Meer met de eisen van het publiek en tv contracten. Als je elk jaar problemen het met het tonen van wedstrijden dan is dat toch nadelig voor je financiën.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stappen die Britten toch eens van hun principes af. Zal wel iets met de Olympische Spelen van 2012 in Londen te maken hebben zeker.
ik dacht dat ze wel nog zouden spelen vandaag ...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Geen tennis meer vandaag. Morgen weer een dag. Hopelijk blijft het dan droog, want hier word ik echt moe van.
Volgens mij ook, op teletekst staat dat er vanavond misschien nog wel gespeeld kan worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wel nog zouden spelen vandaag ...
Tuurlijk, maar het feit dat Londen kandidaat-organisator was zal ook wel hebben meegespeeld. Het feit dat ze het nu plots wel doen zal ongetwijfeld iets te maken hebben met het feit dat ze dankzij de OS hun stadion op kosten van de OS-organisatie zouden kunnen bouwen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meer met de eisen van het publiek en tv contracten. Als je elk jaar problemen het met het tonen van wedstrijden dan is dat toch nadelig voor je financiën.
Dat het niks met de OS te maken heeft blijft ook uit het feit dat er al bekend was dat het dak er kwam voor Londen de OS kreeg.
Ze geven alleen wel weer waardeloos weer op. Nog slechter dan vandaag.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar met frisse moed beginnen met kijken
nog meer regen voor morgen. Ik denk dat de finale van 96 nog wel voorbij komtquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar met frisse moed beginnen met kijken
Die kan ik ook wel dromen inmiddelsquote:Op maandag 26 juni 2006 22:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nog meer regen voor morgen. Ik denk dat de finale van 96 nog wel voorbij komt
Zolang was hij daar toch niet mee bezig?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer die eindelijk zijn eerste Grand Slam pakt en in tranen uit barst
Hij heeft jarenlang niet waargemaakt waar hij toe in staat zou moeten zijn...En dan eindelijk won hij Wimbledon toen...Ik zou die finale ook nog wel eens willen zien...Een andere wedstrijd die ik nog wel eens zou willen zien is Hewitt tegen Schalken in 2002..Wat een geweldig spannende wedstrijd was dat zeg...Iets van 10 matchpoints voor Hewitt in de 3e set en dan die comeback van Schalkenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zolang was hij daar toch niet mee bezig?
Wordt er dan gespeeld vandaag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer Federer - Gasquet, Henman - Soderling, Hingis maakt haar partij af. Melle van Gemerden speelt ook vandaag en Andre Agassi komt op de baan!
Tuesday:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |