Je G_L is Frans(talig)? Of gewoon voor de lol?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz.... Ik probeer nou al vier jaar Frans te leren, maar het schiet niet echt op..
Wist is niet. Dus eigenlijk is hij je G_A?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mais oui. Maar hij spreekt gelukkig ook (accentloos) Nederlands..
Dat zou ik dan zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist is niet. Dus eigenlijk is hij je G_A?
Goed punt.quote:
Ik zaterdag pasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt.
Goh, wat zijn we toch internationaal bezig met z'n allen hier
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... Mais oui, mais oui. ofzo...
Over een week weer naar Parijs..
Vlarp lief aankijken: http://www.vlarp.nl/contact/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:26 schreef boebiedoe het volgende:
Hoe kan ik van die H zo snel mogelijk een andere letter maken? Want met die code klooien levert niet veel resultaat op..
Ik zou boebiedoe niet nieuw willen noemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Wat 'n bult nieuwe lui hiero zeg.
zondag zou het 25 graden moeten kunnen worden en is de zon ook weer terug na een paar snipperdaagjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
Is het komend weekend wel zonnig en warm?
En ik moet om half 8 trainenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:11 schreef Vlarp het volgende:
'morge!![]()
Ik ben verdomme nog aan het reizen als Oranje vanavond aftrapt [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |