Ik koop het album ook gewoon hoor, ook al heb ik hem ook gedownload, en ik beschouw mezelf toch als een echte fan.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
ahaa, dan moet ik nog even wachten
Ik ga hem niet downloaden, echte fans doen dat niet
Goed zeg, 2 topics een kickje geven over artiesten die je niet interesserenquote:
Echte fans weten ook wel wanneer die gereleased wordtquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
ahaa, dan moet ik nog even wachten
Ik ga hem niet downloaden, echte fans doen dat niet
Boeiend.... Zie het als een zouthoudertje tot 'ie op de mat valtquote:Op maandag 19 juni 2006 03:17 schreef Rubber_Soul het volgende:
...
Dus voor alle mensen die denken een gelekte stereo versie te hebben...
Dat zijn allen geconverte versies van de als eerst gelekte 1-channel mono versie.
En die kan je wel 100 keer converten en upgraden en blablabla.....
Het zal wellicht iets beter klinken, maar het blijft 1-channel en mono.... lekker puh
Ok MOES voor jou, MJOES voor alle mensen die het wel uit kunnen sprekenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
MOES!![]()
![]()
Moes voor mij, omdat het afgeleid is van moeder dan. Zo dichtbij staat Muse bij me.![]()
Mja, das beter iddquote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
MJOES vindt ik ook niet kloppen![]()
Zeg dan MJOEZZ...
Die uitspraak is te kort. Zeg dan MJOEOEZZZ.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
MJOES vindt ik ook niet kloppen![]()
Zeg dan MJOEZZ...
Dat klopt dan ook weer niet door de tweede OEquote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Die uitspraak is te kort. Zeg dan MJOEOEZZZ.![]()
MJOEEEEEZZZ danquote:Op maandag 19 juni 2006 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook weer niet door de tweede OE![]()
Op z'n Engels dan welquote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef unintended het volgende:
spreek het uit als museum, maar dan zonder de 'um'![]()
Op z'n Nederlands dusquote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef unintended het volgende:
spreek het uit als museum, maar dan zonder de 'um'![]()
Nee, het hoort als "muse" in MUSEum in het Engels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |