lastig ook.
Ongeveer een week of anderhalf.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar gelukkig voor je onder dragelijkere temperaturen dan maandag/dinsdag
en hoelang moet je nu in spanning afwachten wat het resultaat van je inspanning is?
Ooooh... wanneer ga je? Ik ga je zo missenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:40 schreef Ang3l het volgende:Handig. Ik heb mijn spullen van vorige keer Barcelona bewaard. Hoef ik niet al die metro-haltes van Güell, Sagrada, Ramblas, Batlo, Milà, Montjuïc etc opnieuw op te zoeken
Halte van het hotel wist ik nog wel: Vallcarca, L3
Geen passende vlucht kunnen vinden op Welschap?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou vanavond alvast naar R'dam gaan, maar vanwege de wedstrijd vanavond is de dans-training later en aangezien ik volgende week het grote eindoptreden al heb zal ik toch maar gaan. Dus nu ga ik morgenvroeg naar R'dam, dan naar A'dam en dan naar Barcelona.
Maar ik kom maandag overdag al weer terug hoor. Tis echt maar een kort reisje.
Oh, da's wel heel kort, ja...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou vanavond alvast naar R'dam gaan, maar vanwege de wedstrijd vanavond is de dans-training later en aangezien ik volgende week het grote eindoptreden al heb zal ik toch maar gaan. Dus nu ga ik morgenvroeg naar R'dam, dan naar A'dam en dan naar Barcelona.
Maar ik kom maandag overdag al weer terug hoor. Tis echt maar een kort reisje.
Niet gezocht aangezien mijn medereiziger vanuit R'dam komtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen passende vlucht kunnen vinden op Welschap?
Heeft die detailtekening in rode verf op de witte ondergrond naast die rode muur de volgende schilderbeurten nog overleefdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:36 schreef creno het volgende:
De rode muur is klaar, en mooi geworden al zeg ik het zelf.
.........quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:36 schreef creno het volgende:
KP leeft nog hoor SJ, hij zit tegenwoordig in Poppel.
Dat zeggen mensen ook van Tori Amos, Vanessa Carlton, Sarah McLachlan, Imogen Heap, Kate Bush en Beth Hart. Ik hou van dat soort stemmenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:33 schreef Manias het volgende:
die maria mena is sjoerd ook weg van.. ik vind ei'k dat ze niet zo kan zingen..
nee, dat is niet waar. zij hebben wel een stem en zingen wel echt, maria mena gaat er vaak overheen met praat-dingetjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook van Tori Amos, Vanessa Carlton, Sarah McLachlan, Imogen Heap, Kate Bush en Beth Hart. Ik hou van dat soort stemmen
WHhYyyyYYYyyyyyYYyyyyYYyyyyhyyy!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder vond Just hold me van Maria Mena wel mooi, alleen deed het haar na het refrein aan het luchtalarm denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |