Ja dat weet ik welquote:Op maandag 19 juni 2006 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, het hoort als "muse" in MUSEum in het Engels.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
MOES voor alle mensen die het wel uit kunnen spreken
Hij komt toch pas een week later uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef sound-storm het volgende:
't kan niet beter, vrijdag de 30ste laatste schooldag, dus lekker vakantie, nieuwe muse cd direct even meenemen als die kloterige free record shop hem dan al heeft en dan genieten
ik weet het nog niet..... Absolution vond ik(tot nu toe) beter.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik weet het nog niet..... Absolution vond ik(tot nu toe) beter.
Uhm ja, ik heb hemquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die de dvd van Absolution hebben? Ik denk dat ik hem wil gaan kopen, maar eerst eens horen wat jullie er van vinden![]()
Hoodoo vind ik echt niks aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
Absolution is een compleet andere cd IMHO, de twee laten zich lasten vergelijken. Ik denk ook niet dat je dat moet doen. Deze nummers moeten meer groeien, ik vind Hoodoo nu heel mooi.
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef rena het volgende:
Zijn er mensen die de dvd van Absolution hebben? Ik denk dat ik hem wil gaan kopen, maar eerst eens horen wat jullie er van vinden![]()
Dat zeker!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!
Ik heb hem gekocht en inderdaad mis ik Citizen Erasedquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardige DVD, maar zoals hier boven al stond ontbreekt Citizen Erased, toch wel één van mijn favoriete Muse-nummers. Persoonlijk vind ik Hullabaloo vele malen beter dan Absolution!
Ja wel, ik had de CD van TOOL ook gedownload voordatie uitkwam. Daarna wel gekocht overigens.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
ahaa, dan moet ik nog even wachten
Ik ga hem niet downloaden, echte fans doen dat niet
Ik ga ze volgende week live zien, dan wil ik toch wel beetje weten waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef sound-storm het volgende:
ahaa, dan moet ik nog even wachten
Ik ga hem niet downloaden, echte fans doen dat niet
Je kan ze inderdaad niet vergelijken, maar; de 'stijl' van Absolution vond ik fijner.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
Absolution is een compleet andere cd IMHO, de twee laten zich lasten vergelijken. Ik denk ook niet dat je dat moet doen. Deze nummers moeten meer groeien, ik vind Hoodoo nu heel mooi.
Whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef --Christiaan-- het volgende:. Wat ik nu weer tegen kwam, vertaalde songteksten van muse
http://www.nedtlyrics.nl/muse/
quote:Alles van jou resoneert blijheid
Dat had ik eigenlijk vooral bij Hoodoo, dat is zo ontzettend Tarantino-soundtrack.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:14 schreef Evertje het volgende:
CD klinkt echt goed!
Heb wel telkens het gevoel dat er bij sommige liedjes wat invloeden van Kill Bill inzitten, of waar de muziek van Kill Bill op geabseerd is
Dat dacht ik dus ook. Al vanaf de 1e keer dat ik hem hoordequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Pune het volgende:
Ik vind dat Supermassive Black Hole potverdorie een sexy, nee, ronduit geil nummer. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |