Lijkt me wel bemoedigend aangezien het bij jou een laatste schakel lijkt te zijn die (nog) niet goed werkt.quote:
Ik merk ook vaak dat ik inzicht mis....maar om zoiets te horen lijkt me echt verschrikkelijk!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Sylvana het volgende:
Weer maakte ik dezelfde fouten als tijdens me vorige examens, denken dat ik kan inhalen terwijl het niet kan, denken dat ik een rotonde op kan terwijl het niet kan, denken dat ik kan invoegen terwijl het niet kan. Weer gezakt dus, MAAR, nou komt het, na afloop van me examen heb ik een heel gesprek gehad met mensen van het CBR, alle examinators die ik gehad heb voor me examens, me instructeur, het hoofd van het CBR en die waren het er allemaal over eens dat ik het wel wil, maar gewoon niet kanDus nou kom ik in de medische mallemolen terecht
Waarschijnlijk mis ik gewoon een stukje in me hersenen waarom ik net dat laatste beetje inzicht mis
Dus nou krijg ik over een tijdje bericht van het CBR, moet ik gekeurd worden enzo, allemaal onderzoeken doen en dan hopen dat er een oplossing voor is, anders kan ik gewoon nooit autorijden waarschijnlijk
![]()
Dus ik moet nou wachten op bericht van het CBR en dan zie ik dus wel weer verder
mja, ze zeiden dat de kans groot was dat ik dan weer zak, omdat ik dus niet extra op me gemak enzo hoef worden gesteld, maar gewoon steeds diezelfde fouten maak en BNOR examen duurt langer, dus dan is kans groter dat ik gewoon meer van die fouten maak dan tijdens een gewoon examenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Syl!!!![]()
Kun je niet gewoon een keer BNOR-examen 'proberen' voordat ze je vrolijk op vanalles gaan testen?
Sterkte meis, blijf in jezelf geloven...!
ik heb 1,5 uur per keer les, maar heb inmiddels al meer dan 50 lessen gehad hoor, bij 35 lessen ging hij me examen aanvragen, maar dat duurde toen dus nog wel een tijdje voor ik af kon rijdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat k#t Sylvana... 35 lessen, is dat 35 lesuren of 70 lesuren (dus lessen van een of twee uur, zeg maar)?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef FritsFluitketel het volgende:![]()
![]()
![]()
Theorie examen gedaan vandaag, 0 fouten.
Voor mij ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
6 juli komt wel aardig snel dichterbij :x
30e ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
6 juli komt wel aardig snel dichterbij :x
Jeetje, dat lijkt mij kut om te horen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Sylvana het volgende:
Lieve mede- rijlessers,
1,5 jaar lang ben.....
Nouja, het is dus niet zo dat ik vanwege de stress die fouten maak, daar ligt het niet aan, ik mis gewoon dat stukje inzicht waarom het niet lukt. En ik wil er dus achter komen waar dat aan ligt en wat er aan te doen is dat ik dus wel veilig in me eentje de weg op kan zonder steeds dingen verkeerd in te schatten enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef TNA het volgende:
Sylvana, even aansluitend op wat Robin zei - denk je dat je als je je rijbewijs hebt dan, zonder stress van rijlessen/examens, veilig de weg op kan?
Mwoah.. Mn rijinstructeur is nog heel deze week op vakantie.. Dat vind ik irritanter.. En het is ook irritant omdat mn baas t zomerseizoen al 1 juli laat beginnen.. Dus ik zit in de nacht als ik praktijk heb :quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef rena het volgende:
[..]
Voor mij ookWe moeten zelfs om dezelfde tijd
Al zenuwachtig?
je kan de mijne krijgen...gebruik ze toch zelden ;-)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:11 schreef Sylvana het volgende:
kan ik iemands hersenen lenen voor een hersentransplantatie?
hij is DJ, dus dan moet hij 's nachts werken als hij examen moet doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Robin__ het volgende:
In de nacht
Je draait dag en nacht ook langzaam maar zeker om zodra het even kan? geen me een maand en ik leef tussen 3 uur smiddags en 6 uur sochtends
![]()
Dat is toch wat we onder het begrip "vakantie" verstaan...?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Robin__ het volgende:
In de nacht
Je draait dag en nacht ook langzaam maar zeker om zodra het even kan? geen me een maand en ik leef tussen 3 uur smiddags en 6 uur sochtends
![]()
27 nog snellerder....ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor...en heb vandaag 3 uur gelest....quote:
quote:21 Juni : Leejow, Apeldoorn - 8:55 (Auto)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |