thanksquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
Goeie OP.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:03 schreef Bog het volgende:
muse, de op tweenabeste band van heeel de wereld
tvp dus
Je kunt toch ook gewoon de post edit'en en linkje erin gooienquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:37 schreef Brammie1 het volgende:
kan een aardige mod even een link naar dit topic zetten in mijn laatste post in deel 7?
hier dus: Muse deel 7
ik was te moe na het openen van dit nieuwe deelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon de post edit'en en linkje erin gooien
fuuuck gemistquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
Muse bij Jonathan Ross op BBC 1 in enkele minuten...
Zie het vorige topic... Ongeveer een week terug....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef Bog het volgende:
[..]
fuuuck gemist![]()
kan ik het nog ergens bekijken ofzo?
MJOESquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
MOES
IK ben zeer benieuwd naar de nieuwe cd van MOES.
Heb ik ook nog een live versie van. Live Earls Court 19.12.2004quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:56 schreef Rubber_Soul het volgende:
Crying Shame... B-side... Studio Versie....
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=4E8702C505334815
wordt vanavond herhaald om 02:15quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef Bog het volgende:
[..]
fuuuck gemist![]()
kan ik het nog ergens bekijken ofzo?
Nou niet altijd. wie waren de andere gasten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Maar het is sowieso wel een geinig programma... Jonathan Ross is best grappig.
maar ze spelen dus een uur?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:06 schreef Jordy-B het volgende:
Geen idee... ik was weg, gisteren en dacht er pas vlak voor het einde aan (dus vlak voor het optreden) dat Muse zou spelen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
Ze spelen één nummer... op het einde van het programma.
Ik koop het album ook gewoon hoor, ook al heb ik hem ook gedownload, en ik beschouw mezelf toch als een echte fan.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
ahaa, dan moet ik nog even wachten
Ik ga hem niet downloaden, echte fans doen dat niet
Goed zeg, 2 topics een kickje geven over artiesten die je niet interesserenquote:
Echte fans weten ook wel wanneer die gereleased wordtquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
Boeiend.... Zie het als een zouthoudertje tot 'ie op de mat valtquote:Op maandag 19 juni 2006 03:17 schreef Rubber_Soul het volgende:
...
Dus voor alle mensen die denken een gelekte stereo versie te hebben...
Dat zijn allen geconverte versies van de als eerst gelekte 1-channel mono versie.
En die kan je wel 100 keer converten en upgraden en blablabla.....
Het zal wellicht iets beter klinken, maar het blijft 1-channel en mono.... lekker puh
Ok MOES voor jou, MJOES voor alle mensen die het wel uit kunnen sprekenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
MOES!![]()
![]()
Moes voor mij, omdat het afgeleid is van moeder dan. Zo dichtbij staat Muse bij me.![]()
Mja, das beter iddquote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
MJOES vindt ik ook niet kloppen![]()
Zeg dan MJOEZZ...
Die uitspraak is te kort. Zeg dan MJOEOEZZZ.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
MJOES vindt ik ook niet kloppen![]()
Zeg dan MJOEZZ...
Dat klopt dan ook weer niet door de tweede OEquote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Die uitspraak is te kort. Zeg dan MJOEOEZZZ.![]()
MJOEEEEEZZZ danquote:Op maandag 19 juni 2006 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook weer niet door de tweede OE![]()
Op z'n Engels dan welquote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef unintended het volgende:
spreek het uit als museum, maar dan zonder de 'um'![]()
Op z'n Nederlands dusquote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef unintended het volgende:
spreek het uit als museum, maar dan zonder de 'um'![]()
Nee, het hoort als "muse" in MUSEum in het Engels.quote:
Ja dat weet ik welquote:Op maandag 19 juni 2006 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, het hoort als "muse" in MUSEum in het Engels.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
MOES voor alle mensen die het wel uit kunnen spreken
Hij komt toch pas een week later uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef sound-storm het volgende:
't kan niet beter, vrijdag de 30ste laatste schooldag, dus lekker vakantie, nieuwe muse cd direct even meenemen als die kloterige free record shop hem dan al heeft en dan genieten
ik weet het nog niet..... Absolution vond ik(tot nu toe) beter.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik weet het nog niet..... Absolution vond ik(tot nu toe) beter.
Uhm ja, ik heb hemquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die de dvd van Absolution hebben? Ik denk dat ik hem wil gaan kopen, maar eerst eens horen wat jullie er van vinden![]()
Hoodoo vind ik echt niks aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
Absolution is een compleet andere cd IMHO, de twee laten zich lasten vergelijken. Ik denk ook niet dat je dat moet doen. Deze nummers moeten meer groeien, ik vind Hoodoo nu heel mooi.
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die de dvd van Absolution hebben? Ik denk dat ik hem wil gaan kopen, maar eerst eens horen wat jullie er van vinden![]()
Dat zeker!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!
Ik heb hem gekocht en inderdaad mis ik Citizen Erasedquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!
Ja wel, ik had de CD van TOOL ook gedownload voordatie uitkwam. Daarna wel gekocht overigens.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
Ik ga ze volgende week live zien, dan wil ik toch wel beetje weten waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
Je kan ze inderdaad niet vergelijken, maar; de 'stijl' van Absolution vond ik fijner.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
Absolution is een compleet andere cd IMHO, de twee laten zich lasten vergelijken. Ik denk ook niet dat je dat moet doen. Deze nummers moeten meer groeien, ik vind Hoodoo nu heel mooi.
Whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef --Christiaan-- het volgende:. Wat ik nu weer tegen kwam, vertaalde songteksten van muse
http://www.nedtlyrics.nl/muse/
quote:Alles van jou resoneert blijheid
Dat had ik eigenlijk vooral bij Hoodoo, dat is zo ontzettend Tarantino-soundtrack.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef Evertje het volgende:
CD klinkt echt goed!
Heb wel telkens het gevoel dat er bij sommige liedjes wat invloeden van Kill Bill inzitten, of waar de muziek van Kill Bill op geabseerd is
Dat dacht ik dus ook. Al vanaf de 1e keer dat ik hem hoordequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Pune het volgende:
Ik vind dat Supermassive Black Hole potverdorie een sexy, nee, ronduit geil nummer. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |