Ang3l maakt things better dus die krijgt er nooit een.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar uhm.. wat is dan een ban? En waarom heeft Ang3l die dan nog niet? En hoe kom ik aan een ban? Ik wil ook een ban!
Is dat zoveel werk? Als ik gewoon zeg dat Ang3l een klootzak is... is dat niks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ang3l maakt things better dus die krijgt er nooit een.
En naja, je kunt een ban krijgen als jij bijvoorbeeld tegen iemand zegt, laten we heel makkelijk mij als voorbeeld nemen a.d.h. van eerdere woorden, dat jij wenst dat ik met mijn gare Zwolse boerenkop inderdáád in de oven van Ang3l ga hangen met het gas op maximaal en dat je hoopt dat hele kúddes Braziliaanse ratten mijn stoffelijk overschot zullen gaan eten en dat ik anders sterf nadat ik even flink ben aangereden door een aftandse stadsbus.
Geflasht, zeg maar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
I'm flex.![]()
Enneh, die tieten hebben die foto genomen.![]()
Ja, dat hebben we gemerkt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
I'm flex.![]()
Enneh, die tieten hebben die foto genomen.![]()
Nee, want dat is hij niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk? Als ik gewoon zeg dat Ang3l een klootzak is... is dat niks?
Mijn vrouw leest geen Nederlands.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gemerkt!En die tieten... die tieten??
Volgens mij heb jij echt het type zo'n heel lieve vriendin die dan echt zoiets heeft van wat is dit nou als zij leest dat jij het hebt over die tieten en ik geloof dat ik weer enorm aan het doorslaan ben en dat zeg ik al de hele avond maar dat ligt dus even aan het kutwerk dat ik opeens moet doen dus neem me niet kwalijk maarja het is op dit moment een beetje een dwangneurose aan het worden dus.
![]()
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar soitquote:
Owh... nou dan doe ik het allemaal zelf wel. Ik ban mezelf naar Nova en dan naar bed!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, want dat is hij niet.
En het is voor hém misschien beledigend, maar sinds eergisteren ofzo is negeren voor zo'n scheldwoordje de enige remedie ipv een ban!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar soit
Waar komt ze vandaan?
Vrrrouw!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn vrouw leest geen Nederlands.![]()
En ja, je bent aan het doorslaan.![]()
Coolquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Oospronkelijk uit Australie, maar de laatste 10 jaar heeft ze in Londen gewoond. Alwaar ik haar vandaan gekaapt heb.
Neuh, we hebben samen een bedrijf waarmee we vooral met Engeland en Amerika werken. Dus de noodzaak is er niet zo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
CoolHeftig Nederlands aan het leren of valt dat wel mee?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dat zoveel werk? Als ik gewoon zeg dat Ang3l een klootzak is... is dat niks?
Je bent weer aan het Waxxeren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
tieten en ik geloof dat ik weer enorm aan het doorslaan ben en dat zeg ik al de hele avond maar dat ligt dus even aan het kutwerk dat ik opeens moet doen dus neem me niet kwalijk maarja het is op dit moment een beetje een dwangneurose aan het worden dus.![]()
Goede nachtrust, heer Parleur. Tot een spoedig wederzien!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... nou dan doe ik het allemaal zelf wel. Ik ban mezelf naar Nova en dan naar bed!
*Trusknuffol aan Ang3l geef die toevallig wel de leukste EN liefste klootzak is die ik ken*
*Waks zakelijk welterusten wens, want wij zijn nog niet aan het disputeren*
![]()
Wie ken also start spieking englis heer, so tet joer waif ken riet wif joe toe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, we hebben samen een bedrijf waarmee we vooral met Engeland en Amerika werken. Dus de noodzaak is er niet zo.
"Asssssjeblieft.... ássssssjeblieft...."quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent weer aan het Waxxeren....
Wat zegt je vader eigenlijk op dat soort momenten? "Hendrik doe toch eens een beetje kalm jongen. Je gedraagt je meer als iemand van 17, of misschien zelfs 7, dan iemand van 27.."
.
Yeah, ik heb hetzelfde een beetje. Maar ik wil wel dat mijn man (amerikaan) uiteindelijk Nederlands leert. Het is toch een stuk van mijn cultuur en ik wil dat hij dat leert kennen, net zoals ik zijn cultuur leer kennen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, we hebben samen een bedrijf waarmee we vooral met Engeland en Amerika werken. Dus de noodzaak is er niet zo.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Asssssjeblieft.... ássssssjeblieft...."![]()
Hmmmz.... Ik probeer nou al vier jaar Frans te leren, maar het schiet niet echt op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik heb hetzelfde een beetje. Maar ik wil wel dat mijn man (amerikaan) uiteindelijk Nederlands leert. Het is toch een stuk van mijn cultuur en ik wil dat hij dat leert kennen, net zoals ik zijn cultuur leer kennen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kleine Hendrik stuitert door het hele huis, de lego en playmobil vliegt door de kamer en jou vader laat even z'n NRC zakken om over de krant heen "Assssjeblieft....
![]()
ássssjeblieft....
" te verzuchten en daarna weer verder te lezen. En dan van achter zijn krant nog iets van "wat moet dat worden, later" te mompelen.
Euhm... Mais oui, mais oui. ofzo..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt nu nog wel eens hoor
![]()
![]()
![]()
GOED....
Qu'est-ce que tu sais? Une vacance en Bayonne??![]()
Je G_L is Frans(talig)? Of gewoon voor de lol?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz.... Ik probeer nou al vier jaar Frans te leren, maar het schiet niet echt op..
Wist is niet. Dus eigenlijk is hij je G_A?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mais oui. Maar hij spreekt gelukkig ook (accentloos) Nederlands..
Dat zou ik dan zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist is niet. Dus eigenlijk is hij je G_A?
Goed punt.quote:
Ik zaterdag pasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt.
Goh, wat zijn we toch internationaal bezig met z'n allen hier
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Mais oui, mais oui. ofzo...
Over een week weer naar Parijs..
Vlarp lief aankijken: http://www.vlarp.nl/contact/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef boebiedoe het volgende:
Hoe kan ik van die H zo snel mogelijk een andere letter maken? Want met die code klooien levert niet veel resultaat op..
Ik zou boebiedoe niet nieuw willen noemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Wat 'n bult nieuwe lui hiero zeg.
zondag zou het 25 graden moeten kunnen worden en is de zon ook weer terug na een paar snipperdaagjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
Is het komend weekend wel zonnig en warm?
En ik moet om half 8 trainenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:11 schreef Vlarp het volgende:
'morge!![]()
Ik ben verdomme nog aan het reizen als Oranje vanavond aftrapt [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |